بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, دسته‌بندی نشده, مقاله

پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition

پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition:

 

پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition

پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition

 

پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition یکی دیگر از مجموعه های به چاپ رسیده توسط انتشارات معروف و خوشنام کمبریج است که به آموزش و تقویت مهارت های چهارگانه و یا اصلی زبان انگلیسی می پردازد. هر چهار سطح از این مجموعه مناسب نوجوانان بین 11 سال تا 15 سال می باشد که از طریق موضوعات جذاب و به روز و همچنین تمرینات استاندارد و مداوم لغات، دستور زبان و … را به زبان آموزان، آموزش می دهد.

یادگیری زبان انگلیسی در سن نوجوانی می تواند یکی از فاکتور های مهم موفقیت در بزرگسالی باشد، چرا که امروزه با پیشرفت دامنه ی ارتباطات و اطلاعات، تمایل انسان ها به پیشرفت در تمامی زمینه های مهم زندگی بیشتر شده است، به خصوص در زمینه ی کار و تحصیلات. بسیاری از افراد در گروه سنی های مختلف خواستار مهاجرت چه تحصیلی و چه کاری می باشند و همانطور که می دانیم یکی از مهم ترین فاکتور ها برای اقدام به مهاجرت در کشور های انگلیسی زبان تسلط کافی به زبان انگلیسی می باشد.بنابراین یادگیری زبان انگلیسی در نوجوانی یک سرمایه گذاری مهم و سود آور در بزرگسالی خواهد بود.

قدم اول و بهتر بگوییم مهمترین قدم برای رقم زدن این موفقیت ها انتخاب یک منبع درست برای شروع زبان انگلیسی می باشد.مجموعه ی چهار جلدی کتاب های کانکت بر تقویت هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی ( اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ، رایتینگ) تمرکز دارد و زبان انگلیسی را از سطح پایه A1 تا سطح دوم متوسط B2 آموزش می دهد. این مجموعه کتاب در سال 2009 به چاپ رسید و تا کنون در دو ویرایش وارد بازار شده است.

ساختار کتاب های این مجموعه به این صورت است که هر کتاب شامل هشت یونیت یا درس می باشد که به دروس دو صفحه ای با تصاویر رنگی جذاب و تمرینات متنوع تقسیم شده اند.

 

ویژگی های پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition:

1) تقویت مهارت شنیداری و گفتاری: این کتاب بسیار با ارزش با آموزش مهارت کلمات و گرامر، توانسته مهارت های گوش کردن و صحبت کردن را تحت تاثیر فرار دهد و با موضوع بندی مناسب، آن را سازماندهی کند.

2) نکات گرامری و متون اضافه: نکات و درس های گرامری ابتدا درون متن ها ارائه و معرفی شده اند و سپس آنها به صورت جامع و کاربردی با زبان اموزان تمرین و تثبیت می شوند.

3)  فایل صوتی: سی دی صوتی که ارائه شده است، زبان آموزان را ترغیب می کند تا آنها بتوانند مهارت شیداری خود را همزمان با یادگیری تلفظ صحیح کلمات بیاموزند.

4) کتاب کار: کتاب Workbook دارای تمام تمرین هایی است که زبان آموزان می توانند هر آنچه آموخته اند را مورد سنجش و بررسی قرار دهند.

 

مشخصات فنی پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition:

1) انتشارات: Cambridge

2) نویسندگان: Chuck Sandy

3) رده ی سنی: نوجوانان

4) سطح: مقدماتی تا متوسط

5) موضوع: آموزش زبان انگلیسی با تمرکز بر تقویت مهارت های اصلی

6) نوع جلد: شومیز (نرم)

7) قطع: رحلی

8) ویرایش: دوم

9) لهجه: American

10) قابلیت خودخوان: ×

11) اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار، فایل فشرده

 

شما میتوانید با سفارش پک کامل کتاب کانکت ویرایش دوم Connect 2nd Edition از سایت انتشارات کادن از تخفیف 59% این محصول بهره مند شوید.

در ادامه با کادن همراه باشید تا با هر یک از کتاب های این مجموعه بیشتر آشنا شویم:

 

کتاب کانکت 1 ویرایش دوم Connect 1 2nd Edition:

 

کتاب کانکت 1 ویرایش دوم Connect 1 2nd Edition

کتاب کانکت 1 ویرایش دوم Connect 1 2nd Edition

 

اولین کتاب از مجموعه ی کانکت برای زبان آموزان نوجوانی که به تازگی قصد یادگیری زبان انگلیسی را کرده اند یا به طور کلی در سطح مقدماتی قرار دارند، بسیار مناسب است. نکته ی مهمی که باید در رابطه مجموعه ی کانکت متذکر شد این است که این مجموعه قابلیت خودخوان ندارد و بهتر است در آموزشگاه های معتبر و توسط اساتید زبان انگلیسی تدریس شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.این کتاب دارای آموزش های متنوع و دستور زبان های کاربردی می باشد. این کتاب شامل 32 درس می باشد و سر فصل های آن به ترتیب زیر می باشد:

  1. مباحثی پیرامون احوال پرسی و خوش آمد گویی
  2. معرفی بعد از مدرسه و معرفی دیگران
  3. معرفی و هجا کردن نام ها
  4. مباحثی پیرامون معلمان و دوستان
  5. گفت و گو در رابطه با چهره های سرشناس
  6. ملیت و رفقای مجازی
  7. تشریح وسایل
  8. مباحثی پیرامون گم شدن
  9. مباحثی پیرامون چیزهای جالب
  10. چیزهای مورد علاقه
  11. مباحثی پیرامون جای گذاری ها
  12. در سینما
  13. محل زندگی
  14. فروشگاه ها
  15. پیشنهادات
  16. مباحثی پیرامون خانواده
  17. مباحثی پیرامون تجدید خانواده
  18. شهر جدید من
  19. در خانه
  20. مباحثی پیرامون مرکز رسانه
  21. در اطراف مدرسه
  22. برنامه های مدرسه
  23. روز بهاری
  24. مردم و کشورها
  25. ملیت ها
  26. تعطیلات
  27. روزهای مهم
  28. مکان های مورد علاقه
  29. مباحثی پیرامون شوهای استعداد یابی
  30. مباحثی پیرامون مد و پوشش مدرسه
  31. سلیقه های نوجوانان

در انتشارات کادن کتاب های بسیار مفید و ارزشمندی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در تمامی گروه های سنی معرفی شده است.یکی دیگر از این کتاب های ارزشمند برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی مناسب گروه سنی نوجوانان مجموعه ی چهار جلدی کتاب های کانکت می باشد که شما می توانید جلد اول این مجموعه، که مناسب سطح مقدماتی است را با تخفیف 61% از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

 

کتاب کانکت 2 ویرایش دوم Connect 2 2nd Edition:

 

کتاب کانکت 2 ویرایش دوم Connect 2 2nd Edition

کتاب کانکت 2 ویرایش دوم Connect 2 2nd Edition

 

این مجموعه کتاب ها برای نوجوانان طراحی شده و به چاپ رسیده است.تمامی تمرینات موجود در مجموعه کتاب های کانکت تمرکز ویژه ای روی تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی دارد.ویرایش دوم آن سرشار از تمرینات و فعالیت های پر جنب و جوش است که کلاس درس را از یکنواختی خارج کرده و به کلاسی پویا تبدیل می کند.این مجموعه کتاب ها شامل کتاب کار و یک سی دی آموزشی می باشند که مهارت های اصلی زبان انگلیسی را تقویت می کنند.فصل های کتاب دوم این مجموعه ی جذاب به ترتیب زیر است:

  1. دوستان جدید
  2. گفت و گو در مورد همسایگان
  3. استعدادها
  4. حیوانات خانگی
  5. روزهای مدرسه
  6. اوقات فراغت
  7. مردمی که من تحسین می کنم
  8. آخر هفته
  9. طرفداران ورزش
  10. تجهیزات ورزش
  11. تشکیل اردوگاه
  12. اردوگاه
  13. موزیک
  14. مطالبی در مورد آنلاین بررسی کردن
  15. علاقه مندی ها
  16. داخل و خارج از مدرسه
  17. سن فرانسیسکو
  18. در پارک
  19. در ساحل
  20. در مغازه
  21. ملیت
  22. پارتی ها و جشن های تولد
  23. تماشای فیلم وسینما
  24. صحبت در رابطه با غذا
  25. برنامه های پیک نیک
  26. غذاهای آماده
  27. سفارشات و منو
  28. آب و هوا
  29. شگفتی های طبیعت
  30. جهانی از دوستان
  31. روز بین المللی

در انتشارات کادن کتاب های بسیار مفید و ارزشمندی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در تمامی گروه های سنی معرفی شده است.یکی دیگر از این کتاب های ارزشمند برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی مناسب گروه سنی نوجوانان مجموعه ی چهار جلدی کتاب های کانکت می باشد که شما می توانید جلد دوم این مجموعه را با تخفیف 61% از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

 

کتاب کانکت 3 ویرایش دوم Connect 3 2nd Edition:

 

کتاب کانکت 3 ویرایش دوم Connect 3 2nd Edition

کتاب کانکت 3 ویرایش دوم Connect 3 2nd Edition

 

مجموعه کانکت از جمله کتاب هایی است که سال های بسیاری است در آموزشگاه های معتبر استفاده و توسط اساتید زبان انگلیسی برای زبان آموزان نوجوان تدریس می شود.سری کتاب های Connect ویرایش دوم شامل چهار سطح و ۳۲ درس می باشند که فعالیت های پرجنب و جوش و تمرینات متنوع آن باعث می شود کلاس درس به یک کلاس پویا تبدیل شود.از موضوعات جذاب کتاب سوم این مجموعه می توان به فهرست زیر اشاره کرد:

   1. مطالبی درباره ی بازگشت به مدرسه

2. صحبت درباره ی اوقات تفریح و شادی

3. مباحثی در رابطه با بازدید از مکان های گوناگون

4. قیاس و مقایسه کردن

5. سلامتی و بهداشت

6. موقعیت های ویژه

7. مطالبی درباره ی فروشگاه ما

8.درباره ی شهر

در انتشارات کادن کتاب های بسیار مفید و ارزشمندی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در تمامی گروه های سنی معرفی شده است.یکی دیگر از این کتاب های ارزشمند برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی مناسب گروه سنی نوجوانان مجموعه ی چهار جلدی کتاب های کانکت می باشد که شما می توانید جلد سوم این مجموعه را با تخفیف 61% از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

کتاب کانکت 4 ویرایش دوم Connect 4 2nd Edition:

 

کتاب کانکت 4 ویرایش دوم Connect 4 2nd Edition

کتاب کانکت 4 ویرایش دوم Connect 4 2nd Edition

 

آخرین کتاب و آخرین سطح از مجموعه کتاب های کانکت، کتاب کانکت چهار است.زبان آموزان با به پایان رساندن این کتاب می توانند وارد سطح پیشرفته زبان انگلیسی شوند.تمامی تمرین های موجود در این کتاب، هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی نظیر مهارت نوشتاری، گفتاری، شنوایی و مکالمه ای را تقویت می کند. از سری مباحث جذابی که در این کتاب آورده شده است می توان به لیست زیر اشاره کرد:

   1. صحبت درباره ی زندگی شما

2. آینده

3. برنامه های روزمره

4. صحبت در رابطه با افراد گوناگون

5. تفریح و سرگرمی

6. تجربیات گوناگون

7. وقات فراغت نوجوانان

8. رویا و واقعیت

در انتشارات کادن کتاب های بسیار مفید و ارزشمندی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در تمامی گروه های سنی معرفی شده است.یکی دیگر از این کتاب های ارزشمند برای شروع و یادگیری زبان انگلیسی مناسب گروه سنی نوجوانان مجموعه ی چهار جلدی کتاب های کانکت می باشد که شما می توانید جلد چهارم این مجموعه را با تخفیف 61% از سایت انتشارات کادن تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *