آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان, مقاله

مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito

مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito

 

مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito

مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito

 

مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito موجود در انتشارات کادن یکی از بهترین مجموعه های آموزشی زبان فرانسوی می باشد توسط انتشارات DIDIER منتشر شده است. تمرکز این مجموعه روی هر چهار مهارت اصلی زبان  فرانسوی است و از طریق فعالیت های کاربردی و سرگرم کننده تلاش کرده است تا پروسه ی آموزشی را برای فراگیران به شدت ساده و قابل فهم تر کند. کتاب ادیتو در 5 سطح A1, A2,B1,B2,C1 منتشر شده است که شامل کتاب دانش آموز و تمرین و فایل های صوتی می باشد. همچنین فعالیت های موضوعی با نام “RFI Savoirs“ در کتاب گنجانده شده است.

مجموعه کتاب‌های Édito به عنوان یکی از بهترین و بروز ترین و معتبرترین منابع آموزشی زبان فرانسه است که در سطوح مختلف تألیف و منتشر شده است. محتوای آموزشی این کتاب‌ها بر اساس اتفاقات روزمره و  واقعی است که ممکن است هر فردی با آن مواجه شود.این مجموعه از یک روش آموزشی سه مرحله‌ای استفاده می‌کند. مرحله اول، آماده سازی برای شروع آموزش است، درمرحله دوم به توضیح و تبیین مطالب و عناوین آموزش پرداخته می شود و  مرحله سوم به تمرین مطالب آموزش داده شده اختصاص دارد.

مجموعه کتاب های ادیتو برای نوجوانان و بزرگسالان طراحی شده است و تمامی دروس های این مجموعه شامل تمرینات بسیار متنوع و استاندارد می باشند. این مجموعه علاوه بر کتاب تمرین، که حاوی تمرینات بیشتر برای مرور درس ها می باشد، دارای فایل های صوتی نیز هستند که فراگیران با پیش روی با این فایل های صوتی می توانند مهارت شنیداری خود را تقویت کرده و با تلفظ بهتر و صحیح تر کلمات آشنا شوند.

در انتهای هر درس تمریناتی ارائه شده است که با استفاده از آنها می توان مطالب هر درس را مرور و میزان یادگیری مطالب را سنجید. در انتهای هر کتاب نیز سوالاتی برای آمادگی آزمون‌های DELF قرار داده شده است.

مجموعه کتاب های Édito یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه است. این مجموعه به دلیل ساختار منظم، تمرین های متنوع و فایل های صوتی و ویدیویی با کیفیت بالا، مورد استقبال زبان آموزان قرار گرفته است.

ویژگی های مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito:

 

مجموعه کتاب های ادیتو

مجموعه کتاب های ادیتو

 

1) ساختار منظم: مجموعه کتاب های ادیتو به صورت منظم و تدریجی زبان فرانسه را به زبان آموزان، آموزش می دهد، که این روش باعث می شود تا فراگیران با تکرار مداوم و مستمر مطالب را به راحتی به خاطر بسپارند.

2) تمرینات متنوع: علاوه بر کتاب اصلی، کتاب کار نیز شامل تمرینات بیشتر و متنوع برای تکرار و مرور دروس آموخته شده است.

3) فایل های صوتی و تصویری: وجود فایل های صوتی و تصویری با کیفیت، علاوه بر تقویت مهارت شنیداری، زبان آموزان را با تلفظ صحیح کلمات و فرهنگ مردمان فرانسوی زبان بسیار آشنا می کند.

4) تمرکز بر مهارت های اصلی زبان: همانطور که می دانیم چهار مهارت اصلی برای یادگیری زبان های مختلف وجود دارد که باید به شدت تقویت شوند، از جمله مهارت شنیداری، نوشتاری، شنوایی و خوانش متون مختلف. در مجموعه کتاب های ادیتو تمامی این مهارت ها با بهترین روش و متد به شدت تقویت می شوند.

5) فعالیت های کاربردی و سرگرم کننده: فعالیت های موجود در این مجموعه علاوه بر متنوع بودن به زبان آموزان کمک می کند تا مطالب را به راحتی بیاموزند.

6) تطبیق پذیری: مجموعه کتاب Édito  را می توان به صورت خودآموز یا در کلاس درس استفاده کرد. این کتاب همچنین می تواند با سایر منابع آموزشی زبان فرانسه ترکیب شود.

 

مشخصات فنی مجموعه ی 5عددی کتاب های فرانسوی ادیتو Édito:

1) انتشارات: DIDIER

2) نویسندگان: Caroline Spérandio , Sergueï Opatski , Violette Petitmengin , Sylvie Pons , Hamza Djimli , Vedel

3) رده ی سنی: نوجوانان و بزرگسالان

4) موضوع: آموزش زبان فرانسه

5) قطع: رحلی

6) نوع جلد: شومیز

7) اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار، فایل فشرده

8) قابلیت خودخوان: دارد

 

خرید کتاب Édito A1 از سایت انتشارات کادن با تخفیف بیش از 50 درصد

خرید کتاب Édito A2 از سایت انتشارات کادن با تخفیف بیش از 50 درصد

خرید کتاب Édito B1 از سایت انتشارات کادن با تخفیف بیش از 50 درصد

خرید کتاب Édito B2 از سایت انتشارات کادن با تخفیف بیش از 50 درصد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *