دسته‌بندی نشده

کتاب SPEAK OUT ویرایش سوم 3rd

کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم  SPEAK OUT 3rd

 

کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم SPEAK OUT 3rd

کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم SPEAK OUT 3rd

در این مقاله قصد داریم تا کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم SPEAK OUT 3rd را بررسی کنیم.همانطور که میدانید مهم ترین قدم برای یادگیری زبان انگلیسی شناخت منابع مناسب است که در این راه با گام به گام پیش رفتن با این منابع پیشرفت چشم گیری در زبان انگلیسی داشته  باشیم.کتاب اسپیک اوت یکی از منابع بسیار مفید و پر طرفدار در میان اساتید زبان و آموزشگاه ها ست.در ادامه به معرفی این مجموعه خواهیم پرداخت.

 

معرفی کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم  SPEAK OUT 3rd:

مجموعه کتاب اسپیک اوت یکی از منابع بسیار پر طرفدار برای تدریس زبان انگلیسی است که نسخه ی ویرایش سوم آن نیز در سال 2022 منتشر شده است.این مجموعه در پنج سطح A1-C2 می باشد که توسط انتشارات خوش نام PEARSON با همکاری BBC LEARNING ENGLISH طراحی شده  و به چاپ رسیده.اتشارات کادن این کتاب را برای شما موجود کرده است پس برای خرید اینجا کیلیک کنید.مجموعه ی اسپیک اوت تمام مهارت های زبان را تقویت کرده و تمرکز بیشتر آن روی افزایش اعتماد به نفس درمهارت اسپیکینگ دانش آموزان است و به دلیل لهجه بیریتش بسیاری از اساتید زبان از آن برای آمادگی در آزمون آیلتس استفاده میکنند.

 

«بهترین منابع برای آمادگی در آزمون آیلتس آکادمیک رو اصلا از دست نده!»

 

به طور کلی در ویرایش سوم این کتاب ها،تمامی نقاط ضعف ویراش پیشین جبران شده و تمامی مطالب به روز شده با نیاز های اساسی جامعه همخوانی دارد و تمامی مطالب و هر آنچه که شما برای یادگیری زبان نیاز دارید به صورت کاملا منظم و منسجم در یک مجموعه قرار داده شده است.

 

کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم SPEAK OUT 3RD

کتاب اسپیک اوت ویرایش سوم SPEAK OUT 3RD

 

 

بررسی مجموعه اسپیک اوت ویرایش سوم:

نکته ی قابل توجه این است که این کتاب ها برای آموزش گروه سنی بزرگسالان است و برای آموزش خودخوان یا SELF STUDY  پیشنهاد نمیشود. هرکدام از کتاب های این مجموعه شامل کتاب دانش آموز، کتاب کار، کتاب معلم، فایل‌های صوتی، فایل‌های ویدیویی و پورتال آنلاین می‌باشد.هر یک از کتاب ها شامل هشت فصل هستند که هر فصل شامل 4 درس می باشد.همانطور که گفته شد تمرکز اصلی این کتاب ها روی مهارت اسپیکینگ است.

در انتهای هر فصل بخشی جهت یادآوری مطالب تحت عنوان REVIEW  قرار داده شده تا مطالب آموخته شده را برای شما یادآوری و مرور کند.همچنین یکی دیگر از ویژگی هایی که این کتاب هارا بسیار جذاب کرده است وجود مصاحبه های مرتبط با موضوع درس می باشد که بسیار با کیفیت و در قالب فایل ویدئویی در اختیار شما قرار میگیرد.

کتاب کار اسپیک اوت:

در این کتاب تمرینات بسیار مفید و مرتبط با هر فصل برای زبان آموزان طراحی شده است تا با انجام آنها و پیش رفتن با این کتاب، چهار مهارت اصلی زبان تقویت شود.

کتاب معلم:

یک راهنمای بسیار کامل و گویا برای اساتید زبان است که شامل بخش های پیشنهادی برای تدریس قسمت های مختلف است همچنین اشکالات احتمالی را پیش بینی میکند و راهکار مناسبی را ارائه میدهد.

 

چه ویژگی هایی در این کتاب جدید است؟

1)ویرایش سوم از این مجموعه شامل پنج کتاب است که از سطح A1  تا سطح C2  را در بر میگیرد.

2)تمامی سطوح در این کتاب ها شامل هشت درس می باشند که بسیار منسجم و منظم طبقه بندی شده اند.

3)با توجه به پیشرفت تکنولوژی،ویرایش سوم این کتاب کاملا به روز شده است

4)این مجموعه شامل ویدوئو هایی از مصاحبه های خیابانی،برنامه های تلوزیونی جذاب و … می باشد تا دانش آموز را در معرض زبان انگلیسی اصولی، همان گونه که در سراسر دنیا صحبت میشود، قرار دهد.

5)کیفیت تصاویرو ودئو های این ویرایش بسیار افزایش پیدا کرده است.

 

کتاب SPEAK OUT 3RD

جدول کتابSPEAK OUT 3RD

 

کتاب SPEAK OUT A1:

کتاب A1 اولین کتاب از مجموعه ی SPEAK OUT از انتشارات PEARSON است که سطح مقدماتی آن به شمار می آید.از نظر ساختار و طبقه بندی شامل هشت فصل است از جمله    READING,WRITING,SPEAKING,LISTENING/DVD,VOCABULARY AND PRONUNCIATION,GRAMMAR است.

این کتاب دارای فایل صوتی فشرده است که با به کارگیری تعدادی کلمات پر کاربرد با موضوع هر درس باعث تقویت مهارت شنیداری زبان آموز میشود و همچنین باعث ایجاد تنوع در موضوعات گفتاری او نیز می شود.این کتاب به دانش آموزانی که علاقه به موضوعات روز دنیا دارند و میخواهند مهارت های خود را تقویت کنند بسیار پیشنهاد میشود.انتشارات کادن این کتاب را برای شما موجود کرده است.

مشخصات فنی کتاب SPEAK OUT A1:

تعداد صفحه: 176

زبان: انگلیسی

انتشارات: PEARSON

قطع: رحلی

اقلام همراه:کتاب کار و فایل های صوتی و تصویری به صورت QR CODE

ISBN: 9781292407500

لینک خرید محصول از مجموعه ی کادن

 

کتاب SPEAK OUT A2:

این کتاب سطح دوم دوره ی SPEAK OUT و برای زبان آموزانی با سطح انگلیسی مقدماتی طراحی شده است.این کتاب بسیار گویا و واضح است و تعامل میان زبان مادری و انگلیسی را ممکن میکند و زبان آموز به راحتی میتواند رد رابطه با موضوعات روزمره که به طور مدام در محل تحصیل،کار و… با آنها رو به رو است صحبت کند.این کتاب شامل دروس تعاملی است و دروس به گونه ای طراحی و طبقه بندی شده اند که کاملا تعاملی باشند تا دانش آموز بتواند مهارت های شنیداری،گفتاری و نوشتاری خود را به راحتی بهبود ببخشد.

از آنجایی که این کتاب موضوعات متنوعی را شامل میشود بنابراین تنوع لازم در دامنه ی موضوعات زبان آموزش افزایش پیدا میکند و راحت تر میتواند در رابطه با موضوعات مختلف صحبت کند، هنمچنین بینش فرهنگی موجود در این کتاب باعث میشود زبان آموز با فرهنگ مردمان انگلیسی زبان آشنا شود و دنیای زبان انگلیسی را راحت تر درک کنند.

 

مزایای مطالعه ی این کتاب:

1)افزایش اعتماد به نفس: همانطور که گفته شد با توجه به موضوعات متنوع و آشنایی با فرهنگ انگلیسی زبان ها و همچنین فایل های صوتی جذابی که در این پک آموزشی قرار دارند به افزایش اعتماد به نفس زبان آموزان کمک کرده و باعث میشود که از اشتباه کردن در هنگام صحبت هیچ گونه ترسی نداشته باشند.

2)موضوعات متنوع: وجود موضوعات متنوع در این کتاب ها علاوه بر اینکه در صحبت کردن زبان آموز تنوع ایجاد میکند به افزایش دایره ی لغات او نیز کمک خواهد کرد.

3)گرامر:توضیح دقیق و گویای گرامر در این کتاب باعث تسلط بیشتر زبان آموز به ساختار های زبان انگلیسی میشود تا بتواند جملات صحیح تری به کار ببرد و همچنین باعث افزایش مهارت رایتینگ نیز میشود.

مشخصات فنی کتاب SPEAK OUT A2:

تعداد صفحه: 176

زبان: انگلیسی

انتشارات: PEARSON

قطع: رحلی

اقلام همراه:کتاب کار و فایل های صوتی و تصویری به صورت QR CODE

لینک خرید محصول ار مجموعه ی کادن

 

«بقیه راجب این کتاب چیا که نگفتن!کلیک کن بریم بخونیم…»

 

 

کتاب SPEAK OUT 3RD

کتاب اسپیک اوت SPEAK OUT 3RD

کتاب SPEAK OUT B1:

این کتاب برای سطح B1 است و برای زبان آموزانی طراحی شده است که سطح A2 زبان انگلیسی را گذرانده و در تلاش برای بهبود مهارت های زبانی خود هستند.این کتاب روی مهارت های اصلی زبان از جمله مهارت گفتاری،شنیداری،نوشتاری و گفت و گو تمرکز دارد و باعث بهبود و تقویت آنها می شود.بنابراین اگر به دنبال تقویت مهارت های زبانی خود با تمرکز بر روی اسپیکینگ هستید انتشارات کادن کتاب B1 از مجموعه ی SPEAK OUT را به شما معرفی میکند.دروس این کتاب همگی اسپیکینگ محور هستند و زبان آموز با انجام دادن تمرینات این کتاب و پیش روی قدم به قدم با آن زبان انگلیسی را در سطح متوسط فرا میگیرد.

این کتاب موضوعاتی چون کار،تفریح،اوقات فراغت،زندگی و روزمره و… را در بر میگیرد.

 

مزایای مطالعه ی این کتاب:

1)تنوع موضوعی:موضوعات مختلفی که در این کتاب موجود است میتواند مهارت زبان آموزان را هنگام صحبت کردن در رابطه با موضوعات مختلف افزایش دهد،همچنین دایره ی واژگان آنها را به صورت چشم گیری افزایش خواهد داد.

2)تمرینات متفاوت:پیشروی منظم زبان آموزان با این تمرینات باعث میشود تا زبان انگلیسی را اصولی و سریع تر بیاموزند.

3)مرجع گرامر:وجود مرجع گرامری که در این کتاب است،زبان آموزان میتوانند راحت تر مشکلات گراری خود را بررسی و اصلاح کنند.

مشخصات فنی کتاب SPEAK OUT B1:

تعداد صفحه: 176

زبان: انگلیسی

انتشارات: PEARSON

قطع: رحلی

اقلام همراه:کتاب کار و فایل های صوتی و تصویری به صورت QR CODE

لینک خرید محصول ار مجموعه ی کادن

 

«بقیه راجب این کتاب چیا که نگفتن!کلیک کن بریم بخونیم…»

کتاب SPEAK OUT B2:

این کتاب مخصوص زبان آموزانی است که در سطح مقدماتی قرار دارند و پیش نیاز های A1 , A2 را گزرانده اند.همانطور که مشخص است این کتاب برای بار سوم ویرایش شده است  تمامی نقاط ضعف های کتاب های قبلی به طور کامل به نقاط قوت تبدیل شده است.این کتاب اسپیکینگ محور است و زبان آموزان با تمریناتی که از این کتاب انجام می دهند دانش زبانی خود را در سطح متوسط رو به بالا ارتقا می دهند.باید به این نکته توجه کرد که تمامی نکات گرامری و تمرینات آن در اداکه ی کتاب B1 است پس بنابراین ضروری است که کتب پیش پیش نیاز آن را گذرانده باشید.

 

مزایای مطالعه ی این کتاب:

1)تمرینات هدفمند:تمامی تمرینات این کتاب هدفمند هستند و روی مهارت اسپیکینگ تمرکز دارند که باعث میشود دانش آموز به سرعت این مهارت خود را بهبود ببخشد.

2)فعالیت های گروهی

3)فایل های فشرده ی صوتی با کیفیت

4)کیفیت بالای چاپ

مشخصات فنی کتاب SPEAK OUT B2:

تعداد صفحه: 176

زبان: انگلیسی

انتشارات: PEARSON

قطع: رحلی

اقلام همراه:کتاب کار و فایل های صوتی و تصویری به صورت QR CODE

لینک خرید محصول ار مجموعه ی کادن

 

«بقیه راجب این کتاب چیا که نگفتن!کلیک کن بریم بخونیم…»

کتاب SPEAK OUT C1-C2:

یکی از نسخه های جدید و پر فروش دوره های آموزشی زبان انگلیسی از انتشارات پیرسون است.این دوره از دوره های آموزشی بزرگسالان است که روی مهارت های اصلی زبان از جمله اسپیکینگ تمرکز دارد.این کتاب ویرایش سوم از مجموعه کتاب های اسپیک اوت است که صد در صد نکات آموزشی به روز شده و بسیار منسجم تر در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است.اگر به دنبال آموزش زبان انگلیسی آن هم به صورت کاملا اصولی هستید کتاب SPEAK OUT C1-C2 را از دست ندهید.البته که مطالعه ی این کتاب مستلزم گزراندن پیش نیاز های آن یعنی A1,A2,B1,B2 می باشد.

 

مزایای مطالعه ی این کتاب:

1)موضوعات متنوع و به روز:این کتاب شامل موضوعات متنوعی است که به زبان آموز این امکان را می دهد تا در رابطه با موضوعات متفاوت بتواند صحبت کند.

2)تمرینات گروهی:این کتاب امکان این را فراهم میکند تا زبان آموزان بتوانند تمرینات گروهی داشته باشند.

3)طراحی بی نظیر و کیفیت بالای چاپ

4)تمرینات اصولی و هدفمند

مشخصات فنی کتاب SPEAK OUT C1-C2:

تعداد صفحه: 176

زبان: انگلیسی

انتشارات: PEARSON

قطع: رحلی

اقلام همراه:کتاب کار و فایل های صوتی و تصویری به صورت QR CODE

لینک خرید محصول ار مجموعه ی کادن

 

«بقیه راجب این کتاب چیا که نگفتن!کلیک کن بریم بخونیم…»

 

«این لینک تورو مستقیم می بره پیش نویسنده ی کتاب پس کیلیک کن

یک نظر در “کتاب SPEAK OUT ویرایش سوم 3rd

  1. محدثه گفت:

    کتاب های بسیار خوبی هستن برای لهجه بریتیش
    خلی خوشهال شدم که انتشارات کادن کتابهای اسپیک اوت ویرایش سوم رو چاپ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *