آموزش زبان انگلیسی برای کودکان, بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, مقاله

معرفی مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION

معرفی مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION از انتشارات کادن :

معرفی مجموعه کتاب های KID'S BOX NEW GENERATION

معرفی مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION

 

معرفی مجموعه کتاب های 6 عددی KID’S BOX از انتشارات خوش نام کمبریج موضوع اصلی این مقاله می باشد و  قصد داریم تا شما را با این کتاب های بسیار جذاب بیشتر آشنا کنیم.همانطور که  مشخص است این کتاب برای دانش آموزان با گروه سنی 10-6 سال طراحی شده است و با تمرینات شاد و مفرحی که دارد شروع یادگیری زبان را برای کودکان جذاب تر و پر انرژی تر خواهد کرد.یکی از ویژگی های هوشمندان در این کتاب استفاده بسیار زیاد از تصاویر و رنگ هاست که برای گروه سنی یاد شده کاملا مناسب است.مجموعه کتاب های KID’S BOX شامل شش سطح می باشد که دارای کتاب کار و کتاب دانش آموز هستند همچنین از سطح استارتر تا A2 را در بر خواهند گرفت.

در ادامه هر 6 کتاب این مجموعه را بررسی خواهیم کرد.

تا انتها با ما همراه باشید.

 

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 1:

اولین کتاب از مجموعه ی کیدز باکس اثر CAROLINE NIXON برای کودکان 4 تا 6 سال طراحی شده است.این کتاب یک فضایی رنگارنگ و زیبا را برای کودکان ایجاد کرده است تا حضور آنها در این فضا یادگیری زبان انگلیسی را برایشان جذاب تر و قابل درک تر کند.داستان های سرگرم کننده،موسیقی های زیبا و شاد، فعالیت های گروهی و بازی و سرگرمی از نقاط قوت این کتاب است  چرا که شروع یادگیری زبان را برای این گروه سنی هیجان انگیز و مفرح میکند.این کتاب به دلیل اینکه بر پایه سرگرمی طراحی شده است توجه بسیاری از معلمان زبان را به خود جلب کرده و در سراسر جهان تاثیر یادگیری آن در زبان انگلیسی قابل ستایش است.

 

«بشنویم از REBECCA RIOS در رابطه با تکنیک های آموزشی برای یاددهی زبان انگلیسی به کودکان»

 

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 1:

1) استفاده از رنگ و تصاویر بسیار زیاد:این ویژگی در این کتاب باعث میشود که کودکان بسیار جذب تصاویر کتاب شده و یادگیری زبان را برای آنها زیبا تر میکند.

2) گرامر ساده:از آنجا که این کتاب برای گروه سنی 6-4 سال است بیان دستور زبان به روش کاملا ساده و گویا از نقاط قوت آن به شمار می آید.

3)داستان ها و موسیقی:به کارگیری موسیقی و داستان هم هیجان یادگیری را در کودکان افزایش میدهد و هم این مسیر را برای آنها جذاب تر خواهد کرد.

4)تنوع فعالیت ها:وجود تنوع زیادی از فعالیت های جذاب مانند ساخت کار دستی،بازی های گروهی،داستان ها،پازل و… باعث می شود تا کودکان زبان انگلیسی را سرگرم کننده بیاموزند.

5)آموزش لغات و واژگان انگلیسی:این کتاب مناسب با فعالیت های کودکان در هر درس واژگان مربوطه را به شیوه ای کاملا جذاب به آنها می آموزد.

مشخصات فنی کتاب:

تعداد صفحه: 104

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده:CAROLINE NIXON

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

لینک خرید KID’S BOX NEW GENERATION 1 از سایت کادن.

 

معرفی مجموعه کتاب های KID'S BOX NEW GENERATION

معرفی مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION

 

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 2:

سطح دوم از مجموعه کتاب های بسیار جذاب و رنگارنگ برای کودکان می باشد.این کتاب برای سنین 9-7 سال توسط انتشارات کمبریج تهیه و طراحی شده است.این مجموعه از کتاب ها با ایده ها ی نوین آموزشی،یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان لذت بخش تر می کند.در این کتاب یادگیری به همراه شعر و داستان و بازی های سرگرم کننده ارائه می شود که پروسه یادگیری را برای کودکان بسیار جذاب میکند.با تدریس آن هیچ گونه فشار روانی و سختی کار روی معلم و دانش آموز نخواهد بود چرا که با وجود دنیای رنگی به تصویر کشیده شده در این کتاب و همچنین موسیقی های کودکانه ی زیبا قدرت یادگیری را افزایش میدهد و محیطی سرشار از شادی و بازی را فراهم میکند.

 

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 2:

1) داستان ها و آهنگ های شادی بخش:تاثیر موسیقی بر یادگیری اکنون بر هیچ یک از ما پوشیده نیست.پس دور از ذهن نیست اگر بگوییم که این کتاب تاثیر زیادی بر یادگیری زبان انگلیسی در گروه سنی کودکان را دارد.

2)گرامر های ساده و گویا:از نکات مثبت این کتاب می توان گفت که توضیحات گرامری یا دستور زبان در این کتاب زیاده گویی نشده است و کاملا مختصر و مطابق سن زبان آموز طراحی شده اند.

3)فعالیت ها و سرگرمی ها:تمریناتی که در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شده علاوه بر این لذت بخش هستند روی مهارت های کودکان برای تقویت زبان انگلیسی کمک زیادی می کنند.

4)آموزش واژگان:در هر بخش کودک واژه ی تازه ای را مطابق با موضوع مربوط به درس یاد می گیرد.

مشخصات فنی کتاب:

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده: CAROLINE NIXON & Michael Tomlinson

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

کتاب سوم از مجموعه کتاب های KID’S BOX برای کودکان است.این کتاب نیز مانند تمامی کتب های این مجموعه دارای تمرینات متنوع همراه با بازی و سرگرمی است که پروسه یادگیری زبان انگلیسی را برای گروه سنی کودکان بسیار لذت بخش تر و آسان تر میکند.همچنین تصاویر رنگی که در این کتاب بسیار دیده می شود، برای کودکان جذاب است و باعث ارتباط گرفتن عمیق تر کودک با دنیا ی زبان انگلیسی خواهد شد.نقطه ی قوت دیگر این کتاب وجود موسیقی های مناسب و در رابطه با موضوع درس است که یادگیری زبان را به شدت افزایش می دهد.مطالعه ی این کتاب یک شروع سرگرم کننده و مطمئن برای یادگیری زبان انگلیسی است.

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 3:

1)آموزش به همراه موسیقی:وجود موسیقی های مرتبط با درس علاوه بر این که کلاس درسی را کلاسی شاد و مفرح میکند،یادگیری زبان انگلیسی را به شدت بالا می برد.

2)تمرینات مختلف:تمریناتی که در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان تهیه شده لذت یادگیری را افزایش می دهد.

3)تمرکز روی واژگان:در کنار تمامی این بازی ها و سرگرمی ها،تمرکز اصلی این کتاب روی افزایش دایره واژگان کودکان است که به صورت کاملا لذت بخش آن ها را می آموزند.

4)گرامر مختصر:اگر چه یادگیری گرامر برای کودکان پروسه ای سخت جلوه میکند اما با این کتاب نظر شما هم تغییر خواهد کرد.توضیح مختصر و ساده ی گرامری آن هم در کنار این همه بازی و سرگرمی قطعا لذت بخش خواهد شد.

مشخصات فنی کتاب:

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده: CAROLINE NIXON & Michael Tomlinson

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

لینک خرید KID’S BOX NEW GENERATION 3 از سایت کادن.

 

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 4:

 

مجموعه کتاب های KID'S BOX

مجموعه کتاب های KID’S BOX

 

چهارمین کتاب از مجموعه کتاب های KID’S BOX است.این کتاب از ده درس با موضوعات متنوعی چون خانواده،دوستان،تعطیلات،بدن،مدرسه،شهر،حیوانات،طبیعت،غذا،لباس و…به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.همچنین مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION برا اساس سر فصل آزمون های Cambridge English Qualifications for Young Learners برای بازه ی سنی 12-5 سال طراحی شده است که به ارزیابی مهارت کودکان می پردازد بنابراین کودکان آمادگی لازم را برای شرکت در این آزمون ها می توانند کسب کنند.

بریم باهم بخونیم:آماده کردن شاگردان برای شرکت در آزمون Cambridge YLE از زبان JANE RITTER

 

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 4:

1)تمرکز بر روی مهارت های چهارگانه ی زبان انگلیسی:این کتاب نیز مانند دیگر کتاب های این مجموعه روی تقویت مهارت های اصلی زبان مانند:گفتاری،نوشتاری،شنوایی،خواندن مطالب مختلف تمرکز دارد و از سنین کم کودکان را برای این مهارت ها آموزش می دهد.

2)داستان های جذاب:این کتاب شامل داستان هایی جذاب از شخصیت های مختلف هستند که دنیای رنگی آنها یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان لذت بخش می کند.

3)فعالت ها:در این دوره ما طیف گسترده ای از فعالیت ها را شاهد هستیم که این فعالیت ها شامل ساخت پازل،کاردستی،بازی های متفاوت و… می باشند.

4)واژگان:در هر قسمت این کتاب واژگان انگلیسی مرتبط با موضوع به دانش آموزان آموخته می شود.

مشخصات فنی کتاب:

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده: CAROLINE NIXON & Michael Tomlinson

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

لینک خرید KID’S BOX NEW GENERATION 4 از سایت کادن.

 

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 5:

 

مجموعه کتاب های KID'S BOX NEW GENERATION

مجموعه کتاب های KID’S BOX NEW GENERATION

 

مهمترین ویژگی در کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 5 مانند سایر کتاب های مجموعه ی KID’S BOX استفاده بسیار زیاد از تصاویر و رنگ هاست که یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان آسان تر و جذاب تر میکند.علاوه بر تمامی این نکات فعالیت های متنوع که در قالب بازی و سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شده است و همچنین موسیقی که تاثیر بسیار زیادی در یادگیری زبان انگلیسی دارد از دیگر نقاط قوت این کتاب است که باید به آن توجه کرد چرا که نباید با انتخاب یک کتاب نادرست یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان سخت جلوه داد.این کتاب به دلیل رویکرد سرگرم کننده همراه با موسیقی از انتخاب های بسیاری از معلمان در سراسر جهان برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان است.

 

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 5:

1)آموزش واژگان:در این کتاب با موضوعات متنوعی چون بدن انسان،خانواده،تعطیلات،مدرسه و… رو به رو میشویم که در هر بخش کودک لغات جدیدی که مربوط به همان درس است را می آموزد.

2)فعالیت ها و سرگرمی ها:تمامی آموزش های این کتاب سرشار از داستان ها و فعالت های متفاوت است که یادگیری زبان را برای گروه های سنی پایین لذت بخش تر میکند.

3)موسیقی:تقویت مهارت شنیداری کودک و آموزش موارد مختلف با استفاده از شعر و موسیقی از نقاط قوت این کتاب است.

مشخصات فنی کتاب:

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده: CAROLINE NIXON & Michael Tomlinson

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

لینک خرید KID’S BOX NEW GENERATION 5 از سایت کادن.

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 6:

کتاب KID'S BOX NEW GENERATION 6

کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 6

 

آخرین کتاب از مجموعه کتاب های جذاب KID’S BOX از انتشارات خوش نام کمبریج و نویسنده ی خلاق و ماهر CAROLINE NIXON را بررسی خواهیم کرد.سطح این کتاب A2 است و برای رسیدن به این سطح باید آموزش در کتاب های پیش از آن به طور کامل انجام شده باشد.کتاب کیدز باکس شامل کتاب اصلیپ،کتاب کار و فایل های صوتی می باشد که استفاده از تمامی آنها در کنار هم و هم زمان علاوه بر اینکه روند و برنامه آموزشی و یادگیری را منظم خواهد کرد،کمک زیادی به یادگیری زبان انگلیسی نیز میکند.مجموعه کتاب های کیدز باکس برای شرکت در سری آزمون های مخصوص کمبریج طراحی شده که میتواند کودکان را برای شرکت در این آزمون ها آماده کند.

 

«از این نویسنده خوشت اومد؟باهم بریم بقیه ی کتاب هاش رو هم ببینیم

 

ویژگی های کتاب KID’S BOX NEW GENERATION 6:

1)مهارت مکالمه،خواند و نوشتن:این کتاب با تمرکز روی موضوعاتی که کودکان در طول روز با آنها در تماس هستند،مهارت آنها را با شیوه ای نوین تقویت می کند.

2)گرامر های مختصر و ساده:کودکان با استفاده از مطالب ساده، دستور زبان انگلیسی را به صورت تدریجی و مناسب با موضوع درس فرا می گیرند.

3)فعالت های متنوع و خلاقانه:همانطور که پیش تر گفته شد تمرینات و فعالیت های متنوع و شادی در این کتاب ها وجود دارد که علاوه بر تقویت مهارت های زبانی کودکان،بر خلاقیت آنها نیز به طور مستقیم تاثیر دارد.

4)داستان ها:در این کتاب ها کودک با داستان های جذاب و شنیدنی در رابطه با شخصیت های مختلف رو به رو می شود که علاوه بر تقویت چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی دایره ی واژگان آنها نیز تقویت خواهد شد.

مشخصات فنی کتاب:

زبان: انگلیسی

انتشارات: کمبریج

نویسنده: CAROLINE NIXON & Michael Tomlinson

قطع: رحلی

اقلام همراه: کتاب کار و فایل فشرده

لینک خرید KID’S BOX NEW GENERATION 6 از سایت کادن.

 

«من میخوام راجب چالش های این کتاب بیشتر بدونم،تو چی؟»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *