آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, مقاله

معرفی مجموعه 4 عددی کتاب های interChange

معرفی مجموعه 4 عددی کتاب های interChange

 

معرفی مجموعه 4 عددی کتاب های interChange

معرفی مجموعه 4 عددی کتاب های interChange

 

معرفی مجموعه 4 عددی کتاب های interChange موضوع مقاله ی دیگری در رابطه با آموزش زبان انگلیسی در انتشارات کادن است. اگر شما هم علاقه مند به یادگیری زبان باشید، حتما تا کنون نام کتاب های اینترچنج را شنیده اید. این مجموعه ی چهار عددی یکی دیگر از بهترین منابع یادگیری زبان انگلیسی است که توسط انتشارات دانشگاه خوشنام و معروف Cambridge به چاپ رسیده است. بنابراین تمام تلاش خود را می کنیم تا این مجموعه ی جذاب را به شما معرفی و آنها را بررسی کنیم.

همانطور که گفته شد مجموعه ی اینترچنج شامل چهار کتاب است که از intro شروع شده و تا کتاب 3 ادامه دارد.این مجموعه، آموزش زبان را از سطوح مختلف شروع می کند که هر سطح رنگ مخصوص به خود را دارد و به رنگ های زرد، سبز، آبی و قرمز می باشند.مجموعه ی interChange تا به اکنون پنج بار ویرایش شده است و ما در این مقاله آخرین و به روزترین ویرایش این کتاب ها را بررسی خواهیم کرد.گروه سنی مناسب برای مطالعه ی این کتاب جوانان و بزرگسالان می باشند که با آموزش تحت این مجموعه می توانند هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی خود را به شدت تقویت کنند.

برای خرید پک کامل کتاب های interChange با 60 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

ویژگی های مجموعه 4 عددی کتاب های interChange:

1) استفاده از وقایع تاریخی و حقیقی برای متن ها و مطالب موجود در کتاب

2) بهره بردن از زبان محاوره ای در هنگام مکالمه و آموزش

3) آموزش واژگان، تلفظ و گرامر به‌روز برای ایجاد مکالماتی بهتر

4) کامل کردن مطالب جهت تقویت مهارت شنیداری

5) طراحی آزمون های استاندارد و منظم جهت محک زبان آموزان از میزان آموختن مطالب

 

مشخصات فنی:

انتشارات: Cambridge

نویسندگان: Jack C. Richards

گروه سنی: جوانان و بزرگسالان

ویرایش: پنجم

نوع جلد: شومیز

قطع: رحلی

نوع کاغذ: گلاسه

اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار + CD

 

کتاب interchange intro:

اولین سطح از مجموعه کتاب های اینترچنج که به آموزش سطح مقدماتی زبان انگلیسی می پردازد. زبان آموزان با مطالعه ی این کتاب پایه ای ترین سطح از گرامر و لغات را می آموزند، همچنین با تلفظ صحیح لغات آموخته شده آشنا می شوند و با استفاده از متد های به روز آورده شده در این مجموعه، می توانند به راحتی از آموخته های خود در مکالمات روزمره بهره ببرند. علاوه بر تمامی ویژگی های گفته شده، این کتاب دارای فایل فشرده نیز می باشد که بر مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ زبان آموزان تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. وجود کتاب معلم نیز می تواند راهنمای کامل و جامعی برای معلمان و اساتید عزیز باشد.

این کتاب شامل 16 درس می باشد و شما با اتمام این 16 درس بی نظیر، می توانید به راحتی خود را معرفی کرده، با صفات ملکی، کاربرد a و  an، استفاده از افعال tobe و سوالی و منفی کردن جملات، صحبت در خصوص زمان، به کار بردن حروف اضافه و موارد بسیار دیگر آشنا شده و در مکالمات روزمره ی خود می توانید به راحتی از آنها بهره ببرید..همچنین این کتاب زرد رنگ دارای یک کتاب دانش آموز و یک کتاب کار است.

برای خرید  کتاب  interChange intro با 50 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

 

کتاب interchange 1:

 

کتاب interchange 1

کتاب interchange 1

 

پس از آموختن پایه ای ترین مطالب زبان انگلیسی، لازم است تا کتاب بعدی این مجموعه ی جذاب را شروع کنید. این کتاب قرمز رنگ به شما کمک می کند تا هر آنچه که آموخته اید را تکرار و مرور کنید تا خیلی بهتر و ساده تر در حافظه ی بلند مدتتان ثبت شود. 16 درسی که در این کتاب آورده شده است در رابطه با موضوعاتی چون wh_question ها، ساختار حال ساده، حال استمراری، گذشته ساده، حال کامل، سوالی و منفی کردن جملات، قیود و صفت‌ها، نحوه صحبت در خصوص آینده، صفات برتر و تفضیلی و بسیاری دیگر از موارد می باشد.

با پیشروی با این کتاب شما می توانید به راحتی از مطالب آموخته شده در مکالمات روزمره ی خود استفاده کنید. در پایان هر فصل نیز بخشی تحت عنوان review طراحی شده است تا هر آنچه که آموخته اید را با تکرار و تمرین در این بخش به خاطر بسپارید. با گوش دادن به فایل های فشرده موجود نیز می توانید علاوه بر تقویت مهارت شنیداری، تلفظ خود را هنگام ادای لغات ارتقا دهید.

برای خرید  کتاب  interChange 1 با 50 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

 

کتاب interchange 2:

برای درک بهتر مطالب موجود در کتاب سوم مجموعه ی interChange لازم است تا دو کتاب پیش از آن را گذرانده و مطالب آن را به خوبی هرچه تمام تر آموخته باشید. این کتاب برای سطح متوسط طراحی شده است.

این کتاب آبی رنگ نیز مانند دو کتاب پیشین دارای 16 درس مفید و جذاب می باشد که شما را با با زمان گذشته، اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش، نحوه بیان کمیت این اسامی، استفاده از enough، too، as…as، ساختار آینده با will و be going to، استفاده از have to، must، need to، افعال دو قسمتی، ساختار و کاربرد infinitive و gerund، جملات مجهول و شرطی و بسیاری دیگر از موارد آموزشی مفید و کاربردی آشنا خواهد کرد.

همچنین با گوش سپاری به فایل های فشرده و انجام منظم تمرین های موجود در این کتاب می توانید مهارت های اصلی زبان انگلیسی خود را به شدت بهبود ببخشید.

برای خرید  کتاب  interChange 2 با 50 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

 

کتاب interchange 3:

 

کتاب interchange 3

کتاب interchange 3

 

آخرین کتاب و آخرین سطح از مجموعه ی جذاب interChange با رنگ سبز شما را از سطح متوسط وارد سطح پیشرفته زبان انگلیسی می کند. شما با مطالعه و به پایان رساندن این کتاب می توانید به راحتی صحبت و با افراد انگلیسی زبان به سادگی ارتباط برقرار کنید.

این کتاب نیز مانند سایر کتاب های این مجموعه شامل 16 درس کاربردی و مفید است که شما در طول آن با مطالبی چون relative pronouns، gerund clauses، if clauses، زمان گذشته ساده، گذشته استمراری و گذشته کامل، ساختار جملات مجهول، time clauses، استفاده از قیود زمان و مکان و غیره و بسیاری از مطالب مهم و پیش‌رفته دیگر آشنا خواهید شد به علاوه سطح واژگان شما نیز پیش‌رفت چشم‌گیری خواهد داشت و تلفظ، intonation و stress کلمات، عبارات و جملات را به خوبی خواهید آموخت.

برای خرید  کتاب  interChange 3 با 50 درصد تخفیف اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *