بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, مقاله

پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT

پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT:

 

پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT

پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT

 

پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT یکی از بهترین پیشنهاد های انتشارات کادن برای آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان است که توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده است.مجموعه گات ایت توسط فیلیپا بوون و دنیس دلانی تالیف و طراحی شده است که روی مهارت های ارتباطی و مکالمه ای زبان آموزان تاکید و تمرکز دارد.این مجموعه با استفاده از متدهای به روز و طیف وسیعی از مطالب زبان انگلیسی را به طور مستقیم به فراگیران آموزش می دهد و درک آنها را از مطالب و نکات آموزشی گسترش می دهد.

مجموعه چهار سطحی Got it به دو صورت به چاپ رسید است، در نوع اول، هر سطح در یک جلد می باشد و به صورت کلی در چهار جلد به فروش میرسند و در نوع دوم به دو شکل A و B چاپ شده است. این مجموعه شامل سی دی صوتی و تصویری نیز می باشد که به راحتی مهارت های چهارگانه و اصلی زبان انگلیسی را تقویت میکند.

با شخصی سازی مطالب و تمامی دیالوگ هایی که در این کتاب ها آمده است زبان آموزان می توانند مطالب را در چارچوبی از مسائل مختلف درک کنند و آنها را بیاموزند.این مجموعه یک دوره ی جامع و خلاقانه است که طیف وسیعی از مطالب و نکات را در بر می گیرد و در کنار تمامی این ویژگی ها با کتاب ها و منابع مختلف راهنمای کامل و مناسبی را برای مدرسین فراهم می کند.

حفظ انگیزه و تشویق زبان آموزان و جلوگیری از یکنواختی کلاس از دغدغه های مهم مدرسین زبان می باشد، خبر خوب اینجاست که این مجموعه با داشتن مطالب به روز، چالش بر انگیز و موضوعاتی که با وسواس زیاد انتخاب شده اند به طور کامل این دغدغه را بر طرف کرده و یک کلاس مفید و پویا را به ارمغان می آورد.همانطور که در ابتدا گفته شد این مجموعه چهار سطح را در بر می گیرد که از مقدماتی تا LEVEL 3 را در بر می گیرد.

در کتاب اول این مجموعه در ابتدای هر درس مطالب به صورت داستان تصویری ارائه شده است و با بالا رفتن سطح زبان آموزان این داستان های تصویری به متن های بسیار جذاب تبدیل می شوند.

شما می توانید پک کامل این مجموعه چهار جلدی را از سایت انتشارات کادن با تخفیف بیش از 60 درصد با بالا ترین کیفیت تهیه کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن در مقصد خود تحویل بگیرید.

ویژگی های پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT:

1) تمامی دروس کتاب های این مجموعه بسیار جذاب و با تصاویر با کیفیت ارائه شده اند.

2) این کتاب روی تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان در هنگام برقراری ارتباط و یا لیسنینگ تاثیر ویژه ای دارد.

3) ارائه ی مطالب آموزشی با Discovery learning ابتدا زبان آموزان را وادار به شنیدن، درک کردن و سپس کشف روابط موضوعات می کند.

4) برای آموزش بهتر مطالب، تمرینات بسیار متنوعی طراحی شده است که با حل آنها تمامی نکات آموخته شده در ذهن زبان آموز مرور شده و ماندگار خواهد شد.

5) موضوعات موجود در این مجموعه درک مطلب زبان آموزان را تقویت می کند و آنها را تشویق می کند تا ساختار های جدید بسازند و در مکالمات خود در آنها استفاده کند.

6) بخشی تحت عنوان Culture Club و برنامه های درسی که در این کتاب ها آورده شده است باعث تقویت مهارت های زبانی دانش آموزان خواهد شد.

7) این مجموعه شامل بخش هایی است که باعث تکرار و مرور مطالب و نکات می شود که مطالب را در ذهن زبان آموزان ماندگار تر می کند.

 

سایر ویژگی های پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT:

1) دارای کتاب کار و تمرینات اضافه

2) کتاب درسی و DVD

3) منابع آنلاین برای مدرسین

4) دارای کتاب مدرس

5) دارای سی دی آموزشی مخصوص کلاس درس

 

مشخصات فنی پکیج 4 جلدی مجموعه کتاب های گات ایت GOT IT:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: فیلیپا بوون و دنیس دلانی

3) زبان: انگلیسی

4) موضوع: آموزش زبان انگلیسی

5) لهجه: امریکن

6) خودخوان: خیر

7) سی دی یا DVD: دارد

8) کتاب کار: داخل کتاب اصلی

9) گروه سنی: نوجوانان

 

خرید کتاب GOT IT s از سایت انتشارات کادن با 61% تخفیف

خرید کتاب GOT IT 1 از سایت انتشارات کادن با 61% تخفیف

خرید کتاب GOT IT 2 از سایت انتشارات کادن با 61% تخفیف

خرید کتاب GOT IT 3 از سایت انتشارات کادن با 62% تخفیف

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *