آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, مقاله

پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

 

پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

 

پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack یکی از مشهورترین و مورد استقبال ترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی، که توسط دانشگاه آکسفورد منتشر شده است، مجموعه ی شش جلدی کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack می باشد. این مجموعه بیش از 50 سال است که در آموزشگاه ها و موسسات مختلف تدریس می شود و در میان جامعه آکادمیک مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است.

این مجموعه کتاب شامل شش سطح، از مقدماتی تا پیشرفته است و هر بخش سه کتاب دارد.اگر قصد دارید تا زبان انگلیسی را اصولی فرا بگیرید انتشارات کادن این مجموعه ی ارزشمند را به شما زبان دوستان عزیز پیشنهاد می کند.در ویرایش جدید این مجموعه ما شاهد کتاب دانش آموز ، کتاب تمرین ، فایل های ریدینگ، فایل های ویدیویی، فایل های صوتی و لیست لغات که در این مجموعه قرار گرفته اند هستیم.

این مجموعه کتاب تمامی مهارت های زبان را پوشش می دهد اما تمرکز اساسی روی تقویت مهارت اسپیکینگ دارد.این مجموعه بیشتر مناسب تدریس در کلاس درس توسط معلمان و مدرسین زبان انگلیسی است و با محتوای به روز شده و متد های آموزشی استاندارد توانسته است جزوی از منابع مهم برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.

مجموعه کتاب های هدوی با نکات و شیوه ی آموزشی که دارد زبان آموزان را قدم به قدم به هدفشان که یادگیری زبان انگلیسی است نزدیک می کند.شما پس از اتمام دوره ی این مجموعه می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که توانایی لازم برای شرکت در آزمون های بین المللی را کسب کرده اید.نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این کتاب قابلیت خودخوان ندارد و بهتر است آن را در آموزشگاه های معتبر و توسط اساتید حازق فرابگیرید.

بنابراین یکی از پیشنهادات انتشارات کادن برای یادگیری زبان انگلیسی آن هم به صورت کاملا اصولی و با به روزترین متد های آموزشی، مجموعه کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack است که می توانید آن را با قیمت بسیار عالی از انتشارات کادن تهیه کنید.

 

لینک خرید مجموعه ی کامل کتاب های Headway 5th edition با تخفیف بیش از 50% از انتشارات کادن،از دستش نده!

 

ویژگی های پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack:

1) مکالمات فراوان: از آنجایی که این مجموعه کتاب به تقویت مهارت های اصلی زبان انگلیسی می پردازد، اما تمرکز زیادی روی تقویت مهارت های گفتاری دارد.بنابراین ذور از ذهن نیست اگر بگوییم که این مجموعه سرشار از تمرینات مکالمه ای است و در مدت زمان کوتاهی باعث می شود زبان آموز به راحتی بتواند در رابطه با موضوعات متفاوت بحث و گفت و گو داشته باشد.

2) ویدئو های آموزشی: از دیگر ویژگی های این مجموعه داشتن ویدئو های آموزشی است مه مطالب درسی را بازگو می کند. دیدن و گوش سپاری به این ویدئوها باعث تقویت مهارت شنیداری در زبان آموزان می شود.

3) لیست لغات: شما می توانید به احتی لغات جدید در هر درس را در انتهای کتاب بیابید و آن ها را به صورت جداگانه مطالعه کنید.

4) تمامی متن های فایل های صوتی در انتهای کتاب آمده است.

5) علاوه بر فایل ویدئویی،این مجموعه دارای فایل فشرده ی صوتی نیز هست که شما با شنیدن این فایل ها مهارت شنیداری خود را تقویت خواهید کرد.

6) در نهایت وجود کتاب کار این پک را کامل تر می کند. تمرینات استاندارد و متنوع موجود در کتاب کار تمامی مطالب آموخته شده را برای شما مرور خواهد کرد.

 

ساختار دروس کتاب های مجموعه ی HeadWAY 5th Full Pack:

 

مجموعه کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

مجموعه کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack

 

کتاب Headway Intermediate 5th edition از دوازده درس یا یونیت تشکیل شده است.در ابتدای هر یونیت زبان آموزان در قالب فعالیت ها و تمرینات مهارت گفتاری یا speaking خود را تقویت می کنند و دستور زبان را نیز که توسط معلم تدریس می شود را می آموزد.سپس به بخش بعدی که تمرینات است می رسیم که لغات جدید را در خود جای داده است و زبان آموزان با حل تمرینات می تواننند تمامی آموخته های خود را مرور کرده و در حافظه ی بلند مدت خود ثبت کنند.

این کتاب روی فعالیت های گروهی و مکالمه ای، تمرکز ویژه ای دارد به این صورت که پس از پایان تقریبا هر بخش، بخش بعنوان مرور مطالب آموخته شده در قالب فعالیت های مکالمه ای و جمله سازی اختصاص داده شده است.

پس از انجام فعالیت های مکالمه ای و grammar به تقویت مهارت خواندن یا reading پرداخته می شود،که معمولا متن هایی از زندگی واقعی مردمان سراسر جهان آورده شده است که این موضوع باعث می شود تا زبان آموزان خود را با شرایط واقعی بیشتر تطبیق بدهد و درک مطلب برای آنها آسان تر شود.

در ادامه به بخش listening خواهیم رسید که همانطور که مشخص است تمرکز آن روی تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان است.در این بخش زبان آموزان نحوه ی صحیح تلفظ لغات را فرا می گیرند و در انتها نیز زبان آموزان با نوشتن متنی که مرتبط با موضوع تدریس شده است، آن بخش را به پایان می برند.همانطور که مشخص است بخش نهایی روی تقویت مهارت نوشتاری زبان آموزان تمرکز دارد.

بنابراین این مجموعه کتاب ها هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به روشی کاملا اصولی آموزش می دهد.

مشخصات فنی پک کامل کتاب های هدوی HeadWAY 5th Full Pack:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: Liz & John Soar, Paul Hancock

3) موضوع: Course Book

4) رده سنی: بزرگسالان

5) سطح: مقدماتی تا پیشرفته

6) لهجه: بریتیش

7) قطع: رحلی

8) نوع جلد: شومیز نرم

9) اقلام همراه: فایل فشرده صوتی/تصویری،کتاب کار و کتاب اصلی

 

کتاب های مرتبط با پک کامل هدوی HeadWAY 5th Full Pack:

1) لینک خرید کتاب Headway Beginner 5th edition

2) لینک خرید کتاب Headway Elementary 5th edition

3) لینک خرید کتاب Headway pre Intermediate 5th edition

4) لینک خرید کتاب Headway Intermediate 5th edition

5) لینک خرید کتاب Headway upper Intermediate 5th edition

6) لینک خرید کتاب Headway Advanced 5th edition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *