آموزش زبان انگلیسی برای کودکان, مقاله

مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition

مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition:

 

مجموعه کتاب های لتس گو Let's Go 5th edition

مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition

 

مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition موجود در انتشارات کادن، یکی از پر فروش ترین کتاب ها در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودکان در سراسر جهان است که توسط انتشارات آکسفورد چاپ و منتشر شده است. آموزش زبان انگلیسی به کودکان کمی دشوار و نیازمند متد ها و روش هایی است تا این مسیر برای کودکان از یکنواختی و بی حوصلگی خارج کند.

 

مطلب مفید: یادگیری در سن کودکی چه اهمیت دارد؟

 

به این منظور باید وارد دنیای کودکان شد و از شعر، نقاشی و داستان در جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد.سری کتاب های لتس گو از قدیمی ترین و جذاب ترین کتاب های آموزشی است که در بسیاری از آموزشگاه ها در سراسر دنیا تدریس می شود به طوری که در سال 2017 طبق یک نظر سنجی نزدیک به 80 درصد از معلمان اتفاق نظر داشته اند که تدریس طبق متد کتاب های لتس گو باعث شده است که کلاسی پر شور و هیجان تری را داشته باشند و کودکان بسیار بهتر و  ماندگار تر مطالب را به خاطر می سپردند.

این مجموعه تقریبا از 30 سال پیش چاپ شده و تا امروز در پنج ویرایش منتشر شده و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد به چاپ رسیده است. تصاویر رنگارنگ و شعرهای جذاب شور و هیجان و انگیزه را وارد کلاس درس می کند و باعث می شود تا کودکان راحت تر و لذت بخش تر زبان انگلیسی را بیاموزند.

 

مطلب مفید: تاثیر بی نظیر شعر و موسیقی بر یادگیری کودکان.

 

مجموعه ی لتس گو برای سنین بین 5 تا 13 سال در هشت کتاب منتشر شده است.دو کتاب اول این مجموعه تحت عنوان Let’s Begin 1, Let’s Begin 2 برای سطح مبتدی است و بیشتر جنبه ی معرفی زبان انگلیسی را به فراگیران دارد.شش کتاب بعدی نیز از Let’s go 1 تا Let’s go 6 ادامه دارد و این مجموعه از سطح A1 (مبتدی) تا سطح B1 (متوسط) را در بر می گیرد.

هر سطح از کتاب های این مجموعه به همراه یک کتاب کار،سی دی آموزشی و کتاب معلم که راهنمای دقیقی برای اساتید زبان انگلیسی است، ارائه می شود. همچنین یکی از بهترین و جذاب ترین فعالیت هایی که دانشگاه آکسفورد برای آموزش بهتر و جذاب تر زبان انگلیسی به کودکان کرده است، قرار دادن مجموعه ای رایگان از بازی ها و فعالیت های متنوع آموزشی مناسب برای کودکان است.

برای انجام دادن این فعالیت ها به صورت آنلاین و یا دانلود آن ها اینجا کلیک کنید.

هر یک از کتاب های مجموعه ی لتس گو حاوی هشت درس جذاب است که در ویرایش جدید قسمت هایی که برای تقویت مهارت های چهارگانه اصلی زبان انگلیسی و افزایش اعتماد به نفس فراگیران است نیز اضافه شده است.

شما می توانید مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition را از سایت انتشارات کادن با تخفیف های بینظیر بیش از 50 درصد خریداری کرده و با بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان در مقصد خود تحویل بگیرید.

بخش های مختلف کتاب های Let’s Go:

 

کتاب Let's go 5th edition

کتاب Let’s go 5th edition

 

1) لغات (Vocabulary): هر درسی که در کتاب های لتس گو وجود دارد دارای موضوع خاص می باشد که کلمات و نکات کلیدی مخصوص خود را دار. آموزش این لغات در دو بخش تحت عنوان Let’s learn و Let’s learn more آورده شده است. همچنین شعر ها، آوازها و داستان هایی که در کلاس درس گفته می شود نیز به گسترش دایره لغات زبان آموزان به شدت کمک می کند.

2) دستور زبان (Grammar): شاید فکر کنید که آموزش دستور زبان انگلیسی به کودکان دشوار و تا حدودی غیر ممکن باشد، اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که مجموعه کتاب های لتس گو دستور زبان انگلیسی را از طریق تمرینات متنوع و فعالیت های جذاب، به سادگی هر چه تمام تر به کودکان آموزش می دهد.

3) تلفظ (Pronunciation): بهترین منبع برای تقویت تلفظ در کودکان استفاده از سی دی ها و فایل های صوتی همراه با کتاب است و چون لهجه ی این مجموعه امریکن است، کودکان تلفظ کلمات را با لهجه ی امریکن آموزش می بینند.

4) مهارت خواندن (Reading): مطابق با سطح زبان آموزان مهارت خواند در کودکان تقویت می شود. به طور مثال در سطوح پایین تر کودکان لغات را می خوانند و یا حروف را جداگانه با صدا ها تمرین می کنند.اما در سطوح بالاتر زبان آموزان کلمه را با صدا های درست ادا می کنند و می خوانند، همچنین برای سطوح بالاتر خواند داستان ها و انجام تمرینات مربوطه به تقویت مهارت خواندن فراگیران نیز به شدت کمک می کند.

5) مهارت شنیداری (Listening): در تمامی بخش های دروس این مجموعه قسمت هایی برای تقویت مهارت شنیداری وجود دارد، به این صورت که زبان آموزان ابتدا به فایل های صوتی گوش داده سپس با آن تکرار می کنند و می خوانند.همچنین برای آموزش لغات، روخوانی متن یا مکالمه ابتدای فایل صوتی آن برای کودکان پخش می‌شود.

6) مهارت نوشتاری (Writing): بیشترین تمرینات برای تقویت مهارت نوشتاری در کتاب کار قرار دارد.با توجه به سطح کتاب این فعالیت‌ها از نوشتن حروف تا جمله‌سازی متنوع هستند بنابراین پیش رفتن موازی کتاب اصلی و کتاب کار بسیار مهم است.

7) مرور (Review and Check):پس از پایان هر دو درس یک بخش یادآوری با تمرینات مرتبط با دو درس قبلی در نظر گرفته شده است که به مرور مطالب به شدت کمک می کند.

 

ویژگی های مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition:

 

کتاب Let's go 5th edition

کتاب Let’s go 5th edition

 

1) با به روز کردن مطالب و متد های آموزشی، آموزش مباحث آواشناسی به روشی جذاب و کاربردی صورت گرفته است و تدریس این بخش را برای معلمان ساده تر و برای فراگیران لذت بخش تر شده است.

2) یکی از ویژگی های جذاب مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition اضافه شدن انیمیشن های جذاب به پکیج رسانه ای مجموعه است و این امر باعث می شود تا زبان آموزان خود را بهتر در شرایط مشابه تصور کرده و با کاربرد آموخته های خود راحت تر آشنا شوند.

3) در سطح مقدماتی کتاب ( Let’s Begin یک و دو) به دلیل تمرکز و فعالیت دقیقی که روی حروف و صدا شاهد هستیم، پایه و اساس یادگیری زبان انگلیسی را در کودکان به شدت تقویت می کند.

4) منابع جدید معلمان این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از یک کتابخانه ی آسان و منابع آموزشی در دسترس، آموزگاران بیشترین استفاده را از کلاس خود ببرند.

5) وجود بازی های جذاب و سرگرم کننده و همچنین شعر ها، آوازها و داستان ها کلاسی پویا را برای زبان آموزان ایجاد می کند تا زبان آموزان به تمرین مطالب بپردازند.

 

مشخصات فنی مجموعه کتاب های لتس گو Let’s Go 5th edition:

 

کتاب Let's go 5th edition

کتاب Let’s go 5th edition

 

1) انتشارات: Oxford

2) نویسندگان: Ritsuko Nakata , Karen Frazier , Barbara Hoskins , Carolyn Graham

3) رده ی سنی: 5 تا 13

4) موضوع: آموزش زبان انگلیسی

5) لهجه: American

6) قطع: وزیری

7) نوع جلد: شومیز (نرم)

8) اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار، فایل فشرده

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *