راهنمای دانلود فایل های کتاب

 

_راهنمای دانلود با گوشی های اندروید:

1) ابتدا برنامه Advanced Download Manger را از گوگل‌پلی، بازار و یا مایکت دانلود و نصب کنید.

 

               

 

2) بعد از نصب برنامه Advanced Download Manager در صفحه کتاب مورد نظر دست خود را روی فایلی که می‌خواهید دانلود کنید، نگه دارید و گزینه Copy link address و یا کپی کردن آدرس پیوند را انتخاب کنید.

3) سپس وارد برنامه Advanced Download Manager شوید. از نوار پایین برنامه علامت + را انتخاب کنید و سپس لینکی که کپی کرده‌اید را در بخش لینک قرار دهید و روی گزینه Start کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، با استفاده از اپلیکیشن File Manager گوشی خود وارد پوشه دانلود‌ها و یا Downloads شوید. فایل های دانلود شده را می‌توانید در پوشه ADM پیدا کنید. برای پخش کردن فایل‌های صوتی و تصویری کتاب هم بهتر است از این روش اقدام کنید.

 

_راهنمای دانلود با گوشی های ios (آیفون):

1) ابتدا برنامه Total Files را دانلود و نصب کنید.

 

 

2) بعد از نصب برنامه Total Files در صفحه کتاب مورد نظر دست خود را روی فایلی که می‌خواهید دانلود کنید، نگه دارید و گزینه Copy link address و یا کپی کردن آدرس پیوند را انتخاب کنید.

3) سپس برنامه Total Files را باز کنید و از منوی پایین صفحه، گزینه کره زمین را انتخاب کنید. حالا داخل نوار بالا لینک دانلود فایل را وارد کنید و بعد گزینه go یا برو را بزنید. دانلود شما شروع می‌شود.

4) بعد از اتمام دانلود روی فایل دانلودی کلیک کنید. هنگامی که با سوال Decompress Here مواجه شدید، Ok را انتخاب کنید تا فایل از حالت فشرده خارج شود.

حالا می‌توانید از تمام فایل‌های دانلودی خودتان استفاده کنید.

 

_راهنمای دانلود با ویندوز یا کامپیوتر:

1) ابتدا برنامه Internet Download Manager را از لینک‌ زیر دانلود و نصب کنید.

 

 

2) بعد از نصب برنامه Internet Download Manager در صفحه کتاب مورد نظر روی فایلی که می‌خواهید دانلود کنید، کلیک راست کنید و گزینه Copy link address و یا کپی کردن آدرس پیوند را انتخاب کنید.

3) سپس برنامه Internet Download Manager را باز کنید و از منوی بالای برنامه گزینه Task و سپس گزینه Add new download و بعد گزینه Ok و بعد Start Download را انتخاب کنید.

_راهنمای دانلود فایل های نرم افزاری:

برای بازکردن فایل های نرم افزاری که معمولا با فرمت ISO هستند، اگر ویندوز شما Windows 10 است کافی است روی آن کلیلک راست کنید و از بخش Open With گزینه Windows Explorer را انتخاب کنید. فایل ISO مثل یک درایو برای شما باز می شود.

اگر ویندوز شما قدیمی تر از Windows 8 است ابتدا برنامه Virtual Clone Drive را از لینک زیر دانلود و نصب کنید و بعد فایل ISO را با این نرم افزار باز کنید.

 

 

_راهنمای دانلود فایل های فلش:

اگر نرم افزار کتاب را دانلود کردید ولی دارای فایل‌های فلش هست و اجرا نمی‌شود فایل نرم افزار‌ فلش پلیر را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

لینک دانلود نرم افزار Flash Player