دسته‌بندی نشده

معرفی مجموعه کتاب های American English File Third Edition

معرفی مجموعه کتاب های American English File Third Edition:

 

معرفی مجموعه کتاب های American English File Third Edition

معرفی مجموعه کتاب های American English File Third Edition

 

معرفی مجموعه کتاب های American English File Third Edition موضوع اصلی این مقاله در انتشارات کادن است.در بین تمامی کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان، این مجموعه کتاب یکی از پرکاربرد ترین ها در دنیا می باشد.به طور کلی این مجموعه توسط انتشارات آکسفورد، در شش سطح، از مقدماتی تا پیشرفته طراح یشده است.

کتاب های پیش رو به گونه ای طبقه بندی و طراحی شده اند که تمامی مهارت های زبان انگلیسی دانش آموز را تقویت می کند.در دنیا ی امروز از آنجایی که یادگیری و آموزش زبان انگلیسی از مهم ترین مهارت هاست،انتشارات کادن این مجموعه را برای شما مخاطبان عزیز پیشنهاد می کند.ویرایش سوم این مجموعه مورد استقبال گسترده ای از زبان آموزان و معلمان قرار گرفته است و در بسیاری از آموزشگاه ها در حال تدریس است.

 

«پیشنهاد تمرینات و فعالیت های بیشتر انتشارات آکسفورد در خصوص تدریس زبان انگلیسی برای معلمان».

 

به طور کلی این کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.پس همراه ما باشید.

ساختار کتاب:

VOCABULARY:در ابتدای هر در از این کتاب ها،ما با بخشی تحت عنوان VOCABULARY رو به رو خواهیم شد.در یک فایل صوتی و در قسمت لیسنینگ این واژها تدریس می شوند و زبان آموز از نحوه ی استفاده ی درست از آنها در جمله آگاه می شود.

PRONUNCIATION:یکی دیگر از بخش های کتاب AMERICAN FILE ENGLISH است که تلفظ صحیح لغات را به زبان آموزان،با استفاده از تکنیک ها و روش های استاندارد آموزش می دهد.

GRAMMAR BANK:یک خبر خوب برای زبان آموزان این است که در این مجموعه کتاب ها بخش گرامر در قالب تمرینات کوتاه به همراه مثال هایی مرتبط آموزش داده شده که روند یادگیری گرامر را بسیار راحت تر و جذاب تر خواهد کرد و بدون هیچ گونه خستگی شما را با دستور زبان هر درس آشنا می کند.در انتهای کتاب در بخش GRAMMAR BANK تمرینات اضافی برای مرور هر آنچه که آموخته شده قرار دارد که تسلط زبان آموزان را بر روی دانش زبان انگلیسی بیشتر میکند.

REVIEW AND CHECK:برای یادآوری و مرور مطالب پس از پایان هر دو درس یک بخش REVIEW AND CHECK قرار دارد که با حل تمرینات آن تمامی نکات و مطالب آموخته شده ملکه ی زهن مخاطب خواهد شد.

همانطور که گفته شد این مجموعه در 6 سطح تهیه و جمع آوری شده است که تمرکز اصلی دروس آنها روی تقویت مهارت های واژگان،دستور زبان و تلفظ می باشد.هر کدام از کتاب ها شامل ده تا دوازده درس هستند که هر درس به دو بخش A و B تقسیم شده اند.این کتاب ها با به کارگیری بهترین شیوه ی آموزشی و تمرینات استاندارد و منظم یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان آموزان بسیار لذت بخش و آسان خواهد کرد.

پس اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که میخواهید زبان انگلیسی را به سرعت بیاموزید و یا به تدریس آن مشغول شوید،قطعا یکی از بهترین انتخاب ها مجموعه AMERICAN ENGLISH FILE است، همچنین شما میتواند تمامی کتاب های این مجموعه را با قیمت بسیار مناسب از انتشارات کادن خریداری کنید.

در ادامه تمامی کتاب های این مجموعه را بررسی خواهیم کرد تا شما زبان آموزان عزیز با این مجموعه بهتر آشنا شوید.

 

«میخوایی بیشتر راجب این مجموعه کتاب بدونی؟بریم اینجا که باهم بخونیم.»

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE STARTER:

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE STARTER

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE STARTER

 

اولین کتاب از مجموعه ی 6 عددی AMERICAN ENGLISH FILE می باشد.همانطور که از نام کتاب مشخص است سطح آن مقدماتی می باشد که توسط انتشارات بین المللی آکسفورد چاپ و عرضه شده است.در دنیای امروز یادگیری زبان برای برقراری ارتباط با دنیای بیرون بسیار حائز اهمیت بوده که مهمترین قدم برای یادگیری آن استفاده از منابع درست و کارآمد است.

این مجموعه فضاهای مناسب آموزشی چه به صورت مجازی و چه حضوری،از طریق کلاس های درسی، برای زبان آموزان ایجاد میکند.

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE STARTER 3RD شامل دوازده درس جذاب و متوع است که هر کدام به موضوعاتی چون:ملیت ها،سوغاتی،تعطیلات،رانندگی،آشپزی،مکان های تفریحی و … می پردازد.هر کدام از بخش های این کتاب به آموزش صحیح لغات و تلفظ های آنها می پردازد که با تمرین های مکرر باعث تقویت مهارت اسپیکینگ خواهد شد.همچنین تمرینات وسیع و متنوعی که در این کتاب وجود دارد به زبان آموز این امکان را می دهد تا مطالب آموخته شده را مرور کند و میزان یادگیری خود را ارزیابی کند.فایل فشرده و یا سی دی که در این کتاب قرار داده شده است،زبان آموز سطح استارتر را در جهت یادگیری بهتر مطالب هدایت میکند.

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE STARTER:

1)موضوعات متنوع:دروس و تمرینات این کتاب بر حول موضوعات بسیار متنوع و گسترده است که زبان آموز را در مقعیت های متفاوت قرار داده و مهارت های وی را در ابعاد گسترده تقویت خواهد کرد.

2)دامنه ی وسیع واژگان:این کتاب سرشار از واژگان متنوع است که با یادگیری آنها،اعتماد به نفس زبان آموز به هنگام صحبت کردن افزایش می یابد،چرا که مهم ترین رکن در برقراری ارتباط و صحبت در رابطه با موضوعات متنوع، داشتن دایره واژگان گسترده است.

3)فایل صوتی و فایل ویدئویی:از مهم ترین مزایای این کتاب وجود فایل های صوتی و ویدئویی می باشد که علاوه بر آشنا شدن یا کاربرد صحیح لغات در جمله، زبان آموز در موقعیت های مختلف قرار می گیرد و اعتماد به نفس وی برای برقراری ارتباط بیشتر می شود.

4)کتاب کار:علاوه بر تمرینات گسترده ای که در کتاب طرح شده اند،کتاب کاری که شامل تمرینات اضافی و اصولی می باشد نیز همراه کتاب اصلی وجود دارد که با به کارگیری تمامی نکات آموخته شده،زبا اموز می تواند تمرینات آن را حل کند.

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 136

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE STARTER از سایت کادن.

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 1:

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 1

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 1

 

دومین کتاب مجموعه ی جذاب و بسیار مفید AMERICAN ENGLISH FILE را بررسی می کنیم.سطح مناسب برای شروع یادگیری این کتاب سطح مقدماتی با مبتدی است.هر چهار مهارت اصلی زبان از جمله مهارت نوشتاری،گفتاری،شنوایی و خواندن متون به روش های بسیار نوین و لذت بخش،آموزش داده می شود بنابراین شروع یادگیری زبان برای شما زبان آموزان عزیز را ساده تر و مفرح تر خواهد کرد.

تمرکز اصلی آن روی افزایش دایره ی واژگان و همچنین آموزش دستور زبان انگلیسی است که همگی را با طنز،تمرین وو پشتیبانی و در یک چارچوب منظم و دقیق می آموزد و نیاز زبان آموزان را به کتب دیگر کم می کند.تمامی محتوای این کتاب ها به روز می باشد،همچنین تمرینات بسیار متنوعی دارد و از همه مهم تر جملات و لغات آورده شده در این کتاب ها زبان آموز را در موقعیت های متفاوت و کاربردی دنیای بیرون قرار می دهد،که همین ویژگی بر محبوبیت چنین کتاب هایی افزوده است.

«ببینیم چند برگ از محتوای کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 1»

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 1:

1)تمرین های متنوع و گوناگون:از آنجایی که تمامی تمرینات این کتاب بسیار متنوع می باشد،درک زبان آموز را برای یادگیری افزایش داده و باعث می شود تا مطالب آموخته شده به خوبی برای او تثبیت شود.

2)مطالب به روز:این کتاب از 12 درس تشکیل شده است که هر درس در پیرامون مسائل گوناگون و جذاب مانند:زندگی همسایگان،طلای سفید،اینترنت،هنر عکاسی و … است که یادگیری زبان را از یکنواختی دور خواهد کرد.

3)تقویت مهارت شنیداری:این کتاب روی هر چهار مهارت اصلی زبان تاکید دارد،اما گوش دادن و تمرین کردن با فایل صوتی که همراه کتاب است،مهارت شنیداری و اسپیکینگ دانش آموز بشدت ارتقا می یابد.همچنین با کاربرد صحیح کلمات در جمله بیشتر آشنا می شود.

4)TEACHERS BOOK:علاوه بر کتاب مختص به دانش آموزان،یک کتاب نیز برای معلمان طراحی شده است،که بهترین شیوه برای آموزش این کتاب را به معلمان پیشنهاد می دهد.

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 168

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE 1 از سایت کادن.

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2:

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2

 

یکی از بهترین منابع آموزشی زبان انگلیسی است که برای زبان آموزان با سطح متوسط رو بالا،توسط  دانشگاه آکسفورد طراحی و جمع آوری شده است.بهترین شیوه ی یادگیری و آموزش این کتاب در کلاس درس و توسط اساتید است چرا که ممکن است برخی مطالب برای سطح متوسط رو به بالا احتیاج به توضیح در کلاس داشته باشد.مهارت های مکالمه ای دانش آموز با روس های نوین آموزشی که در این کتاب آمده است بسیار ارتقا می یابد و اعتماد به نفس او را در موقعیت های متفاوت افزایش می دهد.کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2 از دوازده درس تشکیل شده است که هر کدام به سه قسمت VOCABULARY,GRAMMAR,PRONUNCIATION تقسیم می شوند.

 

«ببینیم چند برگ از محتوای کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2»

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2:

1)موضوعات جذاب و به روز:کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 2 حاوی موضوعات بسیار متنوع مانند:کار،سفر،آخر هفته،احساسات مختلف و… می باشد.

2)ویدئو های آموزشی:برای ارتقا ی مهارت های تعاملی زبان آموزان در موقعیت های متفاوت دیدن و تمرین کردن با ویدئوهای آموزشی این کتاب ها به شدت توصیه می شود،چرا که تمامی مطالب موجود در این ویدئوی آموزشی به روز هستند و شرایط متفاوت در دنیای واقعی را در بر میگیرند.

3)محتوای جذاب و به روز:تنوع مطالب،محتوا های بسیار کاربردی و به روز،بحث پیرامون موقعیت های متفاوت و کاربردی و… همگی از ویژگی هایی هستند که این کتاب را به شدت منحصر به فرد می کند و زبان آموزان را از کتب دیگر بی نیاز خواهد کرد.

4)تقویت مهارت های زبان:تمامی مهارت های مورد نیاز زبان آموزان با تمرین و پیش روی با این کتاب ها تقویت خواهند شد.به علاوه فایل صوتی موجود مهارت شنیداری و سخنوری را در دانش آموزان ارتقا می دهد.

 

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 168

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE 2 از سایت کادن.

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 3:

سومین کتاب از مجموعه ی AMERICAN ENGLISH FILE را بررسی خواهیم کرد.این کتاب روی تقویت مهارت مکالمه ای تمرکز دارد اما این به آن معنا نیست که آموزش سایر مهارت های زبانی را شامل نشود.سطح این کتاب متوسط رو به بالا است و از ده درس تشکیل شده که هر درس به موضوعات متنوعی مانند:غذا و آشپزی،خانواده،صفات،حمل و نقل،مکالمات تلفنی و … می پردازد.شما با گذراندن کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 3 می توانید در آزمون پت کمبریج شرکت کنید.

 

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 3:

1)وجود فایل های صوتی و تصویری:یکی از مهمترین و بهتر بگوییم مفید ترین ویژگی هایی که این سری از کتاب ها دارند وجود فایل های صوتی و تصویری می باشد که دانش آموز می تواند در کنار کلاس درس به صورت خودجوش با این فایل ها به یادگیری بپردازد.مشاهده و شنیدن چنین فایل هایی او را در موقعیت های مشابه در دنیای بیرون قرار میدهد و علاوه بر تقویت مهارت شنیداری،اعتماد به نفس دانش آموز برای برقراری ارتباط با افراد نیتو بیشتر می شود.

2)تمرینات متنوع:وجود تمرینات گسترده آن هم به روز و استاندارد از دیگر مزایای این کتاب است که با پیش رفتن گام به گام زبان آموز با این کتاب و حل تمرینات آن میتواند در مدت کوتاهی به تسلط کافی از دانش زبانی در سطح کتاب مورد نظر برسد.

3)موضوعات گسترده:با وجود موضوعات مختلف و صحبت در رابطه با آنها،یکنواختی مکالمه را در دانش آموزان از بین می برد و باعث می شود زبان آموزان بتوانند در شرایط مختلف ارتباط برقرار کنند و به صحبت بپردازند.

4)تقویت دامنه ی واژگان:هرچه موضوعات قابل بحث آن هم در شرایط مختلف بیشتر باشد تعداد واژگانی که استفاده می شود نیز بیشتر خواهد بود.بنابراین دور از ذهن نیست که بگوییم با پیش رفتن گام به گام می توانید دایره لغات خود را گسترده تر کنید و به این طریق مهارت مکالمه ای تان را نیز ارتقا دهید.

 

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 168

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE 3 از سایت کادن.

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 4:

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 4

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 4

 

چهارمین سطح و پنجمین کتاب از مجموعه ی AMERICAN ENGLISH FILE که توسط انتشارات آکسفورد طراحی و ارائه شده است را بررسی می کنیم.این کتاب برای زبان آموزانی با سطح متوسط طراحی شده است که با توجه به استاندارد های آموزشی بسیار بالا این کتاب چه از نظر یادگیری زبان انگلیسی و چه از نظر تدریس از محبوبیت زیادی در جهان برخوردار است.

وجود فایل های صوتی و ویدئویی کتاب کاری با تمرینات متنوع و به روز باعث تقویت مهارت های اسپیکینگ،لیسنینگ،گرامری و افزایش دایره ی واژگان زبان آموز می شود.این کتاب از ده درس در یک چارچوب استاندارد و منظم تشکیل شده است و در انتها ی هر کدام از دروس بخشی تحت عنوان REVIEW AND CHECK قرار دارد که به مرور آموخته های زبان آموز می پردازد.هر کدام از این ده درس از دو بخش A و B تشکیل شده است.

 

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 4:

1)موضوعات جذاب و به روز:از نقاط قوت این کتاب داشتن موضوعات جذاب و به روز مانند:آب و هوا،تکنولوژی،موسیقی،بازیگران و… می باشد که دامنه ی موضوعات مورد بحث برای برقراری ارتباط با افراد مختلف را در زبان آموزان افزایش می دهد.

2)سختار طبقه بندی شده و منظم:تمامی مطالب و تمرینات موجود در این کتاب ها کاملا منظم و استاندارد هستند.هر درس از این کتاب داراری دو موضوع مختلف می باشد و در انتهای آن درس بخشی تحت عنوان REVIEW AND CHECK قرار داده شده تا زبان آموز بتواند آموزه های خود را مرور کند تا بهتر و ماندگار تر به خاطر بسپارد.

3)کتاب تمرین:کتاب کاری که همراه این کتاب وجود دارد سرشار از تمرینات بسیار مفید و مرتبط با دروس کتاب اصلی است و پیش روی منظم زبان آموزان با تمرینات آن باعث می شود تا سطح زبانی خود را به شکل چشم گیری افزایش دهند.

4)فایل های آموزشی:وجود فایل های آموزشی که هم به صورت صوتی و هم تصویری هستند،علاوه بر تقویت مهارت شنیداری و مکالمه ای زبان آموز،آنها را با کاربرد صحیح کلمات در جمله آن هم در شرایط مختلف آشنا می کند.

 

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 167

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE 4 از سایت کادن.

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 5:

 

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 5

کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 5

 

آخرین جلد از مجموعه ی شش عددی AMERICAN ENGLISH FILE را معرفی خواهیم کرد که توسط کریستینا لاثام و جمعی دیگر از نویسندگان دانشگاه آکسفورد جمع آوری شده است.در این کتاب چهار مهارت اصلی زبان مانند اسپیکینگ،لیسنینگ،رایتینگ و ریدینگ و همچنین سه مهارت بنیادین زبان مانند گرامر،واژگان و تلفظ صحیح آموزش داده می شود که زبان آموزان را به طور کامل برای شرکت در آزمون های بین المللی آماده میکند.این کتاب با داشتن محتوای دقیق و غنی و همچنین با به کارگیری شیوه های نوین آموزشی مورد استقبال بسیاری از زبان آموزان و اساتید می باشد.

 

ویژگی های کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 5:

1)طراحی زیبا و ساختار منظم:کتاب AMERICAN ENGLISH FILE 5 به طور کلی از ده درس با موضوعات متنوع در قالب استاندارد و منظم تشکیل شده است.هر بخش به دو قسمت A و B تقسیم میشود و در آخر هر درس بخشی تحت عنوان REVIEW AND CHECK قرار داده شده تا زبان آموز مطالب آموخته شده را مرور کند و به حافظه ی طولانی مدت خود انتقال دهد.

2)تمرینات متنوع:علاوه بر کتاب اصلی،یک کتاب کار که شامل تمرینات گسترده است نیز برای زبان آموزان طراحی شده که با انجام دادن این تمرینات سطح زبانی دانش آموز به طور چشم گیری افزایش خواهد یاقت.

3)دروس متنوع:تمانی دروسی که در این کتاب وجود دارد بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند و زبان آموزان را برای یادگیری بیشتر زبان انگلیسی ترغیب میکنند.دروس این کتاب حول موضوعات بسیار پرکاربرد در دنیا واقعی مانند:سینما،حیوانات و آفت های خانگی و … می باشند.

4)فایل های صوتی و ویدئویی:تمامی کتاب های این مجموعه شامل فایل های فشرده صوتی و ویدئویی هستند که علاوه بر تقویت مهارت لیسنینگ به تقویت مهارت اپیکینگ هم می پردازد.همچنین دایره ی واژگان زبان آموز را گسترده میکند و موضوعات متنوعی را برای جلوگیری از یکنواختی مکالمه در دنیا واقعی به زبان آموزان می آموزد.

 

«با کلیک روی این لینک میتونی نظراتی که در رابطه با این کتاب داده شده رو بخونی!»

مشخصات فنی:

انتشارات: آکسفورد

زبان: انگلیسی

ویرایش: سوم

قطع: رحلی

نوع جلد:شومیز یا نرم

تعداد صفحات: 175

خودخوان: خیر

اقلام همراه: سی دی و فایل ویدئویی

لینک خرید AMERICAN ENGLISH FILE 5 از سایت کادن.

 

«کلیک کن بریم کتاب های دیگه ای از CHRISTINA LATHAM رو ببینیم و بیشتر باهاش آشنا بشیم».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *