آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, دسته‌بندی نشده, مقاله

پک کامل کتاب Active Skills For Reading تا 60% تخفیف

پک کامل کتاب Active Skills For Reading تا 60% تخفیف

 

پک کامل کتاب Active Skills For Reading تا 60% تخفیف

پک کامل کتاب Active Skills For Reading تا 60% تخفیف

 

پک کامل کتاب Active Skills For Reading تا 60% تخفیف موضوع اصلی این مقاله در انتشارات کادن است. پک کتاب های Active Skills For Reading یکی بهترین منابع برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب متون انگلیسی می باشد و بر اساس متد های آموزشی به روز و در 5 سطح طراحی شده است. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های مهم زبان انگلیسی مانند آیلتس، تافل و… دارند، برای کسب نمره ی قبولی در بخش ریدینگ و درک مطلب این مجموعه جذاب به شدت به آنها پیشنهاد می شود.

 

مطلب مفید: بهترین منابع برای آمادگی در آزمون آیلتس

 

ویرایش سوم این مجموعه علاوه بر داشتن نقاط قوت ویرایش های پیشین، بسیار کامل تر شده و به نکات کامل تر و موضوعات جذاب تری پرداخته است. تمریناتی که در ویرایش سوم این مجموعه طراحی شده است بسیار تخصصی تر و کاربردی تر می باشد که اعتماد به نفس زبان آموزان را برای شرکت در آزمون های مهم زبان انگلیسی افزایش می دهد.

به طور کلی تمامی کتاب ها در این پنج جلد ساختاری مشابه دارند یعنی تمامی آنها در 6 فصل طراحی شده اند و هر فصل شامل دو درس و دو متن می باشد. موضوعاتی که در این مجموعه آورده شده بسیار متنوع و کاربردی بوده و زمینه هایی مانند فرهنگ کامپیوتر، سفر، کره زمین، حفاظت از محیط زیست و… را پوشش می دهند.

انتشارات کادن پک کامل این مجموعه را با 60 درصد تخفیف در سایت موجود کرده است، همین حالا ثبت سفارش کنید.

ساختار کتاب های Active Skills For Reading به صورت زیر می باشد:

 

کتاب های Active Skills For Reading

کتاب های Active Skills For Reading

 

1) Before you read: در ابتدای فصول کتاب ها در بخشی تحت عنوان Before you read موضوعاتی برای به چالش کنید مهارت نوشتاری یا خوانش شما آورده شده است.

2) Reading skills: در بخش Reading skills همانطور که مشخص است تکنیک های مهم در زمینه ی متن خوانی و درک مطلب آورده شده است که تمامی نکات آن به زبانی ساده و گویا آموزش داده می شود.

3) Reading Comprehension: یکی از مهمترین بخش ها در مجموعه کتاب های اکتیو اسکیلز فور ریدینگ قسمتی است تحت عنوان Reading Comprehension. این قسمت به شما کمک می کند تا میزان درک خود را از مطالب محک بزنید. انجام تمرینات این بخش به شدت توصیه می شود چرا که به زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون های مهم زبان انگلیسی را دارند کمک کننده خواهد بود.

4) Vocabulary Comprehension: در این بخش لغات متنوع و کاربردی آورده شده است که شما می توانید از آنها در مکالمات، نوشتار و … بهره ببرید.

5) Vocabulary Skill: برای تقویت تکنیک واژه سازی پیش روی با این بخش بسیار مفید خواهد بود که برای هر تکنیک دو تمرین کاربردی نیز طراحی شده است.

 

ویژگی های ویرایش سوم کتاب های Active Skills For Reading:

 

کتاب های Active Skills For Reading

کتاب های Active Skills For Reading

 

1) تقویت مهارت ریدینگ: اولین و بارزترین ویژگی در کتاب های Active Skills For Reading این است که به دلیل داشتن تنوع بالا در مطالب و موضوعاتی که بر گرفته از مجلات، روزنامه ها و … می باشد مهارت خوانش و درک مطلب را به شدت تقویت می کند.

2) گسترش دایره واژگان: به دلیل داشتن متون بسیار متنوع می تواند دایره ی لغات شما را به طور چشمگیری افزایش دهد.

3) تقویت مهارت لیسنینگ: از آنجایی که همراه این کتاب فایل های صوتی نیز عرضه می شود، شما میتوانید با گوش دادن به این فایل ها مهارت شنیداری خود را به شدت ارتقا دهید.

4) تمرینات متنوع و اصولی: تمامی تمرین های موجود در این مجموعه بسیار با دقت طراحی شده است تا شما با حل آنها بتوانید مهارت های زبانی خود را تقویت کنید.

5) فراگیری کتاب هب صورت self study: پاسخ و توضیحات کامل تمامی تمرینات این کتاب در کتاب معلم آورده شده اند که باعث می شود بتوانید این مجموعه را به صورت خودخوان نیز فرا بگیرید.

 

مطلب مفید: تقویت مهارت اسپیکینگ فقط در 15 دقیقه

 

مجموعه کتاب های Active Skills For Reading در پنج سطح ارائه شده اند که هر کتاب یکی از سطح های زبان انگلیسی (A2_C2) را پوشش می دهد و ترتیب آنها به صورت زیر است:

کتاب Active Skills For Reading INTRO با 59 درصد تخفیف در سایت کادن: اولین کتاب از مجموعه ی Active Skills For Reading به زبان آموزانی با سطح زبانی مبتدی یا A2 توصیه می شود.

کتاب Active Skills For Reading 1 با 59 درصد تخفیف در سایت کادن: کتاب دوم از مجموعه Active Skills For Reading برای زبان آموزانی با سطح زبانی B1 مناسب است.

کتاب 2 Active Skills For Reading با 59 درصد تخفیف در سایت کادن: کتاب سوم این مجموعه برای زبان آموزانی با سطح B2  پیشنهاد می شود.

کتاب 3 Active Skills For Reading با 62 درصد تخفیف در سایت کادن: این کتاب به زبان آموزانی با سطح زبانی C1 و افرادی که قصد دارند در آزمون های بین المللی شرکت کنند، پیشنهاد داده می شود.

کتاب 4 Active Skills For Reading با 61 درصد تخفیف در سایت کادن: آخرین کتاب از این مجموعه مناسب سطح C2 و یا پیشرفته است. با فراگیری این کتاب شما می توانید به راحتی در آزمون های مهم بین المللی قبولی را کسب کنید.

 

مشخصات فنی کتاب Active Skills For Reading:

انتشارات: اف تی پرس

نویسنده: نیل جی اندرسون

سطح: A2- C2

قطع: رحلی

نوع جلد: وزیری

اقلام همراه: فایل فشرده

قابلیت خودخوان: دارد

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *