آزمون آیلتس, آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, مقاله

کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم

کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم

 

کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم

کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم

 

کتاب تکتیس فور لیسنینگ ویرایش سوم از انتشارت آکسفورد، یکی از مجموعه های بسیار کارآمد و مفید برای تقویت مهارت های زبان انگلیسی از جمله تقویت مهارت شنیداری است،که مورد استقبال بی نظیر زبان آموزان  و اساتید در سراسر دنیا قرار گرفته است.این مجموعه شامل سه کتاب،در سطوح مختلف (Basic, Developing, Expanding) می باشد.تمرکز اصلی این کتاب روی لهجه انگلیسی آمریکایی است.

هر کتاب از مجموعه ی TACTICS FOR LISTENING از 24 درس یا یونیت با موضوعات بسیار متنوع تشکیل شده است.موضوعات درسی این کتاب ها حول موضوعاتی چون حمل و نقل،همسایه ها،مشاغل،سرگرمی،فیلم و… می باشند و شما می توانید به راحتی در مکالمات روزمره ی خود از آنها استفاده کنید.در پایان کتاب شما می توانید لغات مهم و پر استفاده مربوط به هر درس را مشاهده و جدا از درس تمرین کنید.

مخاطبان این کتاب معمولا داوطلبین آزمون IELTS، TOEFL و… می‌باشند چرا که تقویت مهارت شنیداری یکی از اصول پایه و اولیه برای آموزش زبان انگلیسی است.از آنجایی که زبان آموزان،زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود آموزش می بینند باید مهارت شنیدار قوی داشته باشند .از آنجایی که هر مکالمه دو جنبه ی گفتاری و شنیداری دارد پس از مطالعه ی این کتاب علاوه بر اینکه مهارت شنیداری شما پیشرفت کرده است، متوجه تغییرات و ارتقا مهارت گفتاری خود نیز خواهید شد.

ساختار اصلی کتاب  Tactics for Listening 3rd Edition بر اساس پرسش و پاسخ است و زبان آموزان از طریق بخشی تحت عنوان TOPIC،قبل از گوش دادن به فایل صوتی،در جریان موضوع و محتوای درس قرار خواهند گرفت.

 

ساختار کتاب Tactics for Listening 3rd Edition:

1) TOPIC: شامل موضوعاتی بسیار متنوع از جمله:سرگرمی،هنر،شغل،خانواده،آب و غذا،سفر و… می باشد

2) LISTENING SKILLS: تمرکز این بخش روی تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان است.

3) Pronunciation and Direction: زبان آموزان در این بخش می توانند تلفظ صحیح کلمات را تمرین کنند تا آنها را فراگیرند،همچنین می توانند از فایل فشرده ی صوتی برای تقویت تلفظ نیز بهره ببرند.

4) Conversation: همانطور که مشخص است تمرکز این بخش روی مهارت گفت و گو و یا مکالمه ی زبان آموزان است.

مشخصات فنی:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: Jack C. Richards, Grant Trew

3) سطح: Basic, Developing, Expanding

4) لهجه: آمریکن

5) ویرایش: سوم

6) قطع: رحلی

7) نوع جلد: شومیز نرم

8) اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

 

در ادامه هر سه کتاب این مجموعه را معرفی و بررسی خواهیم کرد،پس با ما همراه باشید.

 

کتاب Basic Tactics for Listening 3rd Edition:

اولین کتاب و سطح مبتدی از مجموعه ی TACTICS FOR LISTENING می باشد.اینن کتاب به طور ویژه ای تمرکز خود را روی تقویت مهارت های شنیداری زبان آموزان قرار داده است.روش و ساختار این کتاب به این صورت است که در ابتدا سوالاتی در رابطه با موضوع درس پرسیده شده و سپس بخشی برای شنیدن فایل صوتی آورده شده است.این کتاب در رابطه با موضوعات مختلفی از جمله: معرفی و توصیف افراد مختلف از ملیت های متفاوت،پوشاک،کارهای روزانه،شغل،وسایل مورد علاقه،ورزش و … می باشد که همگی کاربرد روزمره دارند و زبان آموزان می توانند به راحتی در مکالمات خود از آموخته های بهره ببرند.

به طور کلی این کتاب از چهار بخش Topic, Listening skills, Pronunciation and Dictation و Conversation تشکیل شده است و بخش پایانی آن دارای سه قسمت Testing Focus, Test taking skills و Tasks می باشد.این کتاب کمک بسیار زیادی در راستای تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان خواهد کرد.علاوه بر آن با گوش دادن به فایل های صوتی و انجام تمرین ها پیشرفت و ارتقای زبان خود را در بخش SPEAKING نیز به وضوح مشاهده خواهید کرد.

 

همین حالا این کتاب رو با یک قیمت بسیار عالی از انتشارات کادن خریداری کن.

 

ویژگی های کتاب Basic Tactics for Listening 3rd Edition:

1) تقویت مهارت شنیداری در زبان آموزان

2) تمرینات متنوع

3) موضوعات کاربردی با تنوع بالا

4) تقویت مهارت گفت و گو

5) ساختار و چارچوب های آموزشی منظم و استاندارد

مشخصات فنی:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: Jack C. Richards, Grant Trew

3) سطح: Basic

4) لهجه: آمریکن

5) ویرایش: سوم

6) قطع: رحلی

7) نوع جلد: شومیز نرم

8) اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

 

از تجربیات بقیه از خرید این کتاب استفاده کن!

 

کتاب Developing Tactics for Listening 3rd:

 

کتاب Developing Tactics for Listening 3rd

کتاب Developing Tactics for Listening 3rd

 

دومین سطح از مجموعه کتاب های بی نظیر TACTICS FOR LISTENING را بررسی خواهیم کرد.این کتاب شامل عبارت ها و لغات ضروری هستند که در تمامی موقعیت های زندگی کاربردی و مفید می باشند و می توان از آنها در مکالمات روزانه استفاده کرد.با آموزش های منظم و تمرینات و مطالب دسته بندی شده زبان آموزان می توانند مهارت های شنیداری و مکالمه ای خود را تقویت کنند.پس از پایان این کتاب سطح مکالمه ای و شنیداری شما دیگر متوسط نخواهد بود.

از ویژگی های این کتاب می توان به موضوعات و مطالب متنوع و جذاب آن اشاره کرد، مطالبی که حول موضوعاتی چون:آخر هفته ها،حوادث گذشته،حمل و نقل شهری،همسایه ها، وعده های غذایی، فروشگاه ها،مسافرت های هوایی و دستور العمل های آن و … اشاره کرد.همچنین این کتاب دارای یک فایل فشرده صوتی است که علاوه بر تقویت مهارت شنیداری،زبان آموزان با کاربرد صحیح لغات در جمله آشنا می شوند و می توانند از آنها در مکالمات روزمره ی خود استفاده کنند و از این طریق مهارت گفت و گوی خود را ارتقا دهند.

علاوه بر ویژگی های گفته شده، یک بخش Vocabulary Worksheets  در صفحات پایانی کتاب وجود دارد و شامل لغاتی می باشد که زبان آموزان در هر درس آموخته اند و به راحتی می توانند با مطالعه ی این بخش تمامی آموخته های خود را مرور کنند و به حافظه ی بلند مدت خود انتقال دهند.

 

این کتاب رو با تخفیف 50% همین حالا از انتشارات کادن تهیه کن.

 

ویژگی های کتاب Developing Tactics for Listening 3rd:

1) تمرکز و تاکید روی تقویت مهارت شنیداری با استفاده از فایل های صوتی و تمرینات متنوع و اصولی

2) تقویت مهارت گفت و گو و یا مکالمه ای در زبان آموزان با استفاده از فایل های صوتی و تمرینات متنوع و اصولی

3) بهره گیری از موضوعات جذاب با کاربرد روزمره

4) طراحی تمرینات اصولی و مفید برای تقویت مهارت های زبانی

5) تمامی بخش ها و قسمت های کتاب بسیار منظم و سامان مند می باشند که می توان با مطالعه ی آن زبان انگلیسی را به صورت کاملا اصولی فرا گرفت.

مشخصات فنی:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: Jack C. Richards, Grant Trew

3) سطح: Developing

4) لهجه: آمریکن

5) ویرایش: سوم

6) قطع: رحلی

7) نوع جلد: شومیز نرم

8) اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

 

افراد زیادی این کتاب رو خریدن،میخوایی نظرشون رو بدونی؟

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd:

 

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd

کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd

 

آخرین کتاب از مجموعه ی جذاب و کاربردی  TACTICS FOR LISTENING که به آموزش و تئریس در سطح پیشرفته می پردازد را بررسی خواهیم کرد.این کتاب با استفاده از روش های خاص و نوین تلاش می کند تا مهارت شنیداری را در زبان آموزان تقویت کند تا زبان آموزان بتوانند با استفاده از آموخته های خود در ازمون های مهم بین المللی شرکت کنند. کتاب فوق توسط انتشارات آکسفورد با همکاری نویسنده مطرح آمریکایی بنام Jack C. Richards چاپ و منتشر شده است.این کتاب با لهجه ی امریکن به آموزش می پردازد و سطح زبانی شما را به A2 و B1 ارتقا می دهد.

موضوعاتی که در این کتاب اورده شده است بسیار کاربردی و مناسب مکالمات روزمره می باشند.این موضوعات شامل صحبت در رابطه با برنامه ریزی برای تعطیلات یا آخر هفته،کسب و کار های موفق،نحوه ی عذرخواهی کردن و توضیح دادن در رابطه با آن،سفر،خانه و خانه داری،داستان های عجیب و غریب،زندگی شهری،مناسبت ها و مراسمات خاص و … می باشند.

با توجه به تنوع بالای موضوعات در این کتاب زبان آموزان می توانند یکنواختی را از مکالمات خود دور کنند و با استفده از خلاقیت،ایده های بسیار جالبی را در موضوعات مکالمه ای خود پیاده کنند و کلمات را در جملات به درستی استفاده کنند.به دلیل جامع و به روز بودن مطالب، این مجموعه کتاب ها توانسته اند از محبوبیت ویژه ای در سراسر دنیا بهره مند شوند و مورد استقبال بی نظیر اساتید و زبان آموزان شوند.

 

از تخفیف 50% انتشارات کادن برای خرید این کتاب استفاده کن.

ویژگی کتاب Expanding Tactics for Listening 3rd:

1) تمرکز و تاکید روی تقویت مهارت شنیداری و گفتاری زبان آموزان با استفاده از فایل صوتی و تمرینات اصولی

2) موضوعات و تمرینات متنوع و اصولی

3) ایجاد خلاقیت در موضوعات روزمره که از یکنواختی مکالمات جلوگیری می کند

4) تمامی بخش ها و قسمت های کتاب بسیار منظم و سامان مند می باشند که می توان با مطالعه ی آن زبان انگلیسی را به صورت کاملا اصولی فرا گرفت.

5) قابلیت خودخوان و فراگیری به صورت SELF STUDY

مشخصات فنی:

1) انتشارات: آکسفورد

2) نویسنده: Jack C. Richards, Grant Trew

3) سطح: Expanding

4) لهجه: آمریکن

5) ویرایش: سوم

6) قطع: رحلی

7) نوع جلد: شومیز نرم

8) اقلام همراه: فایل فشرده صوتی

 

نظرات راجب این کتاب زیاده،از تجربیاتشون استفاده کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *