آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, دسته‌بندی نشده

کتاب های 4000essential English words 2nd edition

کتاب های 4000essential English words 2nd edition

 

معرفی کتاب های4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION

معرفی کتاب های4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION

کتاب های 4000essential English words 2nd edition موضوع اصلی این مقاله است.

اگر قصد یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در آزمون های تافل و یا آیلتس را دارید باید به شما بگوییم که دقیقا مجموعه ی درستی را انتخاب کرده اید.این مجموعه ی شش عددی از کتاب ها نوشته ی Paul Nation یکی از منابع بسیار ارزشمند برای تقویت زبان انگلیسی می باشد،علاوه براین هر کدام از شش جلد این مجموعه شامل 600 کلمه ی پرکاربرد و رایج در سطوح مختلف مقدماتی تا پیشرفته است.

هرکتاب از این مجموعه شامل 30 درس می باشد که هر درس 20 کلمه را با شیوه های استاندارد آموزشی به زبان آموز،آموزش می دهد.

به طور مثال در ابتدا تلفظ و معنای کلمه بیان می شود سپس آن کلمه را در قالب مثالی می آورد که دانش آموز با کاربرد درست آن کلمه در جمله نیز آشنا شود.علاوه بر تمامی مثال ها،تمریناتی نیز برای هر درس طراحی شده است تا تسلط و ماندگاری آموخته ها برای زبان آموز بیشتر شود.در پایان هر درس نیز داستانی، با استفاده از کلمات آموزش داده شده،قرار دارد.

از دیگر مزیت های این مجموعه از کتاب ها قرار داشتن یک فایل صوتی در آن است که با گوش دادن و تمرین مداوم با آن ها مهارت شنیداری تقویت می شود و با تلفظ صحیح کلمات به طور کامل آشنا می شوید.

همانطور که گفته شد این مجموعه کتاب ها،منابع بسیار مفید و عالی برای آزمون آیلتس و تافل می باشند که با مطالعه ی آنها و پیشروی منظم می توانید نمره ی بسیار قابل قبولی در این آزمون ها کسب کنید.شما می توانید تمامی کتاب های این مجموعه را از سایت انتشارات کادن با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

در ادامه به معرفی و بررسی دقیق تر تک تک کتاب های این مجموعه می پردازیم.

با ما همراه باشید.

 

«اگر دوست داری بیشتر با این نویسنده آشنا بشی و کتاب های دیگه ای که نوشته رو ببینی،اینجا کیلیک کن

 

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 1:

 

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND 1

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND 1

 

اولین کتاب از مجموعه ی 4000essential English words 2nd که نوشته ی Paul Nation از انتشارات COMPASS PUBLISHING را بررسی خواهیم کرد.همانطور که مشخص است سطح این کتاب BEGINNER بوده است و به آموزش لغات در سطح مبتدی می پردازد.تمامی لغات به کار رفته بسیار کاربردی و مناسب مکالمات روزمره در جامعه ی انگلیسی زبان است.

هدف اصلی این مجموعه کتاب،آموزش لغات کاربردی است تا زبان آموز بتواند پس از اتمام دوره به خوبی از این کلمات در مکالمات روزمره خود استفاده کند و علاوه بر مهارت اسپیکینگ،مهارت لیسنینگ قوی نیز داشته باشد.

از دیگر ویژگی های این کتاب آن است که زبان آموز می تواند از آن به صورت خودخوان نیز استفاده کند.

در دو صفحه ی ابتدای هر درس 20 لغت کاربردی همراه با تلفظ و معنا به زبان آموز،آموزش داده می شود سپس تمامی این کلمات را در قالب جمله های ساده و قابل درک به کار میبرد تا زبان آموز با نحوه ی استفاده از کلمات در جمله آشنا شود.پس از این بخش سولات و تمریناتی طراحی شده است تا زبان آموز با پیشروی منظم با آنها تمامی آموخته های خود را به حافظه یبلند مدتش انتقال دهد.

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 1:

1)آموزش لغات: همانطور که می دانید بدون داشتن دایره ی لغات گسترده امکان مکالمه به راحی وجود ندارد.بنابراین برای تقویت این مهارت مطالعه ی این کتاب بسیار توصیه می شود.

2)کاربرد کلمات در جمله: از دیگر ویژگی های بسیار خوب این کتاب، استفاده از کلمات آموزش داده شده در قالب جملات بسیار ساده و قابل فهم است.که زبان آموزان را با کاربرد صحیح آنها در جملات بیشتر آشنا می کند.

3)تصاویر: وجود تصویر از مهم ترین عامل های افزایش یادگیری مطالب، آن هم به دور از یکنواختی می باشد که این کتاب نیز با وجود داشتن تصاویر مرتبط با موضوع درس به راحتی مفهوم خود را به مخاط انتقال میدهد و روند یادگیری را تسریع می کند.

4)فایل صوتی: یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها در کتاب های آموزشی به خصوص آموزش زبان انگلیسی وجود فایل های صوتی است،چرا که علاوه بر تقویت مهارت لیسنینگ و آشنایی با کاربرد لغات در جملات روزمره،مهارت اسپیکینگ دانش آموز نیز تقویت و تلفظ صحیح کلمات در ذهن او ماندگار تر خواهد شد.

«اگه بدونی بقیه راجب این کتاب چیا گفتن!بریم بخونیم».

مشخصات فنی کتاب:

انتشارات: COMPASS PUBLISHING

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: مبتدی

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

معرفی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 2:

 

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND 2

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND 2

 

کتاب دوم از مجموعه ارزشمند 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS یک منبع ارزشمند از لغات کاربردی است و برای زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های تافل و آیلتس را دارند و یا می خواهند برای مهاجرت تحصیلی و یا کاری اقدام کنند،به شدت توصیه می شود.

این کتاب می تواند جایگزین یک معلم زبان باشد چرا که به تمامی سوالات احتمالی که ممکن است برای شما پیش بیاید پاسخ کامل داده است.افراد با پیشروی منظم و اصولی با این کتاب میتوانند چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را تقویت کنند و به راحتی و با اعتماد به نفس بالا در موقعیت های مختلف آنها را به کار گیرند چرا که تمامی لغات،جملات و موضوعات آن مورد استفاده ی روزمره می باشد.

تمامی واژگان این کتاب در سطح مقدماتی-متوسط هستند.برای درک بهتر این مجموعه کتاب ها بهتر است راهنمای جامع آنها را نیز تهیه کنید که یک مکمل خوب برای افرادی است که قصد فراگیری زبان انگلیسی را به صورت خود خوان دارند،این کتاب یک راهنما برای کتاب اصلی می باشد که توسط بهترین مترجمان و اساتید برجسته نوشته شده است.

این کتاب نه تنها برای دانش آموزان خود آموز بلکه به معلمان در حال آموزش زبان انگلیسی نیز توصیه می شود چرا که به آنان کمک خواهد کرد تا بهترین و موثر ترین شیوه ی آموزشی را بکار بگیرند.برای تهیه کتاب راهنما از انتشارات کادن اینجا کلیک کنید.

 

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 2:

1)دایره ی لغات:از ویژگی های مهم این کتاب نویسنده ی بسیار حازق پل نیشن است که از برجسته ترین اساتید زبان انگلیسی در دنیا محسوب می شود.او تمامی لغات پرکاربرد را می شناسد و به بهترین شیوه آنها را تدریس میکند.بنابراین لغاتی که در این کتاب با آنها بر میخورید علاوه بر تنوع زیاد،بسیار پرکاربرد خواهند بود که میتوانید در مکالمات روزمره از آن ها بهره ببرید.

2)تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی:می دانیم که داشتن دایره لغات گسترده،برقراری ارتباط با افراد نیتیو را آسان تر میکند و به علاوه اعتماد به نفس ما نیز در هنگام ایجاد ارتباط و صحبت درباره موضوعات مختلف بیشتر خواهد شد.به علاوه وجود مثال ها و تمرینات همراه با آنها مهارت ریدینگ و همچنین وجود فایل های صوتی مهارت لیسنینگ را در زبان آموز تقویت می کند.

3)فایل صوتی:با تمرینات مداوم و استفاده ی مناسب از فایل های صوتی علاوه بر تقویت مهارت لیسنینگ،با کاربرد صحیح کلمات در قالب جمله بیشتر آشنا خواهید شد،بنابراین جمله سازی و صحبت در رابطه با موضوعات مختلف بسیار ساده تر خواهد شد.

4)یادگیری به صورت خودآموز:اگر زمان کافی برای حاضر شدن در کلاس های حضوری را ندارید و یا هزینه ی ثبت نام در کلاس های حضوری برایتان زیاد است،این مجموعه کتاب را به شما پیشنهاد می دهیم،چرا که به راحتی و با مطالعه ی اصولی به صورت SELF STUDY می توانید مهارت های زبان خود را به شدت تقویت کنید و برای آزمون های آیلتس و تافل آمادگی لازم را کسب کنید.

 

من بودم قبلش نظرات بقیه رو راجب این کتاب میخوندم.پس اینجا کیلیک کن!

مشخصات فنی کتاب:

انتشارات: COMPASS PUBLISHING

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: 2

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

معرفی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 3:

 

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS

 

سومین کتاب از مجموعه خودآموز و کاربردی 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS را بررسی خواهیم کرد.از آنجایی که زبان انگلیسی در دنیای امروز یک ابزار مهم ارتباطی به شمار می آید،یادگیری آن یک اصل بسیار مهم است.این یادگیری نیازمند یک آموزش اصولی و منظم است که تمام شرایط را پوشش دهد.

به این منظور کتاب ها یا منابعی مناسب تر خواهند بود که علاوه بر امکان تدریس آنها توسط اساتید زبان،دانش آموز نیز بتواند بصورت خودخوان این مطالب را بیاموزد،چرا که ممکن است برخی افراد زمان و یا بودجه مناسب برای شرکت در کلاس های حضوری را نداشته باشند.

تمرکز اصلی این کتاب روی آموزش لغات بسیار پرکاربرد و مناسب برای مکالمه های روزمره است که توسط یکی از اساتید برجسته ی زبان انگلیسی Paul Nation جمع آوری و طراحی شده است.تمامی این لغات به شیوه های کاملا گویا و اصولی آموزش داده می شود و در قالب جملاتی استفاده شده که فهم آنها برای دانش آموزان بسیار آسان و ماندگار خواهد بود.

این کتاب فعالیت ها و تمریناتی را در برمیگیرد که از طریق آن زبان آموزان با مفهوم جملات بهتر آشنا می شوند،همچنین ترجمه ی لغات و آموزش تلفظ صحیح آنها کمک بیشتری به روند یادگیری و ماندگاری مطالب میکند.

 

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 3:

1) استفاده از تصاویر:علاوه بر وجود نکات بسیار مثبت در روند یادگیری برای دانش آموز در این کتاب،مانند استفاده ار جملات ساده و گویا،مثال های فراوان،تمرینات و داستان هایی که در آن لغات آموزش داده شده و مناسب سطح دانش آموزان به کار رفته  است،از تصاویر نیز استفاده شده است.همانطور که می دانیم بکار بردن تصاویر در کتب مختلف ارتباط بهتری با مخاطب ایجاد می کند و انتقال مفاهیم ساده تر و گویا تر خواهد بود.

2)لوح فشرده:وجود فایل صوتی در این کتاب ها علاوه بر آموزش تلفظ و کاربرد صحیح لغات در جملات،مهارت لیسنینگ دانش آموز را نیز تقویت می کند.

3)آموزش به صورت خودخوان:این کتاب با ویژگی خودخوان بودن، امکان مطالعه توسط خود زبان آموزان را ایجاد میکند،همچنین اساتید زبان می توانند از این کتاب برای تدریس زبان در آموزشگاه ها نیز استفاده کنند.

4)مناسب جهت شرکت در آزمون های تافل و آیلتس:اگر به صورت اصولی و همراه با کتاب پیش بروید و مطالب را بی آموزید شما می توانید با مطالعه ی قدم به قدم با این مجموعه به صورت خودخوان در آزمون های مهم زبان انگلیسی شرکت کنید.

 

«میخوایی بیشتر آشنا بشی با این کتاب؟اینجاست

مشخصات فنی کتاب:

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: 3

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

معرفی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 4:

تمامی کتاب های این مجموعه به صورت خودخوان به زبان آموزان این امکان را می دهد که در صورت یادگیری اصولی و منظم بتوانند تنها با مطالعه ی آنها در آزمون های مهم زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس شرکت و نمره ی قابل قبولی کسب کنند.اکنون به معرفی چهارمین کتاب از مجموعه ی 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS می پردازیم.دروس و لغات آموزش داده شده در این کتاب مناسب سطح چهار است.

پس توصیه می شود که پیش از شروع و مطالعه ی این کتاب،کتاب های پیشین آن را بخوانید و اطلاعات لازم را کسب کنید.تمرکز اصلی این کتاب روی تقویت دایره لغات و تلفظ صحیح آن ها می باشد که برای این آموزش از روش های مختلف و گویا بهره برده است.

مانند بکاربردن جملاتی که درک آنها ساده است و یا استفاده از داستان ها،تصاویر و تمرینات متنوع.روش آموزش در این کتاب به این صورت است که در ابتدا فراگیران با لغات و معانی و همچنین تلفظ صحیح آنها آشنا می شود و پس از به خاطر سپردن،در قالب جملات و داستان ها با این لغات رو به رو می شود که علاوه بر مرور لغات،نحوه ی استفاده صحیح از آنها را در جمله می آموزد.

 

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 4:

1)فعالیت ها و تمرینات مختلف:این کتاب ها حاوی تمرینات و فعالیت های متنوع می باشند که آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را ساده تر وو قابل فهم تر میکند.

2)تصاویر جذاب:بهره بردن از تصاویر برای درک مطالب و ارتباط بهتر با مخاطب از دیگر ویژگی های این کتاب است.

3)فایل های صوتی:وجود فایل های صوتی علاوه بر آشنایی زبان آموزان با تلفظ لغات آموخته شده،مهارت لیسنینگ آنها را نیز تقویت می کند.

4)تنوع واژگان:تمرکز اصلی این کتاب روی آموزش و افزایش دایره لغات می باشد،که برای آموزش آنها از روش های مختلفی مانند استفاده از جملات متنوع و به کاربردن لغات جدید در داستان های واقعی و جذاب استفاده کرده است.با پیش روی هر درس سطح سختی کلمات نیز افزایش می یابد.

 

«مطلب بیشتری میخوایی راجب این کتاب؟پس بزن بریم

مشخصات فنی کتاب:

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: 4

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

معرفی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 5:

 

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 5

کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 5

 

مهمترین نکات و در واقع اولین قدم برای تقویت مهارت اسپیکینگ و برقراری ارتباط با دنیا انگلیسی زبان گسترش دایره لغات می باشد.نکته ای که در این یادگیری بسیار حائز اهمیت است آموختن لغات کاربردی و مفید به ساده ترین روش ممکن می باشد.

تمامی این نکات گفته شده در صورتی محقق می شود که منبع درستی را برای یادگیری انتخاب کرده باشید که علاوه بر اصولی و منظم بودن تمامی آموزش ها،بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را فرا بگیرید.پنجمین کتاب از مجموعه ی بسیار کارآمد 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS را به شما معرفی می کنیم که از جمله پیشنهادات خاص انتشارات کادن است.

شما با مطالعه و آموزش این کتاب به جای تعداد زیادی منابع که تنها باعث سردرگمی و خستگی شما برای آموزش زبان انگلیسی میشود میتوانید علاوه بر اینکه در زمان خود صرفه جویی می کنید،به صورت خودخوان به تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی بپردازید.این مجموعه کتاب یک منبع بسیار مفید برای شرکت در آزمون آیلتس است که با خواندن و پیش روی با آن می توانید نمره ی بسیار قابل قبولی در آزمون های مهم زبان انگلیسی کسب کنید.

 

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 5:

1)تعاریف و مثال های قابل درک:این کتاب سرشار از تعاریف و مثال هایی است که یادگیری مطالب را برای فراگیران به شدت ساده تر و قابل درک تر میکند و تکرار و تمرین با این مثال ها،مطالب آموخته شده را در حافظه ی بلند مدت زبان آموزان تثبیت میکند.

2)داستان های واقعی:داستان هایی که در پایان هر درس برای زبان آموزان آورده شده است علاوه بر مرور مطالب آموخته شده،زبان آموزان را با جایگاه صحیح لغات در جمله آشنا میکند همچنین مهارت ریدینگ آنها را تقویت خواهد کرد.

3)تصاویر جذاب:استفاده از تصویر برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان انگلیسی یکی دیگر از نکات مثبت این کتاب است.

4)فایل های صوتی:یادگیری زبان با فایل های صوتی باعث افزایش مهارت شنیداری زبان آموز می شود.

 

«عه اینجام که هست

مشخصات فنی کتاب:

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: 5

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

معرفی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 6:

امروزه برای داشتن ارتباط گسترده با دنیا بیرون یا مهاجرت به کشور های دیگر چه کاری و چه تحصیلی،دانش زبان انگلیسی بسیار کارآمد خواهد بود.

از آنجایی که انسان موجودی اجتماعی است و برقراری ارتباط برای گذراندن زندگی از نیاز های اصلی او می باشد،با مهاجرت به کشورهای مختلف اگر سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی را نداشته باشد امکان ارتباط برقرار کردن،حتی برای رفع نیاز های روزمره ی وی با مشکل رو به رو خواهد شد و کم کم احساس تنهایی به او غلبه خواهد کرد.

در راستای تقویت مهارت های زبان انگلیسی انتخاب یک منبعی که بتواند علاوه بر صرفه جویی در زمان ، به دور از گمراهی به شما آموزش دهد،مهمترین قدم برای شروع یادگیری زبان انگلیسی است.انتشارات کادن مجموعه کتاب های 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS را به شما پیشنهاد میکند.

اکنون به بررسی آخرین کتاب از این مجموعه ی جذاب و کاربردی می پردازیم.تمامی نکات ذکر شده در کتب های قبلی این مجموعه،برای کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORD 6 نیز صادق است،اما مرور دوباره آنها خالی از لطف نخواهد بود.

تمرکز اصلی این کتاب روی آموزش واژگان جدید اما کاربردی است و از آنجایی که نویسنده ی کتاب از اساتید برجسته ی زبان انگلیسی است تمامی لغات کاربردی را می شناسد و آنها را به صورت ماهرانه به زبان آموز آموزش می دهد.

یکی از دلایلی که این کتاب خودخوان است بخاطر طراحی و آموزش بی نقص و به روز چنین استاد زبان حازقی می باشد.شما با مطالعه ی این کتاب خواهید توانست در آزمون های مهم زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس آمادگی های لازم را کسب کنید.

 

«شاید بخوایی بدونی منابع مهم و مفید برای آمادگی در آزمون آیلتس دیگه چیا میتونن باشن!»

 

ویژگی کتاب 4000ESSENTIAL ENGLISH WORDS 2ND EDITION 6:

1)تعاریف و مثال های متنوع:این کتاب سرشار از تمرین ها و مثال های قابل درک و متنوع است،که با آموزش قدم به قدم با آنها میتوانید سطح زبان خود را به خوبی ارتقا دهید.

2)فایل های صوتی:آموزش زبان انگلیسی با استفاده از فایل های صوتی،علاوه بر اینکه از یکنواختی آموزش جلوگیری میکند،مهارت های اسپیکینگ و لیسنینگ زبان آموزان را تقویت خواهد کرد.

3)تصاویر جذاب:به کار بردن تصاویر از خسته شدن چشم و کسل کنندگی آموزش کم خواهد کرد و به جای آن آموزش را لذت بخش تر و درک مطالب را بهتر می کند.

 

«اگه از من می پرسی،قبلش بیشتر راجب این کتاب بخونیم ببینیم چه خبره

مشخصات فنی کتاب:

نویسنده: Paul Nation

زبان: انگلیسی با لهجه بریتیش

سطح: 6

قطع: وزیری

نوع جلد: شومیز یا جلد نرم

اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *