آزمون آیلتس, آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, مقاله

پک کامل کتاب های Longman Academic Writing Series

پک کامل کتاب های Longman Academic Writing Series

 

پک کامل کتاب های Longman Academic Writing Series

پک کامل کتاب های Longman Academic Writing Series

پک کامل کتاب های Longman Academic Writing Series از سری کتاب هایی است که به راحتی می توانید با تخفیف بیش از 50% از سایت کادن بتهیه کنید.این مجموعه ی 5 جلدی از انتشارات Pearson است.یکی از اصلی ترین دغدغه های دانشجویانی که برای مهاجرت تحصیلی اقدام کرده اند، نوشتن متون دانشگاهی می باشد.این متون ممکن است شامل گزارش کار، نوشتن مقاله، پایان نامه و … باشد.

خبر خوبی که انتشارت کادن برای شما فراگیران دارد این است که مجموعه کتاب های Longman Academic Writing Series به آموزش نوشتن چنین متونی می پردازد و زبان آموزان با پیشروی با این کتاب ها می توانند از پس نوشتن تمامی این متون به خوبی بربیایند.

در تمامی زبان ها دنیا،زمانی که صحبت از نوشتن متونی خاص، به طور مثال نوشتن مقاله، پایان نامه، گزارش آزمایش و … ، می شود، باید یکسری دستور العمل ها رعایت شود و از یک ساختار خاص برای نوشتن آنها استفاده کرد.این مجموعه کتاب علاوه بر آموزش تمامی قوانین، شما را برای نوشتن یک متن خوب و استاندارد نیز یاری می کند.

مهارت هایی که مجموعه کتاب های Longman Academic Writing Series به آنها می پردازند شامل موارد زیر می شوند:

1) چگونگه یک جمله ی ساده را بنویسیم

2) از چه دستور زبان ها و لغاتی برای نوشتن جمله استفاده کنیم

3) چگونه جملات را در کنار هم قرار دهیم و یک پاراگراف را بنویسیم

4) چگونه با قرار دادن پاراگراف ها یک Essay بنویسیم

5) چگونه یک مقاله ی علمی را به صورت استاندارد و درست بنویسیم

 

ویژگی هایی که در مجموعه کتاب های Longman Academic Writing Series وجود دارد، مطابق موارد زیر است:

1) در بخشی به عنوان Realistic Writing Models با یک الگو نوشتاری واقعی در رابطه با موضوعات متفاوت در زمینه های مختلف مانند زیست شناسی، تاریخی و … صحبت می شود.

2) طرح سوالات مختلف در رابطه با هدف و مطالب ذکر شده

3) در بخش Noticing Vocabulary کلمات جدید و لغات کاربردی نوشته شده است.

4)در بخش «step-by-step approach»دستور عمل هایی در رابطه با شيوه شروع، بسط دادن و تمام کردن پاراگراف ها و تشريح پاراگراف هاي ذکر شده است.

در ابتداي هر درس و در متون ذکر شده، سازماندهي ايده ها، نوشتن پيشنويس، ويرايش و استفاده از منابع، مطابق با فرمت هاي ارائه شده از سوي MLA و APA می باشد.

5) در بخش grammar review نکات نگارشی مهم برای نوشتن یک متن بی نقص و دستور العمل های مربوطه آموزش داده شده است.

6) در بخشی تحت عنوان Writing Tip تمامی نکات و دستور العمل های نوشتن متون آکادمیک مرور و یادآوری می شود، که باعث ماندگاری مطالب و افزایش تجربه در این زمینه خواهد شد.

7) ارائه دستورالعمل و تمرين در بخش «Preparation for Writing» در حوزه تحقيق، ارزيابي و مستند کردن منابع

8) بخش «Writing Expansions» که شيوه نوشتن صحیح نوشتن، شرح و تفسیر بازگو میکند.بعلاوه با آموزش تعیین زمانبندی مناسب، خلاصه نویسی، روان نویسی و داشتن تفکر انتقادی و مهارت های مورد نیاز برای نوشتن متون آکادمیک، مهارت های شما را برای نوشتن هر متن تخصصی ارتقا می دهد.

بهطور کلی همانطور که گفته شد این مجموعه شامل پنج کتاب، از مقدماتی تا پیشرفته، است، که هر کدام از آنها موضوعات متفاوتی را در زمینه رایتینگ آکادمیک در بر می گیرد بنابراین می تواند یک گزینه ی بسیار مناسب و کارآمد برای آمادگی در آزمون های مهم زبان انگلیسی و یا نوشتن مقاله و حتی پایان نامه برای آن دست از زبان آموزانی باشد که در دانشگاه های انگلیسی زبان در حال تحصیل می باشند.

این سری از کتاب های Longman Academic Writing Series  بی شک یکی از بهترین و مفید ترین منابع برای ارتقای مهارت رایتینگ آکادمیک می باشد که در انتشارات کادن با قیمتی بسیار عالی موجود است و شما زبان دوستان عزیز می توانید به راحتی آن را تهیه کنید و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

 

مشخصات فنی:

1) انتشارات: pearson

2) نویسنده: Linda Butler

3) موضوع: مهارت نوشتاری آکادمیک

4) قطع: رحلی

5) نوع جلد: شومیز نرم

6) تعداد کتاب ها: 5 عدد

7) اقلام همراه: ندارد

 

با این لینک می توانید به راحتی با نویسنده ی کتاب کانکت شوید.

 

کتاب های مجموعه Longman Academic Writing Series  به صورت زیر می باشند:

کتاب Longman Academic Writing Series 1 :

کتاب Longman Academic Writing Series 1  جلد اول از مجموعه 5 جلدی Longman Academic Writing Series از انتشارات جذاب و خوشنام لانگمن می باشد که یک منبع بسیار عالی برای شروع یادگیری نوشتن استاندارد و صحیح مقالات دانشگاهی می باشد.این کتاب به زبان آموزانی که قصد مهاجرت تحصیلی در دانشگاه های کشور های انگلیسی زبان را دارند به شدت توصیه می شود.

این مجموعه با تاکید بر نکات مهم برای تقویت مهارت نوشتن، نحوه ی نوشتن متونی با ساختار دقیق را به فراگیران آموزش می دهد.

تمامی بخش های مهم برای نوشتن یک مقاله ی کاملا بی نقص و استاندارد از جمله:ساختار‌های کاربردی برای نوشتن متون پایه آکادمیک، دستورالعمل‌ها و ویژگی‌های طبقه‌بندی متن، گرامر، ساختار جملات و روند نوشتن، در این کتاب به طور دقیقی آموزش داده می شود.شما می توانید این کتاب را،با یک تخفیف بسیار عالی از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

 

نظرات مختلفی در رابطه با این کتاب وجود دارد، که میتوانید از اینجا مطالعه کنید.

 

کتاب Longman Academic Writing Series 2 :

 

کتاب Longman Academic Writing Series 2

کتاب Longman Academic Writing Series 2

 

دومین کتاب از مجموعه ی جذاب لانگمن آکادمیک رایتینگ رابررسی می کنیم، که برای زبان آموزانی با سطح زبانی high-beginning to low-intermediate مناسب است.این کتاب نحوه ی نوشتن جملا ساده و آکادمیک را آموزش می دهد.

دانشجویان و زبان دوستانی که قصد شرکت در آزمون های مهم زبان را دارند میدانند که مهارت نوشتن جایگاه ویژه ای دارد،شما با انتخاب این مجموعه مهارت نوشتاری خود را به شدت ارتقا می دهید و می توانید در هر موقعیتی و به هر منظور یک رایتینگ بدون نقص و استاندارد بنویسید.شما می توانید این کتاب را به راحتی و با یک قیمت بسیار عالی از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

 

نظرات مختلف در رابطه با این کتاب را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

 

کتاب Longman Academic Writing Series 3 :

کتاب 3 Longman Academic Writing Series سومین کتاب از مجموعه جذاب پیش رو است.اگر شما هم کتاب یک و دو از مجموعه ی Longman Academic Writing Series را گذرانده اید، می توانید کتاب سوم را شروع کنید.این کتاب با آموزش مهم ترین نکات و دستور العمل ها برای نوشتن یک رایتینگ استاندارد آکادمیک، مهارت نوشتاری شما را به حد چشمگیری ارتقا می دهد.

انتشارات کادن به افرادی که در تلاش برای پیدا کردن منبعی برای آموزش رایتینگ از پایه به صورت اصولی هستند، مجموعه کتاب های Longman Academic Writing Series را توصیه می کند.شما می توانید کتاب 3 Longman Academic Writing Series با یک قیمت بسیار عالی را از سایت کادن تهیه کنید.

 

کاربران بسیاری این کتاب را تهیه و نظرات خود را ثبت کرده اند،از اینجا می توانید این نظرات را مطالعه کنید.

 

کتاب Longman Academic Writing Series 4 :

 

کتاب Longman Academic Writing Series 4

کتاب Longman Academic Writing Series 4

 

چهارمین جلد از مجموعه ی 5 قسمتی Longman Academic Writing Series کتاب 4 Longman Academic Writing Series می باشد که یک منبع کاملا مناسب برای نوشتن رایتینگ های پیشرفته آکادمیک است.با مطالعه ی این کتاب مهارت نوشتن خود را به صورت پایه ای ارتقا می دهید و نوشتن متون منسجم با ساختار دقیق را فرا خواهید گرفت.

در تمامی این کتاب، بخش های مهم نوشتن یک متن صحیح به طور کامل در بر گرفته شده است از جمله: ساختارهای کاربردی برای نوشتن متون پایه و آکادمیک، دستور العمل ها و ویژگی های طبقه بندی متن ها،گرامر، ساختار جملات و روند نوشتن.

شما می توانید با یک قیمت بسیار عالی این کتاب را از سایت انتشارات کادن تهیه کنید و در کوتاه ترین زمان با بالاترین کیفیت، در مقصد تحویل بگیرید.

 

پیش از تهیه ی این کتاب می توانید نظرات سایر کاربران را مطالعه کنید.

 

کتاب Longman Academic Writing Series 5 :

آخرین جلد از مجموعه ی لانگمن آکادمیک رایتینگ سریز، کتاب 5 Longman Academic Writing Series می باشد.همانطور که می دانیم سطح این کتاب پیشرفته است، پس قبل از شروع مطالعه ی آن لازم است کتاب های پیشین این مجموعه را مطالعه کرده و از سطح خود مطمئن شوید. کتاب های مجموعه ی لانگمن آکادمیک رایتینگ سریز با ارائه ی نکات مهم و کاربردی و دستور العمل های ضروری، ساختار جمله را قدم به قدم به زبان آموزان، آموزش می دهد.

شما می توانید با سفارش این کتاب از سایت انتشارات کادن، علاوه بر بهره مندی از تخفیفات ما، محصول مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت در مقصد تحویل بگیرید.

 

از طریق این لینک می توانید نظرات و میزان رضایت کاربرانی که این کتاب را تهیه کرده اند را بدانید.

 

در انتشارات کادن منتظر شما هستیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *