آزمون آیلتس, آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان, دسته‌بندی نشده

معرفی کتاب MIND SET FOR IELTS با 50 درصد تخفیف

معرفی کتاب MIND SET FOR IELTS با 50 درصد تخفیف

 

معرفی کتاب MIND SET FOR IELTS با 50 درصد تخفیف

معرفی کتاب MIND SET FOR IELTS با 50 درصد تخفیف

 

معرفی کتاب MIND SET FOR IELTS با 50 درصد تخفیف موضوع و بحث امروز در انتشارت کادن است.یکی از مجموعه های بسیار جذاب و مفید که از منابع خود خوان برای شرکت در آزمون آیلتس نیز به شمار می رود را امروز بررسی خواهیم کرد.

آیلتس یکی از آزمون های ارزیابی زبان انگلیسی در سطح جهانی است.نمره بندی در این آزمون بین 0 تا 9 می باشد و در واقع نمره ی 5 متوسط و نمره ی 6 به بالا خوب تلقی می شود.بنابراین اگر شما قصد مهاجرت کاری و یا تحصیلی به کشورهای درجه اول دنیا را دارید و می خواهید در بهترین دانشگاه ها و یا شرکت ها مشغول به تحصیل و کار شوید،لازم است تا در این آزمون مهم نمره ی قبولی را کسب کنید.

بعضی از دانشگاه ها و شرکت ها نمره ی شش را به عنوان نمره ی قبولی قرار می دهند و برخی حداقل نمره ی قبولی را 6.5 در نظر می گیرند.داشگاه های مهم دنیا مانند کمبریج، آکسفورد و هاروارد، با حداقل نمره ی قبولی 7 دانشجو می پزیرند.

مجموعه کتاب MIND SET FOR IELTS شاه کلیدی شما برای قبولی در آزمون آیلتس است.این کتاب شما را قادر می سازد تا با انجام تمرین های مهم و جدید علاوه بر گسترش سطح زبانی، چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی که در آزمون آیلتس بسیار کارآمد و مفید هستند را به طور چشمگیری ارتقا دهید.

این کتاب در انتشارات خوشنام و معروف کمبریج منتشر شده که دارای استاندارد CEFR است و در چهار سطح طبقه بندی شده است.مجموعه ای که شامل نمونه سوالات کاملی از آزمون آیلتس، همراه با موضوعات متنوع می باشد و توسط مدرسان اصلی آزمون آیلتس طراحی شده اند.

مجموعه  MIND SET FOR IELTS در چهار سطح، از مقدماتی تا پیشرفته ارئه شده است که هر یک از کتاب ها شامل دروس و موضوعات متنوع می باشند. تمرکز اصلی تمرین های این کتاب روی مهارت های اصلی و مهم در آزمون آیلتس است تا داوطلبان را در رسیدن به اهدافشان یاری کنند.در این کتاب از Cambridge Learner Corpus استفاده شده است و طراحی و تالیف آن از طریق 25000 اسکریپت آزمون آیلتس صورت گرفته است که در همین راستا حدود 12 میلیون واژه به کار گرفته شده است.

در انتهای کتاب پاسخ تمامی تمرینات و مثال های دروس و همچنین متن کامل فایل های صوتی، آورده شده است که این ویژگی سبب می شود تا این مجموعه هم قابل استفاده در کلاس،زیر نظر اساتید زبان باشد و هم به صورت خودخوان مورد استفاده قرار بگیرد.

 

«سایر کتاب های شرکت در آزمون آیلتس موجود در انتشارات کادن»

 

کتاب MINDSET FOR IELTS FOUNDATION:

اولین کتاب از مجموعه ی چهار قسمتی مایندست فور آیلتس را بررسی خواهیم کرد.این کتاب برای زبان آموزانی با سطح مقدماتی A2 طراحی شده است و شامل ده درس با موضوعات متنوعی از جمله: بازی و سرگرمی، فعالیت های روزانه، سفر و… می باشد.یکی از ویژگی هایی که این مجموعه را از سایر کتاب های دیگر متمایز می کند، نویسندگان آن می باشد، چرا که این مجموعه توسط در انتشارات کمبریج و توسط مولفان آزمون های آیلتس سال های قبل طراحی و جمع آوری شده است.

بنابراین با پیشروی با این مجموعه می توانید مطمئن باشید که در آزمون آیلتس نمره ی قبولی خوب را کسب خواهید کرد.

ویژگی های کتاب MINDSET FOR IELTS FOUNDATION به صورت زیر است:

✅1) شامل ده درس با موضوعات متنوع است.

✅2) زمان بندی در این کتاب به گونه ای است که برای تقویت هر مهارت 8 ساعت در نظر گرفته شده است.

✅3) تقویت چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی( اسپیکینگ، رایتینگ، لیسنینگ،ریدینگ)

✅4) تمامی آزمون ها و تمرینات این کتاب به صورت منظم است، از سطح مبتدی شروع و تا سطح پیشرفته طبقه بندی شده اند.

✅5) قابلیت SELF STUDY یا خودخوان دارند.

✅6) پاسخ تمرینات و متن های فایل های صوتی در انتهای کتاب موجود است.

✅7) قیمت مناسب به همراه تخفیف های بیش از 50 درصد در سایت کادن.

مشخصات فنی:

انتشارات: کمبریج

نویسندگان: Peter Crosthwaite, Susan Hutchison, Claire Wijayatilake, Natasha De Souza

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز نرم

سطح: مبتدی

اقلام همراه: CD

پرفروش ترین های هفته در انتشارات کادن.

 

کتاب MINDSET FOR IELTS 1:

 

کتاب MINDSET FOR IELTS 1

کتاب MINDSET FOR IELTS 1

 

همانطور که گفته شد آزمون های آیلتس و تافل جز مهم ترین آزمون های زبان انگلیسی هستند که داوطلبان زیادی در سراسر جهان در این آزمون های مهم شرکت می کنند.مجموعه مایند ست فور آیلتس یکی از مجموعه های پر طرفدار برای آمادگی در آزمون آیلتس است.کتاب MINDSET FOR IELTS 1 دومین کتاب از این مجموعه کاربردی است که قصد داریم بررسی کنیم.بنابراین در ادامه با کادن همراه باشید.

مجموعه کتاب مایندست فور آیلتس به طور کلی از سطح مبتدی (آسان) تا سطح پیشرفته ( سخت) طبقه بندی و طراحی شده است و برای گرفتن نتیجه بهتر لازم است تا شما هر چهار کتاب از این مجموعه را به صورت پیوسته مطالعه کنید.با وجود تمرینات و نکات مهمی که در این کتاب ها وجود دارد، پس از اتمام این مجموعه شما احتیاجی به مطالعه ی کتاب های دیگر نخواهی داشت.

ویژگی های کتاب MINDSET FOR IELTS 1 به صورت زیر است:

✅1) مولفان و نویسندگان کتاب از طراحان سوال آزمون آیلتس هستند،بنابراین پس از مطالعه ی این مجموعه شما اعتماد به نفس کافی برای شرکت در آزمون آیلتس را خواهید داشت.

✅2) برای مطالعه ی این کتاب می توانید به دو روش SELF STUDY و یا Class room-used استفاده کنید.

✅3) تمرینات،سوالات و فعالیت های این کتاب بسیار متنوع اند و شما با پیش روی کامل با این مجموعه دیگر نیازی به مطالعه ی سایر منابع آزمون آیلتس نخواهید داشت.

✅4) پاسخ تمرینات و متن کامل فایل های صوتی در انتها ی کتاب آمده است.

✅5) تمرکز روی تقویت هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی

✅6) قیمت مناسب به همراه تخفیف های بیش از 50 درصد در سایت کادن.

 

مشخصات فنی:

انتشارات: کمبریج

نویسندگان: Peter Crosthwaite, Susan Hutchison, Claire Wijayatilake, Natasha De Souza

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز نرم

سطح: اول

اقلام همراه: CD

 

نظرات مختلفی در رابطه با این کتاب دیدم!قبل از اینکه بخریش اینجا کلیک و از تجربیات بقیه استفاده کن.

 

کتاب MINDSET FOR IELTS 2:

 

کتاب MINDSET FOR IELTS2

کتاب MINDSET FOR IELTS 2

 

MINDSET FOR IELTS 2 سومین کتاب از مجموعه ی پیش روست.کتاب ماندست توسط نویسندگان جهانی و حازق آزمون آیلتس،برای تقویت مهارت های چهارگانه ی زبان انگلیسی و مورد نیاز در آزمون آیلتس جمع آوری و طراحی شده است.کتاب MINDSET FOR IELTS 2 به عنوان یک کتاب آموزشی  به همراه تست های شبیه ساز آزمون آیلتس، می تواند یک پکیج مناسب و کامل برای آمادگی قبل از شرکت در آزمون آیلتس باشد.

تمامی دورس موجود در این کتاب به تقویت مهارت اصلی زبان انگلیسی می پردازد و در طول کتاب داوطلبان با نکاتی رو به رو خواهند شد که یادگیری هر کدام از آنها تضمینی است برای قبولی در آزمون آیلتس.لازم به ذکر است که کتاب MINDSET FOR IELTS 2 برای داوطلبانی مناسب است که قصد دارند نمره ی آیلتس خود را تا سطح 6.5 برسانند.

ویژگی های کتاب MINDSET FOR IELTS 2 به صورت زیر است:

✅1) وجود متن فایل های صوتی در انتهای کتاب علاوه بر تقویت مهارت شنیداری زبان آموز به تقویت مهارت ریدینگ نیز کمک می کند.

✅2) مطالب مهم و مورد نیاز در آزمون آیلتس در این کتاب جمع آوری شده اند.

✅3) در انتهای کتاب پاسخ تمامی سوالات و تمرینات هر درس به صورت تشریحی آورده شده است که به زبان آموزانی که به صورت خودخوان شروع به مطالعه کرده اند بسیار کمک می کند.

✅4) تمرکز و دقت روی ارتقای مهارت های چهارگانه ی زبان انگلیسی

✅5) قیمت مناسب به همراه تخفیف های بیش از 50 درصد در سایت کادن.

مشخصات فنی:

انتشارات: کمبریج

نویسندگان: Peter Crosthwaite, Susan Hutchison, Claire Wijayatilake, Natasha De Souza

قطع: رحلی

نوع جلد: شومیز نرم

سطح: دوم

اقلام همراه: CD

 

بریم با هم نظرات افرادی که این کتاب رو تهیه کردند،بخونیم!چون به انگلیسی نوشتن،زبانت هم تقویت میشه!

 

کتاب MINDSET FOR IELTS 3:

 

کتاب MINDSET FOR IELTS 3

کتاب MINDSET FOR IELTS 3

 

بدون شک یکی از کتاب های مفید و کامل برای آمادگی در آزمون آیلتس در سطح پیشرفته، کتاب MINDSET FOR IELTS 3 می باشد.این کتاب برای افرادی مناسب است که نمره ی هدف خود را 7.5 قرار داده اند.این کتاب شامل موضوعات متنوع و جذاب است که در آزمون های آیلتس جزو پرکاربرد ترین ها هستند، که برای مثال به میتوان به موضوعاتی چون: صحبت در رابطه با زندگی شهری و روستایی، بهداشت و سلامت، هنر و معماری، امور مالی و کسب وکار، تاریخ و… اشاره کرد.

 

ویژگی های کتاب MINDSET FOR IELTS 3 به صورت زیر است:

✅1) در این کتاب نمونه سوالات آزمون های پیشین آیلتس آورده شده است تا با حل آنها از اشتباهات رایج زبان آموزان سال های قبل درس گرفته و از تکرار آنها پرهیز کنند.

✅2) موضوعات جذاب متنوع در این کتاب باعث می شود تا علاوه بر تقویت مهارت های اصلی زبان، فراگیران بتوانند دایره ی لغات خود را گسترش دهند.

✅3) وجود فایل صوتی در این مجموعه، مهارت شنیداری زبان آموزان را به شدت تقویت می کند و علاوه بر آن فراگیران با کاربرد صحیح لغات در جملات مختلف آشنا می شوند.

✅4) در انتهای کتاب بخشی برای پاسخ به تمرینات و متن فایل های صوتی وجود دارد،که برای زبان آموزانی که به صورت خودخوان این کتاب را شروع کرده اند، بسیار کمک کننده خواهد بود.

✅5) قیمت مناسب به همراه تخفیف بیش از 50 درصد برای این کتاب در سایت کادن

 

میتونی نظراتی که راجب این کتاب دادن رو برام ترجمه کنی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *