دسته‌بندی نشده

معرفی و بررسی مجموعه کتاب های 4 عددی FLY HIGH

معرفی و بررسی مجموعه کتاب های 4 عددی FLY HIGH:

 

معرفی و بررسی مجموعه کتاب های 4 عددی FLY HIGH

معرفی و بررسی مجموعه کتاب های 4 عددی FLY HIGH

 

معرفی و بررسی مجموعه کتاب های 4 عددی  fly high موضوع اصلی این مقاله، توسط انتشارات کادن است.یکی از بهترین و جذاب ترین مجموعه ها برای شروع یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان، مجموعه fly high می باشد.این مجموعه توسط انتشارات PEARSON در چهار سطح طراحی و جمع آوری شده است.جالب است که بدانید هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی در این کتاب ها به کودکان آموزش داده می شود. کودکان مهارت های خواندن،نوشتن،صحبت کردن و گوش دادن را به شیوه های کاملا سرگرم کننده و جذاب می آموزند.

این کتاب ها سرشار کاراکتر ها و کاریکاتور های جذاب و زیبا هستند که در دنیای رنگی خود، زبان انگلیسی را به کودکان آموزش می دهند.داستان های آنها حاوی چاشنی طنز هستند که محیط کلاس را سرگرم کننده و برای کودکان جذاب می کند.

هدف اصلی این مجموعه ایجاد نگرش مثبت به زبان انگلیسی از طریق فعالیت های انگیزشی،آهنگ ها و سرود هاست.تمامی مطالب موجود در این کتاب از دستور زبان ها تا لغات به شیوه های کاملا سرگرم کننده به کودکان آموزش داده می شود.به این صورت که در ابتدا واژگان و لغات زبان انگلیسی به زبان آموزان معرفی می شود و سپس کودک می آموزد تا بتواند بخواند و بنویسد.

علاوه بر تمامی مطالب گفته شد تمرینات و فعالیت های این مجموعه کتاب ها به تقویت مهارت های حرکتی،دستخط،تشخیص کلمات و عبارات،ردیابی،کپی کردن و نوشتن می پردازد همچنین باعث تثبیت مطالب آموخته شده در حافظه کودک می شود.

این مجموعه از داستان ها و کمیک ها برای معرفی زبان انگلیسی در زمینه های مختلف استفده می کند تا کودکان راحت تر بتوانند مطالب را درک کنند.هر کدام از کتاب های این مجموعه شامل:کتاب دانش آموز،کتاب فعالیت ها،کتاب معلم و یک CD-ROM می باشند تا به شیوه ی تعاملی، یادگیری زبان انگلیسی را به صورت کاربردی و آسان برای کودکان فراهم کند.این کتاب ها موضوعات مختلفی را مانند ظاهر فیزیکی،مشاغل،فعالیت های روزمره و … پوشش میدهند و همچنین این دروس شامل بخش هایی هستند که کودکان مطالب آموخته شده را مرور کنند تا اطمینان حاصل شود که تمامی نکات در ذهن آنها ماندگار شده است.

معلمان به خوبی می توانند با استفاده از کتاب راهنما که برای معلمان طراحی شده است و شامل پیشنهادات آموزشی،پشتیبانی برای برنامه ریزی درسی و روش های حفظ و انگیزه در کلاس می باشد،یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان لذت بخش و جذاب کنند.

مجموعه ی “Fly High” یک برنامه جامع است که منابع و روش های مختلفی را ارائه می دهد تا یادگیری زبان انگلیسی را برای دانش آموزان جوان سرگرم کننده و موثر کند.

برای خرید کتاب FLY HIGH 1 اینجا کلیلک کنید.

مشخصات فنی مجموعه کتاب های Fly High :

انتشارات: PEARSON

نویسنده: Danae Kozanoglou

گروه سنی: کودکان

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب اصلی،کتاب کار،CD/DVD

مجموعه کتاب های FLY HIGH

مجموعه کتاب های FLY HIGH

 

مزیت های یادگیری و آموزش با استفاده از مجموعه کتاب های FLY HIGH:

یادگیری توسط مجموعه کتاب های FLY HIGH مزیت های زیادی دارد که در این قسمت به تعدادی از آنها اشاره می کنیم:

1)ادغام مهارت های متنوع:این کتاب ها مجموعه مهارت های مهم زبان انگلیسی را مانند:خواندن،نوشتن،شنیدن،صحبت کردن و همچنین گرامر را به روشی هماهنگ و طبیعی ادغام می کند و به کودکان آموزش می دهد.این ویژگی و نحوه ی آموزش به کودکان کمک می کند تا علاوه بر تقویت مهارت زبانی پایه،بتوانند در موقعیت های مختلف زندگی واقعی توانایی زبانی خود را بهبود ببخشند.چرا که دنیا ی واقعی کودک اول باید بشنود(لیسنینگ)،سپس تحلیل کند،برای پاسخ جمله بسازد(گرامر) و سپس صحبت کند و پاسخ دهد(اسپیکینگ).

2)رویکرد سرگرم کننده و جذاب:داستان های سرگرم کننده و متنوع همراه با کاراکتر های جذاب و دوست داشتنی در دنیایی از رنگ های شاد و زیبا،همگی یادگیری را برای کودکان لذت بخش تر و سرگرم کننده می کند.

3)شخصیت های داستانی:کاراکتر هایی که در داستان ها وجود دارند،کودکان را وارد دنیای رنگی خود می کنند و باعث می شوند تا کودکان با آنها همدلی کنند که علاوه بر افزایش درک فرهنگ های مختلف،ارزش آموزشی مثبتی را ایجاد می کنند.

4)توسعه مهارت‌های عملی: علاوه بر کتاب‌های درسی، «Fly High»  تمرین‌ها و فعالیت‌ها را از طریق کتاب‌های فعالیت و CD-ROM ارائه می‌دهد که به دانش آموزان این فرصت را می دهد تا مهارت های زبانی خود را به طور موثر تمرین کرده و تقویت کنند.

5)حمایت معلم و کلاس: “FLY HIGH” نه تنها برای دانش آموزان است، بلکه حمایت کاملی را برای معلمان در برنامه ریزی دروس و حفظ هیجان در کلاس ارائه می دهد که به معلمان کمک می کند تا توانایی خود را برای آموزش و مدیریت موثر در کلاس های درس خود افزایش دهند.

6)توسعه تفکرات خلاقانه: فعالیت ها و تمرینات در “FLY HIGH” دانش آموزان را تشویق می کند تا از طریق حل مسئله، تفکرات خلاقانه ی خود را ابراز کنند. این امر خلاقیت و اعتماد به نفس را در کودکان افزایش می دهد.

به طور خلاصه، برنامه های درسی و اهدافی که در کتاب های “FLY HIGH”در نظر گرفته شده است نه تنها به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های زبانی مهم را به طور جامع توسعه دهند، بلکه یک محیط یادگیری مثبت و سرگرم کننده ایجاد می کند، تفکر خلاق را تشویق و دانش آموزان را به یادگیری زبان انگلیسی علاقه مند می کند.

برای خرید کتاب FLY HIGH 2 اینجا کلیلک کنید.

چه کسانی برای مطالعه ی مجموعه FLY HIGH مناسب هستند:

1)دانش‌آموزان مقطع ابتدایی: «FLY HIGH» یک دوره آموزشی-انگیزشی برای دانش‌آموزان بین 6 تا 12 سال می باشد که شامل سطوح مختلف که متناسب با سن و سطح زبان دانش‌آموزان در سنین دبستان است.

2)دانش آموزانی که به تازگی یادگیری زبان انگلیسی را شروع کرده اند: برنامه درسی “Fly High” همچنین برای کمک به دانش آموزانی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند نیز مناسب است چرا که به راحتی میتوانند مهارت های زبانی پایه را با سهولت و اطمینان توسعه دهند. این مجموعه کتاب دانش آموزان را در داشتن پایه ای محکم برای یادگیری زبان انگلیسی در آینده آماده می کند.

3)دانش آموزانی که می خواهند انگلیسی را به روشی سرگرم کننده یاد بگیرند: “Fly High” یک محیط یادگیری مثبت و سرگرم کننده ای را با داستان های طنز و فعالیت های جذاب ایجاد می کند که تعامل و علاقه دانش آموزان را تقویت کند.

4)تدریس زبان انگلیسی برای دانش آموزان دبستانی: “Fly High” معلمان را با موارد آموزشی و مسیر صحیح تدریس آشنا می کند و کمک می کند پیشرفت و سرگرمی را در کلاس درس ارتقا دهند.

مجموعه کتاب های FLY HIGH

مجموعه کتاب های FLY HIGH

دستورالعمل نحوه یادگیری موثر زبان انگلیسی با کتاب درسی Fly High:

1)یادگیری از طریق داستان: در این کتاب ها از داستان ها برای آموزش زبان انگلیسی در زمینه های مختلف در زندگی واقعی که برای کودکان آشنا است استفاده می شود که به کودکان کمک می کند تا بتوانند بهتر تصور و ارتباط برقرار کنند، در نتیجه بر واژگان و ساختارهای دستوری که یاد گرفته اند تسلط پیدا می کنند.

2)یادگیری از طریق فعالیت ها: برنامه درسی شامل یک کتاب فعالیت با تمرینات و بازی های انگلیسی متنوع و فراوان است. یادگیری از طریق انجام این فعالیت ها به کودکان کمک می کند تا در عمل از زبان استفاده کنند و بر دانش و مهارت هایی که آموخته اند تسلط پیدا کنند.

3)یادگیری از طریق موسیقی: آهنگ‌های انگلیسی که در برنامه درسی وجود دارند و به کودکان کمک می‌کنند انگلیسی را به روشی سرگرم‌کننده یاد بگیرند و آن را برای مدت طولانی‌تری حفظ کنند.

4)مرور های دوره‌ای: بخش‌های “Fly High Review” پس از هر چند درس ارائه می‌شود تا فراگیران آنچه را که آموخته اند ادغام و مرور کند و همچنین اطمینان حاصل شود که دانش‌آموزان برای مدت طولانی مطالب را درک کرده و به خاطر می‌آورند.

با روش های یادگیری گفته شده، برنامه درسی “FLY HIGH” یک محیط یادگیری تعاملی، جذاب و موثر در جهت آموزش و یادگیری زبان انگلیسی را برای دانش آموزان جوان خواهد بود.

برای خرید کتاب FLY HIGH 3 اینجا کلیلک کنید.

مجموعه کتاب های FLY HIGH

مجموعه کتاب های FLY HIGH

 

تسلط بر زبان انگلیسی از سطوح پایه تا پیشرفته برای کودکان با استفاده از مجموعه ی FLY HIGH:

امروزه تسلط به زبان انگلیسی برای بر قراری ارتباط با افراد مختلف یکی از اهداف مهم خانواده ها و مدارس می باشد. طراحی و جمع آوری مجموعه کتاب های FLY HIGH توسط انتشارات پیرسون، ثابت کرده است که این هدف برای دانش آموزان جوان کاملاً امکان پذیر است.مجموعه کتاب های آموزشی “Fly High” شامل چهار سطح است که هر سطح برای معرفی زبان انگلیسی به شیوه ای کاملا سرگرم کننده،جذاب و تعاملی طراحی شده است.

مجموعه کتاب های FLY HIGH نه تنها بر زبان انگلیسی تمرکز می کند، بلکه به سایر زمینه های آموزشی و زندگی نیز می پردازد و رویکردی جامع برای یادگیری زبان ایجاد می کند.

 

برای خرید کتاب FLY HIGH 4 اینجا کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *