مقاله

کتاب آلمانی اشتارتن ویر STARTEN WIR تا 60 درصد تخفیف

کتاب آلمانی اشتارتن ویر STARTEN WIR تا 60 درصد تخفیف

 

کتاب آلمانی اشتارتن ویر STARTEN WIR تا 60 درصد تخفیف

کتاب آلمانی اشتارتن ویر STARTEN WIR تا 60 درصد تخفیف

 

کتاب آلمانی اشتارتن ویر STARTEN WIR تا 60 درصد تخفیف را می توانید در سایت کادن جست و جو و تهیه نمایید.کتاب های STARTEN WIR یک مجموعه ی آموزشی زبان آلمانی است که توسط انتشارات Heuber در سال 2017 برای اولین بار منتشر شد و دو سال بعد به عنوان یکی از بهترین کتاب ها جهت آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه ها و بین اساتید، جای خود را باز کرد.سه کتاب این مجموعه،سطح های  A2، A1 و B1 را پوشش می دهند، که هر درس شامل 12 درس است و همراه با یک کتاب کار (Arbeitsbuch) ارئه می شوند.

پس از زبان انگلیسی، زبان المانی یکی از زبان های محبوب و پرکاربرد در دنیا است.همچنین می دانیم با وجود نظراتی که در رابطه با سخت بودن فراگیری زبان آلمانی وجود دارد اما کماکان داوطلبان زیادی ،برای رسیدن به اهدافشان، خواستار یادگیری این زبان شیرین می باشند. در راستای سنجش توانایی زبان، موسسه CEFR اقدام به برگزاری آزمون زبان آلمانی می‌کند و سطوح زبان آلمانی بر اساس استانداردهای این موسسه بین A1 تا C2 است. سطح پایه یا A1 ساده‌ترین سطح است و زبان‌آموز در سطح C2 (بالاترین سطح) به‌راحتی می‌تواند آلمانی را صحبت کند.

شروع هر درس با موضوعاتی بسیار جذاب است که شوق زبان آموزان را برای به پایان بردن درس ها دو چندان می کند.از دیگر ویژگی های این کتاب ها سادگی و روان بودن نکات و مطالب اموزشی است که زبان آموز می تواند بدون مشکلی مطالب را فرا بگیرد،همچنین با وجود فعالیت‌های فراوانی که در این کتاب ها در نظر گرفته شده است، زبان آموز با زبان درگیر می‌شود تا به خوبی آن را بیاموزد. متد های آموزشی در کتاب ها کاملا به روز هستند و وجود فایل های فشرده ی صوتی و تصویری، این آموزش با کیفیت و بی نقص را تکمیل می کند.

در کنار آموزش زبان آلمانی،فراگیران با فرهنگ مردمان کشور آلمان نیز آشنا می شوند که این امر برای زبان آموزانی که قصد مهاجرت دارند بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود.

عمل یادگیری در این کتاب ها به مرور اتفاق می افتد و زبان آموزان با پیش روی قدم به قدم، می توانند زبان آلمانی را به راحتی بیاموزند و همچنین با حل تمرین هایی که در انتهای کتاب وجود دارد می توانند آموخته های خود را به حافظه ی بلند مدت خود انتقال دهند و آنها را تثبیت کنند.

 

ویژگی های مجموعه کتاب های STARTEN WIR:

 

کتاب اشتارتن ویر A2

کتاب اشتارتن ویر A2

 

1) تمامی مهارت ها،اصطلاحات و تمرین های موجود در این کتاب ها کاملا به روز و جدید هستند.

2) سادگی تدریس با این کتاب حتی بدون استفاده از کتاب راهنمای معلم،یکی از عواملی است که مورد استقبال اساتید زبان آلمانی قرار گرفته است.

3) دروس این مجموعه کوتاه هستند که بدون یکنوتختی، روند یادگیری را سریع تر می کند.

4) بخشی تحت عنوان EXTRA READING در این کتاب وجود دارد که با تمرینات اضافه، آموخته ها را ملکه ی ذهن زبان آموزان می کند.

5) وجود فابل های صوتی و تصویری،مهارت های شنیداری و گفتاری را در زبان آموزان تقویت می کند.

6) تمرکز این کتاب روی کارایی مطالب در محیط کار و استفاده ی آنها در روزمره است.پس زبان آموزان، با اعتماد به نفس بالا، می توانند روزانه از مطالب آموخته شده استفاده و در محیط های کاری صحبت کنند.

7) دارا بودن اپلیکیشن مخصوص برای اندروید و iOS است، که افزونه ی بسیار مناسبی در کنار کتاب های آموزشی است.

8) آموزش نکات گرامری به صورت ساده و روان

 

 

کتاب اشتارتن ویر B1

کتاب اشتارتن ویر B1

 

مشخصات فنی:

1) نام کتاب: اشتارتن ویر

2) ا انتشارات: Heuber

3) نویسنده: Rolf Brüseke

4) زبان: آلمانی

5) سطح: A2، A1 و B1

6) قطع: رحلی

7) نوع جلد: شومیز

8) اقلام همراه: کتاب اصلی، کتاب کار، فایل فشرده صوتی و تصویری

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *