پشتیبانی تلفنی : 66487275-021

همیشه با تخفیف خرید کنید، فروش حضوری و آنلاین

تحویل یک روزه سفارشات برای ساکنین شهر تهران - تحویل 2 تا 4 روزه برای ساکنین شهرستان ها

تحویل یک روزه سفارشات برای ساکنین شهر تهران

تحویل 2 تا 4 روزه برای ساکنین شهرستان ها

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان

بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی نوجوانان 

کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان Project انتشارات کادن یکی از کتاب‌های پرطرفدار زبان برای این گروه سنی‌ست که با دیگر کتاب‌های آموزشی تفاوت بارزی دارد: با استفاده از مجموعه ۵ جلدی این کتاب، نوجوانان می‌توانند آموخته‌های زبان خود را در محیط‌هایی واقعی به‌کار گیرند و با انجام پروژه‌های گروهی کتاب، دانش زبان‌شان را به‌صورت عملی مورد استفاده قرار دهند. تسک محور بودن کتاب زبان انگلیسی پروجکت باعث بروز خلاقیت نوجوانان و تقویت درک زبانی آن‌ها می‌شود. کتاب پروجکت هم نسخه مربوط به Teachers و هم Students دارد.

یکی دیگر از کتاب‌های زبان پرفروش برای نوجوانان، مجموعه کتاب‌های آموزشی Teen 2 Teen است. این کتاب با ارائه تمرین‌های اسپیکینگ تعاملی، نوجوانان را به صحبت کردن و همینطور استفاده از آموخته‌های قبلی‌شان ترغیب می‌کند. انتخاب موضوعات متنوع و مربوط به زندگی رومزه در قسمت‌ ریدینگ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان است. کتاب Teen 2 Teen هم نسخه مربوط به Teachers و هم Students دارد.

کتاب آموزش زبان انگلیسی Connect، کتاب آموزشی زبان Solutions، کتاب زبان انگلیسی Oxford Discover و go getter ، کتاب‌های معتبر دیگری در زمینه کتاب های آموزشی زبان نوجوانان هستند که می‌توانید آن‌ها را از سایت کادن خریداری کنید.

یادگیری نوجوانان

نوجوانان معمولا بین سنین ۱۲ تا ۱۷ سال هستند ، که هوش و قدرت یادگیری بالایی رو دارن این سن میتونه بهرین سن برای یادگیری زبان دوم و زبان انگلیسی باشه.

معرفی بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان

۱- مجموعه کتابهای Solution 

Solutions سلوشنز، این مجموعه دارای ۵ سطح بوده که هر کدام شامل ۹ درس هستند. هر درس به هر چهارت مهارت زبانی Listening, Speaking, Reading, Writing و همچنین مهارت های واژگان و گرامر نیز می پردازد. لازم به ذکر است که این کتاب با استفاده از صفحات جذاب سعی در ترغیب زبان آموزان به یادگیری سریعتر را دارد.

خرید کتاب های آمزش زبان نو جوانان Solutions سلوشنز

این کتاب از آموزش مقدماتی تا پیشرفته رو داره ، و جوری طراحی شده که مناسب سن نوجوانان برای یادگیری زبان است.

شرح کتاب و توضیحات Solutions

تمام مهارت های زبان را یک جا بیاموزید.
یک منبع جامع و بسیار مهم متمرکز بر آموزش اساسی واژگان، دستور زبان، خواندن، صحبت کردن و نوشتن، همه و همه با بهره گیری از محتوای 100٪ به روز در زمینه مهارت شنیداری و مهارت های واژگانی که به توسعه و تقویت مهارت های ارتباطی و آزمون می پردازد.

نه فصل در کتاب گنجانده شده که هر فصل نیز شامل هشت درس می شود. این کتاب به زبان اموزان روش ها، راهبردها و مهارت های آزمون که برای دستیابی به موفقیت لازم دارند را در چارچوبی دقیق و جامع فراهم می کند.

ویژگی های ویرایش سوم:
•تمرین های اضافی دستور زبان برای زبان آموزانی که از لحاظ دستور زبان نیاز به تمرین بیشتری دارند.
•نه درس جذاب و مهیج درباره مطالعات فرهنگی و واژگان مربوطه و جدید.
•تمرکز محوری بر آمادگی برای آزمون های خارجی.
•آموزش مهارت های مهم قرن بیست و یکم برای تقویت تفکر انتقادی و همکاری گروهی دانش آموزان.
•برگه های امتحانی آماده در زمینه ادبیات که طیف وسیعی از ژانرها و دوره های ادبی را پوشش می دهد.
•درس های شنیداری و مهارت های ویژه برای کمک به تقویت مهارت ارتباطی و اعتماد به نفس.
•منابع اضافی، از جمله دوره های آموزشی برای مربیان امتحان و تمرین اضافی صحبت کردن.
•تمرکز ویژه ای بر تمرینات کاربردی گرامر و مهارت های واژگان، خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن.
•محتوای غنی از رسانه های معروف با موضوعات و متون جالب و جذاب.
•تمامی تمرین ها مطابق با CEFR و برنامه اساسی و اصولی Solutions است که مطالب این کتاب را بیش از پیش کامل می کند.

کتاب کنونی برای زبان اموزان سطح متوسط به بالا طراحی شده است. این کتاب یک منبع یک پارچه در زمینه یادگیری تمام مهارت های لازم و واژگان است.

انتخابی عالی برای افرادی که وقت کافی برای خواندن منابع متعدد و گوناگون ندارند. با این کتاب زبان را در کمترین زمان ممکن بیاموزید.

ویژگی های این کتابها:

  • دارای ۵ سطح از Elementray تا Advandced
  • هر سطح شامل 9 درس
  • هر درس دارای هفت بخش
  • شامل کتاب داتش‌آموز + فایل صوتی، کتاب تمرین + فایل صوتی و فایل‌های ویدیویی

۲- مجموعه کتاب های Got it 2nd

این مجموعه کتاب فوق کاربردی شامل چهار کتاب از سطح Starter تا 3 هست که مناسب سطوح Intermediate یا همون مبتدی هست که به صورت کاملا منعطف به شما زبان رو آموزش میده. مجموعه چهار سطحی Got it به دوشکل چاپ شده که در نوع اول هر سطح در یک جلد هست و در کل در چهار جلد به فروش میرسن و نوع دوم به دو شکل A و B چاپ شده این مجموعه شامل سی دی صوتی و تصویری هم هست که بهتون کمک میکنه به راحتی مهارت های چهارگانتون رو تقویت میکنه. کتاب Got it با تأکید بر مکالمات معنادار و توسعه مهارت ها، اعتماد دانش آموزان رو برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی ایجاد میکنه.

پکیج 4 جلدی کتاب های Got It

در کتاب Got It مطالب کتاب کاملاً یکپارچه و مرتبط است و این مسئله تمرکز زبان‌آموزان را برای یادگیری بیشتر می‌کند. لحن آموزشی کتاب به‌گونه‌ای است که به‌راحتی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد و از حضور در فضای آن لذت برد. روش‌های آموزشی این مجموعه متناسب با روحیه نوجوانان است. نویسندگان با استفاده از فعالیت‌هایی چالش‌برانگیز و جذاب، مسیر آموزشی این کتاب را به‌گونه‌ای طراحی کرده‌اند که افراد را به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند می‌کند.

دانش‌آموزان با استفاده از این متد آموزشی،  تمامی واژگان پرکاربرد را یاد می‌گیرند و نام تمام وسایل ضروری را به انگلیسی می‌آموزند. علاوه‌بر این با انواع صفت‌ها و فعل‌ها نیز آشنا می‌گردند. این کتاب، انتخاب مناسبی برای آغاز مسیر یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود.

درباره کتاب Got It 2nd 

مجموعه کتاب‌های Got It یک مجموعه کامل برای زبان‌آموزان سطح متوسط است. متد آموزشی این کتاب‌ها می‌تواند تمام مهارت‌های زبان‌آموزان را ارتقاء دهد و از مسیری جذاب زبان انگلیسی را به آن‌ها بیاموزد. آن‌ها با استفاده از این کتاب‌ها یاد می‌گیرند که چگونه از زبان انگلیسی در زندگی روزمره خود استفاده کنند. تمام مطالبی که این مجموعه برای آموزش انتخاب کرده، در عصر کنونی بسیار پرکاربرد هستند. سبک آموزشی آن کاملاً خلاقانه است و از مسیری ساده به زبان‌آموزان زبان انگلیسی می‌آموزد.

این مجموعه بر روی بهبود مهارت‌های فردی تمرکز ویژه‌ای دارد و با استفاده از تکنیک‌هایی نوین، به افراد کمک می‌کند تا به درک عمیقی از مسائل  دست یابند. نویسندگان پس از آموزش نکات جدید هر درس، از آن‌ها در دیالوگ‌های مختلف استفاده می‌کنند تا بدین‌طریق کاربرد های مختلف واژگان و گرامر را به زبان‌آموزان نشان دهند.

بخش‌های مختلفی در این کتاب‌ها برای تقویت مهارت گرامری درنظر گرفته شده‌است. این بخش مهم‌ترین نکات گرامری را با زبانی ساده به زبان‌آموزان می‌آموزد. علاوه‌بر این، در بسیاریاز قسمت‌ها، زبان‌آموزان یاد می‌گیرند که چگونه مهارت نوشتن خود را تقویت کنند و راحت‌تر بنویسند. لوح فشرده‌ای که همراه با این مجموعه ارائه می‌شود، می‌تواند مهارت‌های شنیداری زبان‌آموزان را تقویت کند. این لوح فشرده به‌طور مستقیم روی لهجه زبان‌آموزان تأثیر می‌گذارد و به آن‌ها کمک می‌کند تلفظ تمام واژگان جدید را چندین‌بار تمرین کنند. مجموعه Got It یک پکیج آموزشی کامل را در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌دهد و به‌همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای زبان‌آموزان سطح متوسط محسوب می‌شود.

فیلیپا بوون و دنیس دلنی، درباره نویسندگان کتاب Got It 2nd Starter A

«فیلیپا بوون» (Philippa Bowen) و «دنیس دلنی» (Denis Deleney) از نویسندگان مجموعه کتاب‌های Got It هستند. این دو تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه آموزش زبان انگلیسی نوشته‌اند که اکثر آن‌ها به عنوان منابعی غنی در کشورهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.  آن‌ها متدهای آموزشی خود را مطابق با نیازهای روزمره افراد تغییر می‌دهند و با استفاده از خلاقیت خود، مسیر آموزشی جذاب‌تری را برای زبان‌آموزان طراحی می‌کنند.

مجموعه کتاب‌های Got It توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده‌است. انتشارات آکسفورد  از سازمان‌های وابسته به دانشگاه آکسفورد محسوب می‌شود و در حال حاضر بزرگ‌ترین ناشر کتاب‌های دانشگاهی در جهان به حساب می‌آید. از کتاب‌های آموزشی این انتشارات، همواره به عنوان منابعی غنی در مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌ها استفاده می‌کنند واز مهم‌ترین دلایل موفقیت آن، می‌توان به خلاقیت در نحوه آموزش و همکاری با بزرگ‌ترین اساتید دنیا اشاره کرد. آکسفورد سالانه بیش از 6000جلد کتاب منتشر می‌کند.

 3-کتاب Project 

کتاب Project برای تقویت هر ۴ مهارت زبان نوجوانان می باشد. کتاب فوق دارای 5 سطح می باشد. در هر درس قسمت هایی مختص به آموزش تصویری فرهنگ استفاده از زبان هدف آورده شده است.

این کتاب به این علت بنام Project نام گذاری شده است که در پایان هر بخش از این کتاب، زبان آموزان موظف هستند تا بصورت پروژه ای، آنچه که در درس فراگرفته اند را مورد استفاده قرار دهند، این فعالیت موجب تقویت انگیزه ی دانش آموزان و یادگیری مسئولیت پذیری می شود.

لازم به ذکر است که در آخر هر Unit بخشی بنام Revision برای مرور مطالب هر درس و سنجش میزان یادگیری آورده شده است.

Project

کتابهای Project یکی از محبوب ترین کتب در زمینه آموزش زبان انگلیسی گروه سنی نوجوانان (۱۲ تا ۱۵ سال) بوده و دارای ویژگیهای منحصر بفردیه که کمتر در بقیه کتب آموزش زبان دیده می شه. یکی از ویژگیهای خاص این کتاب تمرکز اصلی روی (استقلال زبان آموز) Learner Autonomy و (رشد زبان آموز) Learner Development  از طریق پروژه ها (Projects) و فعالیتها)  (Task است که در این کتاب گنجانده شده استاین کتابها برای زبان‌آموزان نوجوان بین سنین ۱۰ تا ۱۵ سال در بعضی از آموزشگاه‌ها تدریس می‌شه.

بخش Culture بخش دیگه ای از این کتابه که برای زبان آموزان بسیار جذابه که در اون زبان آموزان با موضوعات فرهنگی زبان دوم آشنا می شن و از این طریق موجب تقویت درک زبانی و مهارتهای ارتباطی اونها در زبان دوم میشه.

۵- کتاب‌های Teen2Teen

شرح کتاب و توضیحات Teen 2 Teen:

Teen2Teen این مجموعه 4 سطحي آمريکايي که توسط نويسندگان کتابهاي تاپ ناچ طراحي شده است، براي نوجوانان دوره متوسطه بوده و با ارائه يک برنامه درسي منظم آيده‌ال براي استفاده زبان آموزان مي‌باشد. سرفصل ها و دستورالعمل ها به زبان بسيار ساده نوشته شده تا استفاده از زبان مادري را در کلاس به حداقل برساند. برنامه درسي دستور زبان بسيار با دقت به جلو مي رود و اجازه مي دهد دانش آموزان به درک زمينه هاي کليدي قبل از حرکت به ساختارهاي چالش برانگيز بعدي دست يابند.
از ويژگي هاي اصلي کتاب مي‌توان به موارد زير اشاره کرد:
مکالمات کتاب زبان گفتاري طبيعي را انعکاس داده و از اصطلاحات و عبارات روزمره به خصوص زبان رايج نوجوانان بهره برده است
• ساختار و نشانه گذاري هاي واضح، تدريس منسجم زبان جديد، پيشرفت ساختار محور سنتي به راحتي همه سبک هاي تدريس حتي در کلاس هاي بزرگ با جمعيت زياد را پوشش داده و تدريس با حداقل آمادگي براي معلمان ممکن مي سازد
• کاربرگ هاي تمرين اضافه، آزمون ها و منابع متنوع ديگر يک بسته جامع پشتيباني براي همه معلمان در تمامي سطوح و با تجارب مختلف ارائه داده است. استراتژي هاي مهارت خواندن و مهارت نوشتن انتهاي کتاب در سطوح بالا معرفي شده تا به خوبي زبان آموز را براي دوره متوسطه دوم آماده کند.
• همچنين موضوعات فرهنگي و جهاني به شکلي انتخاب شده که با حس کنجکاوي نوجوانان منطبق باد.
• کتاب به همراه يک DVD است که شامل فيلم، نرم افزار و فايل صوتي مي باشد.

Teen 2 Teen full pack ( پک کامل کتاب تین 2 تین )

این مجموعه ۴ سطحی آمریکایی که توسط نویسندگان کتابهای تاپ ناچ طراحی شده است، برای نوجوانان دوره متوسطه بوده و با ارائه یک برنامه درسی منظم آیده‌ال برای استفاده زبان آموزان می‌باشد. سرفصل ها و دستورالعمل ها به زبان بسیار ساده نوشته شده تا استفاده از زبان مادری را در کلاس به حداقل برساند. برنامه درسی دستور زبان بسیار با دقت به جلو می رود و اجازه می دهد دانش آموزان به درک زمینه های کلیدی قبل از حرکت به ساختارهای چالش برانگیز بعدی دست یابند.

این کتاب با توجه به منابع گسترده و ساختار بندی منظم می‌تونه بهترین گزینه برای کتاب‌های آموزش زبان برای نوجوانان باشه.

۶- کتاب های Connect

سری کتابهای ۴ جلدی Connect ویرایش دوم، که به طور تخصصی برای نوجوانان طراحی شده، بسیار جذاب و متمرکز بر هر چهار مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing, Listening) است و مطالب رو بگونه ای ارائه داده که مورد علاقه این گروه سنی باشه و باعث ایجاد انگیزه در یادگیری معلومات زبان انگلیسی در زبان آموزان بشه تا بتونن زبان رو در محیط واقعی بیرون از کلاس استفاده بکنن.

Connect خرید کتاب کانکت

این کتاب:

  • دارای ۴ سطح
  • هر سطح شامل ۸ بخش
  • هر بخش شامل ۳۲ درس
  • دارای کتاب دانش‌آموز، تمرین

طراحی کتاب به طوری هست که با انتخاب موضوعات جالب و جذاب و در عین حال مناسب با سن نوجوانان، اونها رو تشویق به صحبت کردن و یادگیری هر چه بهتر مطالب میکنه. قسمت مرور بر درسهای گذشته بعد از هر درس که در دو صفحه طراحی شده به زبان آموزان این شانس را می دهد که مطالب را دوباره مرور کنند و تکرار بهترین عامل یادگیری است. در واقع بعد از هر درس زبان آموز با یک Quiz مواجه می شهکه ذهنش رو به چالش وا می داره تا هر اونچه فراموش کرده دوباره با مدرس خود در میان بگذاره.

خرید اینترنتی کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان از فروشگاه کادن  

کتاب‌های آموزشی زبان نوجوانان را تنها با یک کلیک ساده می‌توانید خریداری کرده و آن‌ها را به قفسه کتاب‌خانه خود اضافه کنید.  خرید اینترنتی از انتشارات کادن به شما این فرصت را می‌دهد که کمتر از چند دقیقه، کتاب‌های مورد نیاز خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و لذت تحویل گرفتن بسته‌های هیجان‌انگیز کتاب را جایگزین سختی خرید حضوری کنید. در فرصت کمی که برای خرید آنلاین کتاب می‌گذارید می‌توانید به همه کتاب‌های موجود در بخش کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان سایت سرک بکشید، درموردشان بخوانید و کتابی که مطابق با خواسته‌تان هست را به سبد خریدتان اضافه کنید.

خرید اینترنتی کتاب زبان آموزشی برای نوجوانان با تخفیف‌ های همیشگی که روی سایت قرار می‌گیرد، یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین از انتشارات کادن است. بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان

خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان با تخفیف ویژه از انتشارات کادن www.kadenbook.com

سبد خرید
فروشگاه
نوار کناری
0 لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من