آزمون آیلتس, آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, مقاله

کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER

کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER

 

کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER

کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER

 

کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER موضوع اصلی این مقاله در انتشارات کادن است. اکنون میخواهیم کتاب‌هایی متفاوت از یک نویسنده ایرانی به نام دکتر علیرضا معمارزاده را به شما معرفی کنیم. این مجموعه کتاب برای تقویت مهارت‌های اسپیکینگ، رایتینگ و ریدینگ در مجموعه کادن موجود است که میتوانید به راحتی آن را از سایت ما تهیه کنید. این مجموعه کتاب برا آن دسته از داوطلبانی طراحی شده که به دنبال نمره 6 یا 7 در آزمون آیلتس هستند.

تمرینات کتاب های آیلتس مکسیمایزر معمارزاده  IELTS MAXIMISER بسیار جامع،کاربردی و اصولی است بنابراین حتی زبان آموزانی که نمره ی هدف خود را 5 قرار داده اند نیز بسیار مفید خواهد بود.تمرکز این مجموعه روی تقویت مهارت های مکالمه ای، نوشتاری و خواندن متون است و جزئی از بهترین کتاب ها برای آمادگی پیش از آزمون آیلتس در انتشارات کادن معرفی شده است.

 

شاید برای شما نیز خواندنی باشد: معرفی بهترین کتاب ها برای آمادگی در آزمون آیلتس آکادمیک با 60 درصد تخفیف

 

این مجموعه کتاب های مفید و کاربردی را می توانید در سایت انتشارات کادن جست و جو کنید و با یک قیمت بسیار عالی، آن هم در مدت زمان کوتاهی، با بالاترین کیفیت در مقصد تحویل بگیرید.

در ادامه هر سه کتاب این مجموعه را بررسی خواهیم کرد،با کادن همراه باشید.

 

کتاب IELTS MAXIMISER SPEAKING:

 

کتاب IELTS MAXIMISER SPEAKING

کتاب IELTS MAXIMISER SPEAKING

 

همانطور که مشخص است تمرکز اصلی این کتاب روی تقویت مهارت های مکالمه ای می باشد و به داوطلبانی که قصد قبولی در آزمون آیلتس را دارند و نمره ی هدف آنها بالاتر از شش است، خواندن این کتاب را بسیار پیشنهاد می کنیم.در طول این کتاب تمامی بخش های مختلف در آزمون آیلتس و نکات مهم آن ذکر شده است. مطالب این کتاب از بررسی سوالات پیشین آزمون آیلتس جمع آوری شده است.

از نقاط قوت کتاب Ielts Maximiser Speaking می توان به ترفند ها و راهکار هایی اشاره کرد که به زبان آموز می آموزد که چگونه از پس مواجه شدن با لغات جدید یا مطالبی که برای او تازگی دارد بر بیاید.با پیش روی با این کتاب و مطالعه ی دقیق آن می توانید در مدت زمان کوتاهی آمادگی لازم برای شرکت در آزمون آیلتس را به دست بیاورید.

 

ویزگی های کتاب Ielts Maximiser Speaking:

1) تقویت مهارت مکالمه ای: با تمرکز ویژه ای که این کتاب روی مهارت مکالمه ای دارد، با پیشروی گام به گام، می توانید از قبولی خود در آزمون آیلتس اطمینان خاطر داشته باشید.

2) در این کتاب هر دو لهجه ی امریکن و بریتیش استفاده شده است و هر دوی آنها را در بر می گیرد.

3) مطالب این کتاب با بررسی دقیق آزمون های آیلتس سال های قبل طراحی و جمع آوری شده است.

4) دارای فایل صوتی که به تقویت مهارت شنیداری و مکالمه ای می پردازد.

5) در این کتاب 100 کارت مشابه با کارت های آزمون آیلتس طراحی شده است و پاسخ به 20 عدد از آنها در فابل فشرده ی صوتی آورده شده است.

6) متناسب با آزمون های آیلتس آکادمیک و جنرال

7) وجود تمرین هایی که کاملا مشابه با استاندارد های آزمون آیلتس است و شما می توانید با پاسخ به آنها میزان مهارت و یادگیری خود را بسنجید.

 

سختار کتاب Ielts Maximiser Speaking:

فصل اول: شامل مثال های مکالمه ای متنوع در زمینه های مختلف و پرکاربرد در ازمون آیلتس است.موضوعاتی که برای آنها در نظر گرفته شده اند بسیار پرکاربرد می باشند از جمله صحبت در رابطه با مسائل نسبتا شخصی، خانواده، علایق، اعتقادات و … . با مطالعه ی این فصل می توانید مهارت مکالمه ای خود را افزایش دهید.

فصل دوم: به تعداد 100 عدد، کارت و مشابه با کارت های آزمون آیلتس، طراحی شده است و نحوه ی پاسخگویی به 20 عدد از آنها برای مثال، در فایل صوتی آورده شده است.

فصل سوم: در این فصل صد موضوع پرکاربرد و متداول که در آزمون های آیلتس تکرار می شوند آورده شده است که شامل نکات طلایی و کلمات کلیدی مهم می باشند.

در انتهای کتاب نیز چند صفحه درباره آموزش صحیح کتاب توسط معلمان توضیح داده شده است.

در صورت تمایل شما می توانید این کتاب مفید را از انتشارات کادن با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت خرید کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی در مقصد تحویل بگیرید.

 

مشخصات فنی کتاب:

1) انتشارات: دکتر علیرضا معمارزاده

2) نویسنده: دکتر علیرضا معمارزاده

3) قطع: رحلی

4) نوع جلد: شومیز نرم

5) گروه سنی: بزرگسالان

6) اقلام همراه: فایل فشرده ی صوتی

 

لینک خرید کتاب Ielts Maximiser Speaking از سایت انتشارات کادن با بهترین قیمت و کیفیت.

 

کتاب IELTS MAXIMISER WRITING:

 

کتاب IELTS MAXIMISER WRITING

کتاب IELTS MAXIMISER WRITING

 

همانطور که گفته شد این مجموعه کتاب با داشتن مطالب مفید و کاربردی علاوه بر اینکه برای زبان آموزانی که خواستار قبولی با نمره 6 یا 7 در آزمون آیلتس هستند، برای آن دسته از فراگیرانی که نمره ی هدف خود را 5 قرار داده اند نیز مناسب است.این کتاب مطالب بسیاری در رابطه با مهارت نوشتاری در خود جای داده است و ایده های مختلفی را برای بهبود توانایی در نوشتن به زبان آموزان آموزش می دهد که شامل 360 نمونه سوال در رابطه با این زمینه است.

کتاب Ielts Maximiser Writing با مثال های فراوان و تمرینات متنوعی که دارد، چگونگی قبولی در بخش رایتینگ آزمون آیلتس را به زبان آموزان آموزش می دهد و آنها را برای پاسخ به Taskها آماده می کند.

 

ویژگی های کتاب IELTS MAXIMISER WRITING:

1) مثال های متنوع: این کتاب سرشار از تمرینات و مثال های متنوع است که زبان آموزان را برای قبولی در بخش رایتینگ آزمون آیلتس آماده می کند.

2) بیشتر موضوعات آورده شده در  این کتاب، از موضوعات پرکاربرد در آزمون آیلتس می باشد.

3) 100 نمونه کارت مشابه آزمون مصاحبه ی آیلتس در این کتاب وجود دارد و به 20 عدد از آنها به طور مثال پاسخ داده شده است.

4) سرشار از نکات مهم و ضروری در بخش آزمون مصاحبه Speaking Test Tips می باشد که برای ارتقای نمره ی داوطلبان بسیار مهم هستند.

5) تمامی تمرینات این کتاب جهت یادآوری مطالب آموخته شده طراحی گردیده است.

 

ساختار کتاب IELTS MAXIMISER WRITING:

فصل اول: شامل مثال های متنوع در زمینه های مختلف و پرکاربرد در ازمون آیلتس است.موضوعاتی که برای آنها در نظر گرفته شده اند بسیار پرکاربرد می باشند از جمله صحبت در رابطه با مسائل نسبتا شخصی، خانواده، علایق، اعتقادات و … .

فصل دوم: شامل 100 نمونه کارت مشابه آزمون مصاحبه ی آیلتس است و به 20 عدد از آنها به طور مثال پاسخ داده شده است.

فصل سوم: شامل موضوعات متنوع در آزمون آیلتس است که از حرف A تا Z طبقه بندی شده اند.هرکدام از این موضوعات دربر گیرنده ی کلمات کلیدی و مهم هستند که در قالب جملات کوتاه آورده شده اند.بخشی تحت عنوان Discussion Questions نیز آورده شده است که موضوعات و مطالب آموخته شده به صورت ریز بینانه تری مورد بررسی و بحث قرار بگیرند.

 

مشخصات فنی کتاب:

1) انتشارات: دکتر علیرضا معمارزاده

2) نویسنده: دکتر علیرضا معمارزاده

3) قطع: رحلی

4) نوع جلد: شومیز نرم

5) گروه سنی: بزرگسالان

6) اقلام همراه: فایل فشرده ی صوتی

 

لینک خرید کتاب Ielts Maximiser Writing از سایت انتشارات کادن با قیمت مناسب و کیفیت عالی

 

کتاب IELTS MAXIMISER READING:

 

کتاب IELTS MAXIMISER READING

کتاب IELTS MAXIMISER READING

 

کتاب Ielts Maximiser Reading که توسط دکتر معمارزاده به چاپ رسیده است برای درک و فهم بهتر مطالب در آزمون ایلتس است.شما با مطالعه ی این کتاب، علاوه بر آموختن نحوه ی صحیح خواندن در آزمون آیلتس به نحوه ی اصولی پاسخ به سوالات نیز آشنا می شوید.

کتاب حاضر از هشت بخش تشکیل شده است که بخش نخست اختصاص دارد به 100 نکته و تکنیک برای بخاطر سپردن بهتر متن در آزمون آیلتس، که داوطلبان با انجام نکات ذکر شده می توانند در سریع ترین زمان ممکن به سوالات بخش ریدینگ پاسخ دهند.این کتاب در 295 صفحه منتشر شده است و یک کتاب بسیار مفید برای داوطلبان آزمون آیلتس است که با انجام تمرینات و پیش روی منظم با این کتاب می توانید در آزمون آیلتس نمره ی بسیار قابل قبولی کسب کنید.

 

ویژگی های کتاب IELTS MAXIMISER READING:

1) حاوی نکات فراوان مربوط به بخش ریدینگ آزمون آیلتس که عملکرد شما را در این بخش بسیار بهبود می بخشد.

2) تمامی تکنیک های مهم مربوط به بخش ریدینگ از روش خواندن صحیح متن تا پاسخ دهی به سوالات، به طور کامل ذکر شده است.

3) تمرینات گزینش شده از آزمون های آیلتس پیشین

4) پاسخ تمامی سوالات در انتهای کتاب آورده شده است.

 

ساختار کتاب IELTS MAXIMISER READING:

فصل اول: شامل 100 تکنیک و نکته در رابطه با بخاطر سپردن متن اختصاص داده شده است تا داوطلبان بتوانند به بهترین نحو ممکن به سوالات آزمون آیلتس پاسخ بدهند.

فصل دوم: فراگیران به واسطه ی تمرینات مختلفی که برای او در نظر گرفته شده است، روش های مختلف و کاربردی برای کسب بهترین نمره در آزمون آیلتس را می آموزند.بعلاوه زبان آموزان قادر خواهند بود هنگام خواندن یک متن، تمامی نکات مهم آن را به خاطر بسپارند.در پایان بخش دوم نیز 100 متن آورده شده است که زبان آموزان با پاسخ های کوتاه yes و no میتوانند به سوالات آن پاسخ دهند.

فصل سوم: بخش سوم اختصاص دارد به یکصد تمرین متنوع که از آزمون های پیشین آیلتس آورده شده است.

فصل چهارم: در این بخش نیز برای خواندن یک متن، کاملا شرایط آزمون آیلتس در نظر گرفته شده است.یعنی زبان آموز موظف است در زمان تعیین شده متن را خوانده و به سوالات آن پاسخ دهد.

 

مشخصات فنی کتاب:

1) انتشارات: دکتر علیرضا معمارزاده

2) نویسنده: دکتر علیرضا معمارزاده

3) قطع: رحلی

4) نوع جلد: شومیز نرم

5) گروه سنی: بزرگسالان

6) اقلام همراه: فایل فشرده ی صوتی

 

برای خرید کتاب IELTS MAXIMISER READING از سایت انتشارات کادن اینجا کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *