بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, مقاله

پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th

پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th:

 

پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th

پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th

 

پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th یکی از پرطرفدار ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان بین 12 تا 15 سال می باشد که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده است و  در انتشارات کادن موجود می باشد.این مجموعه شامل ویژگی ها و ایده های مفید و جذابی است که مشابه آن را در کمتر کتاب آموزشی می توان یافت، به طور مثال یکی از ویژگی های منحصر به فرد و جذاب به کار رفته در این مجموعه تمرکز بر استقلال زبان آموز است(Learner Autonomy)، همچنین این کتاب با استفاده از فعالیت ها و پروژه های گوناگون به رشد و ارتقای زبان فراگیران کمک بسیاری می کند.

در پایان هر درس نیز یک پروژه ی عملی و گروهی قرار داده شده است و زبان آموزان می بایست در شرایط کاملا واقعی هر آنچه را که آموزش دیده اند را به کار بگیرند و این کار باعث می شود تا زبان آموزان با کاربرد عملی آموخته های خود در هنگام مواجهه با یک پروژه آشنا شوند که در این راه اعتماد به نفس و انگیزه ی فراگیران به شدت تقویت می شود.روش آموزشی به کار رفته در این مجموعه کتاب ها جزو به روزترین روش های آموزشی پروژه محور و فعالیت محور است که تاثیر مستقیمی روی افزایش خلاقیت و تقویت مهارت های زبان انگلیسی دارد.

یکی دیگر از جذاب ترین ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه کتاب ها English Across the Curriculum می باشد که زبان آموزان در این بخش ها آموخته های خود را در ارتباط با دروسی که در مدرسه آموزش دیده اند استفاده می کنند، به طور مثال فاگیران واژه هایی که کاربردی و مورد نیاز هستند تا در رابطه با دروسی مانند جغرافیا، ریاضی و … صحبت و مکالمه داشته باشند را می آموزند.این بخش به زبان آموزان نشان می دهد که مطالعه زبان انگلیسی صرفا یادگیری آن نیست بلکه می توان از آن برای ارتقای دانش و صحبت در رابطه با ابعاد مختلف علمی و دیگر دانش ها استفاده نمود.

در کتاب های این مجموعه با بخشی تحت عنوان Culture رو به رو خواهیم شد که زبان آموزان را با فرهنگ مردمان انگلیسی زبان آشنا می کند که این کار علاوه بر تقویت درک زبانی باعث ارتقا و تقویت مهارت های ارتباطی زبان آموزان می شود.

مشخصات فنی پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسندگان: Tom Hutchinson

3) گروه سنی: 12 تا 15 سال

4) لهجه: بریتیش

5) موضوع: آموزش زبان انگلیسی به نوجوانان

6) نوع جلد: جلد نرم

7) قطع: رحلی

8) قابلیت خودخوان: ×

9) اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار، فایل فشرده

 

در ادامه با کادن همراه باشید تا بیشتر با پک کامل کتاب های پراجکت ویرایش چهارم Project 4th  آشنا شویم:

 

کتاب پراجکت 1 ویرایش چهارم Project 1 4th:

اولین کتاب از مجموعه ی جذاب و مفید پراجکت که مناسب سطح Elementary می باشد، به تقویت مهارت های زبان انگلیسی با تکیه بر TASK و یا فعالیت های مختلف می پردازد.همانطور که پیش تر اشاره شد در هر درس قسمت هایی قرار داده شده است که به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان انگلیسی می پردازد.در پایان هر درس نیز زبان آموزان موظف اند تا به صورت پروژه ای، هر آنچه را که آموزش دیده اند را مورد استفاده قرار دهند که این فعالیت علاوه بر تقویت مهارت ها و مرور مطالب، به تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان به شدت کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان هر درس نیز بخشی تحت عنوان Revision وجود دارد که به مرور مطالب هر درس می پردازد و میزان یادگیری زبان آموز را محک می زند.

از موضوعاتی که در کتاب اول مجموعه ی پراجکت آورده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)معرفی وسایل موجود در کلاس

2) اعداد

3) حروف الفبا

4) برخی از اصطلاحات درس ریاضی در زبان انگلیسی

5) دوستان و آشنایان

6) ملیت ها و کشور

7) اعضای خانواده

8) صحبت در رابطه با زمان و تاریخ

9) فعالیت هایی که می توان در زمان فراغت انجام داد

10) آلات موسیقی

11) آدرس ها و مکان ها

12) قسمت های مختلف خانه

13) حروف اضافه

14) ظاهر انسان

15) نحوه ی خرید کردن

16) پوشاک

شما می توانید کتاب پراجکت 1 ویرایش چهارم Project 1 4th را با تخفیف 63% از سایت کادن تهیه کنید و با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاه مرسوله ی خود را در مقصد تحویل بگیرید.

 

کتاب پراجکت 2 ویرایش چهارم Project 1 4th:

 

کتاب پراجکت 2 ویرایش چهارم Project 1 4th

کتاب پراجکت 2 ویرایش چهارم Project 1 4th

 

دومین کتاب از مجموعه ی جذاب و مفید پراجکت که مناسب سطح intermediate می باشد، به تقویت مهارت های زبان انگلیسی با تکیه بر TASK و یا فعالیت های مختلف می پردازد.همانطور که پیش تر اشاره شد در هر درس قسمت هایی قرار داده شده است که به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان انگلیسی می پردازد.در پایان هر درس نیز زبان آموزان موظف اند تا به صورت پروژه ای، هر آنچه را که آموزش دیده اند را مورد استفاده قرار دهند که این فعالیت علاوه بر تقویت مهارت ها و مرور مطالب، به تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان به شدت کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان هر درس نیز بخشی تحت عنوان Revision وجود دارد که به مرور مطالب هر درس می پردازد و میزان یادگیری زبان آموز را محک می زند.

هر درس از کتاب پراجکت 2 شامل بخش های زیر است:

Warm-up (گرم‌کردن): در این بخش، زبان‌آموزان با موضوع درس آشنا می‌شوند و برای یادگیری مطالب درس آماده می‌شوند.

Language focus (تمرکز بر زبان): در این بخش، زبان‌آموزان با واژگان، اصطلاحات و گرامر جدید آشنا می‌شوند.

Listening (گوش دادن): در این بخش، زبان‌آموزان مهارت گوش دادن خود را تقویت می‌کنند.

Speaking (صحبت کردن): در این بخش، زبان‌آموزان مهارت صحبت کردن خود را تقویت می‌کنند.

Reading (خواندن): در این بخش، زبان‌آموزان مهارت خواندن خود را تقویت می‌کنند.

Writing (نوشتن): در این بخش، زبان‌آموزان مهارت نوشتن خود را تقویت می‌کنند.

Project (پروژه): در این بخش، زبان‌آموزان باید از آنچه در درس آموخته‌اند استفاده کنند و یک پروژه عملی انجام دهند.

 

از موضوعاتی که در کتاب دوم مجموعه ی پراجکت آورده شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) ورزش

2) دارایی ها

3) ماه های سال

4) تاریخ

5) کارهای خانه

6) تعطیلات و جشواره ها

شما می توانید کتاب پراجکت 2 ویرایش چهارم Project 1 4th را با تخفیف 63% از سایت کادن تهیه کنید و با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاه مرسوله ی خود را در مقصد تحویل بگیرید.

کتاب پراجکت 3 ویرایش چهارم Project 1 4th:

سومین کتاب از مجموعه ی جذاب و مفید پراجکت که مناسب سطوح متوسط تا پیشرفته است، به تقویت مهارت های زبان انگلیسی با تکیه بر TASK و یا فعالیت های مختلف می پردازد.همانطور که پیش تر اشاره شد در هر درس قسمت هایی قرار داده شده است که به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان انگلیسی می پردازد.در پایان هر درس نیز زبان آموزان موظف اند تا به صورت پروژه ای، هر آنچه را که آموزش دیده اند را مورد استفاده قرار دهند که این فعالیت علاوه بر تقویت مهارت ها و مرور مطالب، به تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان به شدت کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان هر درس نیز بخشی تحت عنوان Revision وجود دارد که به مرور مطالب هر درس می پردازد و میزان یادگیری زبان آموز را محک می زند.

این کتاب از چهار بخش تشکیل شده است:

بخش اول: این بخش به مرور و تثبیت مطالبی که آموخته شده است می پردازد.

بخش دوم: این بخش به تقویت مهارت واژگان و گرامر تمرکز دارد.

بخش سوم: برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب، بخش سوم کتاب بسیار کاربردی است.

بخش چهارم: تمرکز این بخش روی تقویت مهارت نوشتن است.

شما می توانید کتاب پراجکت 3 ویرایش چهارم Project 1 4th را با تخفیف 63% از سایت کادن تهیه کنید و با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاه مرسوله ی خود را در مقصد تحویل بگیرید.

کتاب پراجکت 4 ویرایش چهارم Project 1 4th:

 

کتاب پراجکت 4 ویرایش چهارم Project 1 4th

کتاب پراجکت 4 ویرایش چهارم Project 1 4th

 

چهارمین کتاب از مجموعه ی جذاب و مفید پراجکت که مناسب سطح پیشرفته است، به تقویت مهارت های زبان انگلیسی با تکیه بر TASK و یا فعالیت های مختلف می پردازد.همانطور که پیش تر اشاره شد در هر درس قسمت هایی قرار داده شده است که به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان انگلیسی می پردازد.در پایان هر درس نیز زبان آموزان موظف اند تا به صورت پروژه ای، هر آنچه را که آموزش دیده اند را مورد استفاده قرار دهند که این فعالیت علاوه بر تقویت مهارت ها و مرور مطالب، به تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان به شدت کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان هر درس نیز بخشی تحت عنوان Revision وجود دارد که به مرور مطالب هر درس می پردازد و میزان یادگیری زبان آموز را محک می زند.

از ویژگی های کتاب پراجکت چهار، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1) تمرکز بر دستور زبان انگلیسی و ارائه ی تمرینات مناسب و مفید

2) آموزش زبان انگلیسی با استفاده از به روز ترین و بهترین متد ها

3) آموزش لغات و مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی ( رایتینگ، اسپیکینگ، لیسنینگ و ریدینگ)

4) تصاویر و ویدئوهای سرگرم کننده

5) داستان ها و مطالب جذاب

شما می توانید کتاب پراجکت 4 ویرایش چهارم Project 1 4th را با تخفیف 58% از سایت کادن تهیه کنید و با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاه مرسوله ی خود را در مقصد تحویل بگیرید.

 

کتاب پراجکت 5 ویرایش چهارم Project 1 4th:

پنجمین کتاب از مجموعه ی جذاب و مفید پراجکت که مناسب سطح پیشرفته است، به تقویت مهارت های زبان انگلیسی با تکیه بر TASK و یا فعالیت های مختلف می پردازد.همانطور که پیش تر اشاره شد در هر درس قسمت هایی قرار داده شده است که به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان انگلیسی می پردازد.در پایان هر درس نیز زبان آموزان موظف اند تا به صورت پروژه ای، هر آنچه را که آموزش دیده اند را مورد استفاده قرار دهند که این فعالیت علاوه بر تقویت مهارت ها و مرور مطالب، به تقویت اعتماد به نفس زبان آموزان به شدت کمک خواهد کرد.

همچنین در پایان هر درس نیز بخشی تحت عنوان Revision وجود دارد که به مرور مطالب هر درس می پردازد و میزان یادگیری زبان آموز را محک می زند.

از موضوعاتی که در کتاب پراجکت 5 آماده است:

1) ورزش ها – مکان ها و تجهیزات

2) توصیف ظاهر و شخصیت افراد

3) مشکلات

4) توصیف مشکلات

5) مشاغل

6) علائم هشدار دهنده

7) رسانه ها

8) صفات برای توصیف شخصیت ها

9) افعال دو بخشی

10)  درخواست دادن

11) سفر کردن

12) پول دادن

13) بلیت خریدن

14) تظاهر

15) مکان ها و اشیا

16) درخواست به صورت مودبانه

شما می توانید کتاب پراجکت 5 ویرایش چهارم Project 1 4th را با تخفیف 58% از سایت کادن تهیه کنید و با بالاترین کیفیت و در مدت زمان کوتاه مرسوله ی خود را در مقصد تحویل بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *